325 TDS съвет
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- prozacc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Монреал
- Кара: 530 XI E60
- Мечтае да кара: Lincoln Navigator
325 TDS съвет
Колеги, днес оглеждах едно е36 комби 2.5 ТДС от 99год и имам нужда от съвет относно това "автомобилче".
1-во малко тясно ми се видя, а е комби; седалките са супер удобни и поне шофьорската има възможност за всякакви нагласи. Отзад няма мн място за краката. Също ми се стори ниска.
2-ро запалихме я, лек черен пушек отзад и после нищо, работеше доста добре. Чел съм за затруднения старт при топъл двигател- тази запали за 2-3 сек Нормално ли е- температурата на антифриза беше "12 часа".
3- то много стегната возия, никакви придрънквания, никакви скърцания, никакви олюлявания по дупки- веднага се успокояваше. АБС-ът работи перфектно.
4-то на таблото пише 166 000км- ДА БЕ ДА, също така светеше лампата за еърбега, каза ми, че не правела добър контакт клемата под пасажерската седалка и затова я бил изключил.
5-та нещо ми се струва обаче, че набирането й куца. На права отсечка на 3-та затапих газта в дъното и нещо мн бавно ускори, в съшият момент обаче на 750 метра по-нататък я обърнах и я настъпих на 2-ра и 3-та и доста прилично си набра (никога не съм се возел на тдс е 36 и не мога да преценя дали е нормално). На 1-ва доста бързо вдига обороти, но километрите нещо малко ми се видяха, не би ли трябвало при 260 въртящ момент доста да вдигне км?
6-то ДВГ-то беше външно в мн добра визия, но не беше мит, зашото на места си имаше масълце. Тази ламарина, не знам как се казва над колекторите беше като нова, изобщо мн добро впечатление ми направи ДВГ- отсег.
7-мо няма никъде ръжда, гърнета са префектни и няма никакви видими забележки...
за друго ако се сетя ще пиша.
1-во малко тясно ми се видя, а е комби; седалките са супер удобни и поне шофьорската има възможност за всякакви нагласи. Отзад няма мн място за краката. Също ми се стори ниска.
2-ро запалихме я, лек черен пушек отзад и после нищо, работеше доста добре. Чел съм за затруднения старт при топъл двигател- тази запали за 2-3 сек Нормално ли е- температурата на антифриза беше "12 часа".
3- то много стегната возия, никакви придрънквания, никакви скърцания, никакви олюлявания по дупки- веднага се успокояваше. АБС-ът работи перфектно.
4-то на таблото пише 166 000км- ДА БЕ ДА, също така светеше лампата за еърбега, каза ми, че не правела добър контакт клемата под пасажерската седалка и затова я бил изключил.
5-та нещо ми се струва обаче, че набирането й куца. На права отсечка на 3-та затапих газта в дъното и нещо мн бавно ускори, в съшият момент обаче на 750 метра по-нататък я обърнах и я настъпих на 2-ра и 3-та и доста прилично си набра (никога не съм се возел на тдс е 36 и не мога да преценя дали е нормално). На 1-ва доста бързо вдига обороти, но километрите нещо малко ми се видяха, не би ли трябвало при 260 въртящ момент доста да вдигне км?
6-то ДВГ-то беше външно в мн добра визия, но не беше мит, зашото на места си имаше масълце. Тази ламарина, не знам как се казва над колекторите беше като нова, изобщо мн добро впечатление ми направи ДВГ- отсег.
7-мо няма никъде ръжда, гърнета са префектни и няма никакви видими забележки...
за друго ако се сетя ще пиша.
Защо турбо дизел, като може турбо бензин..?
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Изглежда си добре запознат какво искаш. Колата е чудесна и мисля, че няма да съжаляваш. Разгледай темите за TDS двигателите в раздел E34, както и често среданите проблеми на E36 от този раздел.
След това, ако имаш още въпроси питай, тук не малко хора караме почти същите машини
След това, ако имаш още въпроси питай, тук не малко хора караме почти същите машини

- prozacc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Монреал
- Кара: 530 XI E60
- Мечтае да кара: Lincoln Navigator
Сега се задертихме за турбото- баща ми разправя за едно пежо 405 1.9 тди - 90 коня и казва, че когато турбината се вкючва все едно някой го ритва отзад. Докато при този ТДС не го усетихме така. Аз съм карал също и хди на пежо и доста си върви, наистина тук става въпрос за много по- нов ДВГ, но не трябва ли по някакъв начин турбината като включи и да "литва"
ПС забравих да пиша, че климатика не духаше мн студено, силен ли им е климатика? Беше нагласен на 16 градуса в нашя случай и почти не се усещаше- бяха натиснати вс копчета за крака, лице и там още едно имаше, но не си го спомням

ПС забравих да пиша, че климатика не духаше мн студено, силен ли им е климатика? Беше нагласен на 16 градуса в нашя случай и почти не се усещаше- бяха натиснати вс копчета за крака, лице и там още едно имаше, но не си го спомням
Защо турбо дизел, като може турбо бензин..?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
около 2300-2500 трябва да почнеш да усещаш как турбото дърпа...
пробвай да я засечеш от 0-100(ако ти се занимава) 10-11сек трябва да са и нужни....
за турбото ако вие много като я форсираш не е добре...
виж и тази тема - http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
пробвай да я засечеш от 0-100(ако ти се занимава) 10-11сек трябва да са и нужни....
за турбото ако вие много като я форсираш не е добре...
виж и тази тема - http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=103130
- prozacc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Монреал
- Кара: 530 XI E60
- Мечтае да кара: Lincoln Navigator
Да де, но брутално ли дърпа или плавно плавно си поема, усеща ли се като че ли някой я ритва или по скоро не...? Никога не съм карал тдс и не знам какво е нормалното поведение на турбината
Защо турбо дизел, като може турбо бензин..?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
prozacc написа:Да де, но брутално ли дърпа или плавно плавно си поема, усеща ли се като че ли някой я ритва или по скоро не...? Никога не съм карал тдс и не знам какво е нормалното поведение на турбината
Във всички нови турбо мотори БМВ се стремят да изгладят кривата на въртящия момент , търси се плавно отдаване на мощноста което дава по-добър контрол , тая кола ще я оцениш колко върви там от където умира мотора на пежото.
p.s. Турбината си е постоянно включена - няма включване , няма изключване.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- sa_hellrot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е53
Здравей колега.Както са ти казали ритника отзад е след около 2000 - 2200 об. Пробвай на 2-ра и 3-та , както караш с около 1200 -1300 об. настъпи до край и до тези обороти ще е тромава ,но после трябва да усетиш. Първа скорост е къса /според мен/. Аз карам ТДС от 2 год. и съм доволен /е имам и чип де
/

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Датчика на бега е по-вероятно да е фира.. ако не дава добър контакт къв е проблема да го опрай, а го изключва. А може и да е светнал от разкачван акумулатор и тоз да си измисля само.
Пежото може и да "рита" ама нали се сещаш колко е по-леко от е36- цата. 3 секунди въртене при топъл мотор бих казал, че може да се отнесе към затрудненото палене. Принципно не бива да има разлика във времето за запалване и при топъл и при студен мотор. Силно се съмнявам да са останали обаче такива екземпляри вече
Пежото може и да "рита" ама нали се сещаш колко е по-леко от е36- цата. 3 секунди въртене при топъл мотор бих казал, че може да се отнесе към затрудненото палене. Принципно не бива да има разлика във времето за запалване и при топъл и при студен мотор. Силно се съмнявам да са останали обаче такива екземпляри вече

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
metodi80 написа:Колега вземи си бензиново БМВ ... само това ще кажа и спирам !!!
Съгласявам се с този съвет само с уговорката да е минимум 328 иначе по-малките варианти не могат да се сравняват с 325 ТДС-а а ако търсиш кола която да те закара от точка "А" до точка "Б" тогава си вземи по-малкия бензинов вариант,но тогава защо да е БМВ тази кола катот има на пазара доста по-практични автомобили от нисък клас.
325-цата ТДС ако е читав и с нужната подръжка и спокойно каране,като спокойно имам в предвид около 120-140 и не повече от 4000 об/мин и то за кратко време бих казал че ще имаш повече кеф от колкото ядове.Иска си своето колицата,но си дава доста.Тромава е без чип,което пък е добре защото така се пази мотора да дава максимален въртящ момент при по-високи обороти ,но с едно чипче става красота.Аз съм вече на 13000 след чип и нямам никакви проблеми и не съжалавам и за момент че го сложих.Без чип е малко изнервяща в града защото там я караш под 2500 оборота а тогава върви като чист дизел и тази тромавост ме дразни.Иначе има много теми за този мотор особенно в раздела Е39,така че чети и решавай.Ако тряя да говоря всичко което знам за този двигател бая редове ще изпиша а то вече е писано,и не искам да повтарям чуждите мнения казани преди да си взема дори такава кола.Успех ти желая.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
bum_bum написа:Датчика на бега е по-вероятно да е фира.. ако не дава добър контакт къв е проблема да го опрай, а го изключва. А може и да е светнал от разкачван акумулатор и тоз да си измисля само.
Пежото може и да "рита" ама нали се сещаш колко е по-леко от е36- цата. 3 секунди въртене при топъл мотор бих казал, че може да се отнесе към затрудненото палене. Принципно не бива да има разлика във времето за запалване и при топъл и при студен мотор. Силно се съмнявам да са останали обаче такива екземпляри вече
Напълно съм съгласен,дори моята която я имам за читава като е студена на първия-втория оборот на стартера и е запалила вече а като загрее успявам да чуя как стартера върти за да я запали,макар че това не отнема повече от секунда дори.
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Така както описваш колата не е зле.
Важно е двигателя да работи плавно във ВСИЧКИ режими. Липса на мощност може да е от дебитомер или нещо по турбо маркучите.
Еърбег системата се прави с малко пари.
Климатика от 100 до 300лв ако има проблем някъде.
Добре е че колата вози стегнато
Купуваш втора употреба кола и е нормално да очакваш разходи...те хората на запад за това продават тез коли и си купуват нови
.
Вероятно има разтегната верига и за това пали трудно топла...там ремон м/у 700 и 1000лв. може да се кара и така, особено ако помпата не е местена за компенсиране на веригата.
Колегата ти е дал добър съвет - нека някой от стара загора ти даде неговата тдс-ка за едно кръгче ..пък и за цял ден да е
покарай да видиш как е.
Закарай колата на диагностика най добре в бмв сервиз- там ще ти кажат какво и е състоянието.
Пожелавам ти късмет
Важно е двигателя да работи плавно във ВСИЧКИ режими. Липса на мощност може да е от дебитомер или нещо по турбо маркучите.
Еърбег системата се прави с малко пари.
Климатика от 100 до 300лв ако има проблем някъде.
Добре е че колата вози стегнато
Купуваш втора употреба кола и е нормално да очакваш разходи...те хората на запад за това продават тез коли и си купуват нови

Вероятно има разтегната верига и за това пали трудно топла...там ремон м/у 700 и 1000лв. може да се кара и така, особено ако помпата не е местена за компенсиране на веригата.
Колегата ти е дал добър съвет - нека някой от стара загора ти даде неговата тдс-ка за едно кръгче ..пък и за цял ден да е

Закарай колата на диагностика най добре в бмв сервиз- там ще ти кажат какво и е състоянието.
Пожелавам ти късмет

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани