оптягане на ремак след смяна на ролките на 318ис м44 как?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Има си обтяжна ролка която се натиска към ремъка с шестограм и после затягаш яко болта и това е. Само не прекалявай че ми се изяде ролката от простотия на един майстор
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: ммм
kolov написа:и др на климатика ли е така ?
Тази на климата изобщо не се опитвай да я развърташ, освен ако не знаеш как, защото се чупи много лесно от алуминиевия държач. Само да свалиш компресора от държача и да разглобиш самия държач, за да го занесеш за заварка, е много трудно и майсторите, които са светнати за този проблем няма да се навият да развият, или свалят обтяжната ролка. На самата ролка има отвор за шестограм, който служи за обтягане, или за контра при развиване на болта. Ако все пак желаеш да рискуваш, постави шестограма в отвора и го задръж стабилно с ръка. Ключът за развиване на болта е тип гидоре, мисля беше шестнайска. Постави тресчотката с лоста така, че да имаш достатъчно място от двете страни. Удари рязко с длан лоста, в никакъв случай не се опитвай да развиеш болта като натискаш рамото с ръка. В над 90% от случаите ухото с ролката ще се отчупи от държача.
Последна промяна ивчо3 на 22 Юли 2009, 14:16, променена общо 1 път
- ImPoSsiBle
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 17.05.2007
- Местоположение: pred teb !
- Кара: s vratite
- Мечтае да кара: na tavan
- Детайли за колата: mazohist
или питаш за начина по които се слага ремъка -- слагаш ролката затягаш я и напъваш да се освободи и слагаш ремъка и тои сам се опъва
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
ImPoSsiBle написа:или питаш за начина по които се слага ремъка -- слагаш ролката затягаш я и напъваш да се освободи и слагаш ремъка и тои сам се опъва
Не всички са на този принцип. Наличието на регулируема ролка и обтяжна с амортисьор има когато алтернатора е статичен. Другият тип е със статична и обтяжна ролка и изместващ положението си алтернатор.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Гледам, че на М44 дори е заменено амортесьорчето и се използва друг тип обтегач. Подобна компановка при Фиат Пунто голям зулум направи, дано баварците са проектирали нещо по-качествено.


"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Незнам какво му мислите толкова като никога не сте сменяли. На пистовия ремък които върти генератора, хидравликата и водната помап си има обтегач той обтега ремъка достатъчно колкото му трябва. На климатика си има ролка която се отбяга ръчно. Много сложно и нищо не се чупи незнам за какви работи говорите.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
beco109 написа:Незнам какво му мислите толкова като никога не сте сменяли. На пистовия ремък които върти генератора, хидравликата и водната помап си има обтегач той обтега ремъка достатъчно колкото му трябва. На климатика си има ролка която се отбяга ръчно. Много сложно и нищо не се чупи незнам за какви работи говорите.

Гледам, че на М44 дори е заменено амортесьорчето и се използва друг тип обтегач. Подобна компановка при Фиат Пунто голям зулум направи, дано баварците са проектирали нещо по-качествено.
Бравата 1.9 JTD като този

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
vladiverm написа:Бравата 1.9 JTD като този60к и е щета , .
Уцели двигателя...

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
beco109 написа:Незнам какво му мислите толкова като никога не сте сменяли. На пистовия ремък които върти генератора, хидравликата и водната помап си има обтегач той обтега ремъка достатъчно колкото му трябва. На климатика си има ролка която се отбяга ръчно. Много сложно и нищо не се чупи незнам за какви работи говорите.
Точно защото никога не сме сменяли е много лесно.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани