оптягане на ремак след смяна на ролките на 318ис м44 как?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

оптягане на ремак след смяна на ролките на 318ис м44 как?

Мнение от kolov » 20 Юли 2009, 20:35

как се оптяга пистовия ремак ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 20 Юли 2009, 20:50

от ролките предполагам :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 25.08.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: '03 330xd M57N Sedan

Мнение от Mpower84 » 20 Юли 2009, 20:52

NikiNikolov написа:от ролките предполагам :winky:

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Мнение от kolov » 20 Юли 2009, 21:54

но как става ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 20 Юли 2009, 21:55

Има си обтяжна ролка която се натиска към ремъка с шестограм и после затягаш яко болта и това е. Само не прекалявай че ми се изяде ролката от простотия на един майстор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

ммм

Мнение от kolov » 20 Юли 2009, 21:57

и др на климатика ли е така ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: ммм

Мнение от ивчо3 » 22 Юли 2009, 14:02

kolov написа:и др на климатика ли е така ?

Тази на климата изобщо не се опитвай да я развърташ, освен ако не знаеш как, защото се чупи много лесно от алуминиевия държач. Само да свалиш компресора от държача и да разглобиш самия държач, за да го занесеш за заварка, е много трудно и майсторите, които са светнати за този проблем няма да се навият да развият, или свалят обтяжната ролка. На самата ролка има отвор за шестограм, който служи за обтягане, или за контра при развиване на болта. Ако все пак желаеш да рискуваш, постави шестограма в отвора и го задръж стабилно с ръка. Ключът за развиване на болта е тип гидоре, мисля беше шестнайска. Постави тресчотката с лоста така, че да имаш достатъчно място от двете страни. Удари рязко с длан лоста, в никакъв случай не се опитвай да развиеш болта като натискаш рамото с ръка. В над 90% от случаите ухото с ролката ще се отчупи от държача.
Последна промяна ивчо3 на 22 Юли 2009, 14:16, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 17.05.2007
Местоположение: pred teb !
Кара: s vratite
Мечтае да кара: na tavan
Детайли за колата: mazohist

Мнение от ImPoSsiBle » 22 Юли 2009, 14:02

или питаш за начина по които се слага ремъка -- слагаш ролката затягаш я и напъваш да се освободи и слагаш ремъка и тои сам се опъва
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 22 Юли 2009, 14:21

ImPoSsiBle написа:или питаш за начина по които се слага ремъка -- слагаш ролката затягаш я и напъваш да се освободи и слагаш ремъка и тои сам се опъва

Не всички са на този принцип. Наличието на регулируема ролка и обтяжна с амортисьор има когато алтернатора е статичен. Другият тип е със статична и обтяжна ролка и изместващ положението си алтернатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 22 Юли 2009, 17:52

Гледам, че на М44 дори е заменено амортесьорчето и се използва друг тип обтегач. Подобна компановка при Фиат Пунто голям зулум направи, дано баварците са проектирали нещо по-качествено.

Изображение
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Мнение от beco109 » 22 Юли 2009, 22:11

Незнам какво му мислите толкова като никога не сте сменяли. На пистовия ремък които върти генератора, хидравликата и водната помап си има обтегач той обтега ремъка достатъчно колкото му трябва. На климатика си има ролка която се отбяга ръчно. Много сложно и нищо не се чупи незнам за какви работи говорите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юли 2009, 1:21

beco109 написа:Незнам какво му мислите толкова като никога не сте сменяли. На пистовия ремък които върти генератора, хидравликата и водната помап си има обтегач той обтега ремъка достатъчно колкото му трябва. На климатика си има ролка която се отбяга ръчно. Много сложно и нищо не се чупи незнам за какви работи говорите.

:yes:
Гледам, че на М44 дори е заменено амортесьорчето и се използва друг тип обтегач. Подобна компановка при Фиат Пунто голям зулум направи, дано баварците са проектирали нещо по-качествено.

Бравата 1.9 JTD като този :arrow: 60к и е щета , но при БМВ не е така...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 23 Юли 2009, 1:30

vladiverm написа:Бравата 1.9 JTD като този :arrow: 60к и е щета , .

Уцели двигателя... :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 23 Юли 2009, 8:55

beco109 написа:Незнам какво му мислите толкова като никога не сте сменяли. На пистовия ремък които върти генератора, хидравликата и водната помап си има обтегач той обтега ремъка достатъчно колкото му трябва. На климатика си има ролка която се отбяга ръчно. Много сложно и нищо не се чупи незнам за какви работи говорите.

Точно защото никога не сме сменяли е много лесно. :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook