какво означава прегрял двигател ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 726
Регистриран на: 16.06.2008
Местоположение: Kassel/Germany
Пол: Мъж
Кара: е39
Мечтае да кара: E38

какво означава прегрял двигател ?

Мнение от boywalking » 19 Юли 2009, 11:56

чувал съм много хора се оплакват, че колата им е с прегрял двигател и веднага бързат да ги продават.... какво означава това и дали работи колата после... как се държи ?
Жената е нежна струна, просто трябва да знаеш как да я опънеш...

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 19 Юли 2009, 12:15

Ама ти сериозно ли питаш или просто ни будалкаш :shock:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 19 Юли 2009, 13:01

:mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 19 Юли 2009, 13:06

без да имам претенции за механик но видях лично отворен такъв прегрял двигател (1.7 на рено 21 каран бая без капка вода в радиатора и накрая блокирал).
от температурата буталата се разширяват още повече и започва да надира цилиндъра отвътре това е общо взето...след това ти трябват първи или втори ремонт бутала, шлайфане на цилиндрите и т.н. и надали някой ще го направи качествено тук в българия с тая остаряла машинария от соц време...
други проблеми са спукане на главата и в най-лошия сценарий блока и тогава мотора заминава за боклука...и ако добавиш факта че реалната цена на возилата тук е 2000 евро максимум не си заслужава да го правиш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Атомната столица.
Пол: Мъж
Кара: внимателно.
Мечтае да кара: сАмоЛеТ

:)

Мнение от Димитър Димитров » 19 Юли 2009, 13:14

Извода е: като ти прегрее мотора / дано да не се случва / отиваш в раздел "продава" харесваш си нов мотор, повечето хора който продават предлагат и монтаж - слагаш го и продължаваш да караш :mhihi:
п.п стария мотор или каквото е останало здраво отива за части

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Мнение от saleen » 19 Юли 2009, 15:40

Най- бързо се случва събитието от неотварящ термостат.Понякога се разминава само с крива глава на двигателя и трябва да и се удари една стружка, за да стане пак права. В тази връзка старите возила с чугунена глава са по устойчиви на прегряване.
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от Е.Димитров » 19 Юли 2009, 17:43

Двигателя е "топлогенератор",колкото му е по-топло,толкова по-добре,само че м-лите от които е направен не издържат върховни температури,маслото също (говоря за конвенционалните двигатели),и поради тая причина ,двигателя започва най-общо казано да се "чупи"
Поради температурата първото което се разваля е "цилиндровата глава",поради температирата тя "измята" и гарнитурата вече не уплатнява 2 те повърхности(глава-блок),нарушава се херметичността на цилиндъра и започва да влиза вода в цилиндрите,а по късно в маслото,веднъж започнал този процес,той расте с геометрична прогресия.

Повечето автомобили ,средната температура на охладителната течност е 90 градуса,на по-големите двигатели,примерно американските ,те са бавнооборотни и температурата която е нормална е 100 градуса,всичко е до изчисления и м-ли от каквото е направен двигателя,естествено с цел да се икономисат средства,метала и сплавите с който се правят конвенционалните двигатели не е толкова качествен,но то и не е нужно,ако системите в един автомобил работят нормално,то той е изчислен за поне 5 години безпроблемна работа,а и сервизите и заводите за части трябва да живеят :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от Mitaka85 » 27 Юли 2009, 12:19

rado_rf написа:Ама ти сериозно ли питаш или просто ни будалкаш :shock:



+1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 880
Регистриран на: 21.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M52b20 Touring

Мнение от Сондьора » 27 Юли 2009, 12:38

Зависи колко е прегрял, моментно прегряване е нищо, смисъл че спокойно можеш да се разминеш без проблеми.
При мен се пукна маркуча зад главата до тройника /дошло му времето/, тва преди 3 години, до момента нямам никви проблеми с маторя, даже смених си свещите и разхода падна доста, нема ви казвам колко, че не ми се спори.
При въпросното пукване ми излезе 300лв пътна помощ и 10лв маркуче.

п.п. предиг 10на години имахме москал алеко, той е виждал толко прегряване, че не е истина чуваше се как ври маслото в картера, и му няма нищо, все още се кара в едно село по кърищата, и двигателя е ток /е харчи масло ама.../.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Юли 2009, 17:28

Най-лесно да разбереш какво е прегрял двигател става когато източиш антифриза от радиатора и караш до като не блокира. На моите коли още не съм пробвал тази процедура, щото и за продан няма да стават. Регни се в някой италиански форум, там попитай, те са богове в тази област. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: гр. Троян

Мнение от rado_e30m40b16 » 27 Юли 2009, 18:46

ще почне да грее по на често и може и да ти е поразредило маслото с вода и да се гъби също водата :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1665
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Кукерландия
Пол: Мъж
Кара: Тъпата кака да маа с черпака
Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....

Мнение от saleen » 27 Юли 2009, 18:49

ивчо3 написа:Най-лесно да разбереш какво е прегрял двигател става когато източиш антифриза от радиатора и караш до като не блокира. На моите коли още не съм пробвал тази процедура, щото и за продан няма да стават. Регни се в някой италиански форум, там попитай, те са богове в тази област. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Освен ако не е някое супер дърто Порше в въздушно охлаждане :roll:
Никой не мое ма връне на селу!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 29 Юли 2009, 11:20

Поршетата с въздушно охлаждане прегряват около максималния въртящ момент и преохлаждат на максималните обороти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Мнение от kiko » 29 Юли 2009, 11:23

означава 1000-1200лв назад :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: СA
Пол: Мъж

Мнение от Superexstatic » 01 Авг 2009, 22:45

да не отварям нова тема.. след едни изпълнения в лозен ми изхвърли водата, беше гръмнал маркуча на казанчето. за радост се оказа, че няма демидж по моторя, оправихме го, заредихме системата отново, ма стрелкета за температурата застава точно милиметър по-вдясно отколкото трябва. :|
Изображение

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook