проблем с паленето 316 ключ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.01.2009

проблем с паленето 316 ключ

Мнение от valentin235 » 13 Юли 2009, 19:19

:help: здравейте колеги,имам проблем с паленето когато колата загрее.питах къде ли не,ходих по всякакви майстори ,рових във всички търсачки и нищо...
възможно ли е да е от платно на бензиновата помпа?защото маслото понамирисва на бензин;и може ли само това платно да се смени или трябва цялата помпа?нарочно заредих 30 литра бензин и за смешните 77 километра градско ми е изгорила около 10 литра?!нивото на маслото не се е вдигнало .ако някой може да помогне със съвет да дава
благодаря предварително
Последна промяна valentin235 на 28 Юли 2009, 21:56, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Sofia

Мнение от M.J. » 13 Юли 2009, 19:32

Не се коси колега нормално ти харчи за градско по добре я засечи извънградско колко харчи а за паленето и моита беше така но смених горивен филтър въдушен . свещи и позачистих кабелите че нови много пара и сега всичко е ок. при мен

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от valentin235 » 13 Юли 2009, 19:44

колега на колата и беше направен ремонт преди в оторизиран сервиз на бмв.смених разпределителен вал,зъбно колело,повдигачи,кобилици,клапани,гумички,свещи с нови кабели,наскоро смених горивния филтър,възможно ли е на стария да е имало клапанче което новия да няма?майстора каза че ставал ама....защото това с паленето се получи малко след като смених горивния филтър.незнам :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 13 Юли 2009, 19:49

Колега като е загряла и като я запалиш и подадеш рязко газ прекъсва ли все едно не и достига гориво :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от valentin235 » 13 Юли 2009, 20:17

vanchov написа:Колега като е загряла и като я запалиш и подадеш рязко газ прекъсва ли все едно не и достига гориво :?:


като тръгна да я паля с газ колата стартира но отнема ли газта отново тръгва да гасне.и ти ли си имал същия проблем?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 13 Юли 2009, 20:47

Да при мен се оказа горивен филтър нищо че беше сменян изкара 3 месеца

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 13 Юли 2009, 20:49

Като смених скапания филтър за пореден път от тогава проблем не съм имал. Попитах как така за 3 месеца се беше скапал горивния филтър и ми отговориха че просто е бил некачествен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 13 Юли 2009, 20:51

Ааа за всеки случай си погледни и маркучетата на стъпковия мотор

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 13 Юли 2009, 20:55

Относно платното на бензиновата помпа-Помпата ти не е механична с платна,както е при карбураторите обикновенно,а е електрическа и е в резервоара :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от valentin235 » 13 Юли 2009, 21:21

vanchov написа:Ааа за всеки случай си погледни и маркучетата на стъпковия мотор


колега каква марка горивен филтър си сложил последно?за да знам поне какво да купувам и благодаря много :D

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от valentin235 » 13 Юли 2009, 21:23

ned_gm28 написа:Относно платното на бензиновата помпа-Помпата ти не е механична с платна,както е при карбураторите обикновенно,а е електрическа и е в резервоара :!:


значи като сменя филтъра и ако още има тоя проблем трябва помпата да се сменя?скъпичка е нали? а дали има нещо общо със сегментите че така ми казаха ама май и те са доста солени

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Мнение от ///Mechov » 13 Юли 2009, 21:27

Не мога дати кажа колега зада не те излъжа но отдох в авто+ и поизках да ми го поръчат от Дару и беше някъде към 85лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 12.01.2009

Мнение от valentin235 » 13 Юли 2009, 21:31

vanchov написа:Не мога дати кажа колега зада не те излъжа но отдох в авто+ и поизках да ми го поръчат от Дару и беше някъде към 85лв.


мерси за информацията колега беше ми полезна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 13 Юли 2009, 23:32

valentin235 написа:
ned_gm28 написа:Относно платното на бензиновата помпа-Помпата ти не е механична с платна,както е при карбураторите обикновенно,а е електрическа и е в резервоара :!:


значи като сменя филтъра и ако още има тоя проблем трябва помпата да се сменя?скъпичка е нали? а дали има нещо общо със сегментите че така ми казаха ама май и те са доста солени

Горивната помпа се сменя,само ако има проблем с нея!Няма никакъв начин,да ти вкарва бензин в картера щото не ти е добре помпата!А за да нямаш проблеми с помпата,никога не карай с по-малко от 8-10 л. в резервоара :!: Желателно е,не само да има какво да засмучи,а цялата да е потопена в бензин (с цел охлаждане).
А относно сегментите-да!Нормално е,при износена бутало-цилиндрова група,маслото да понамирисва на бензинец.В това вече си има логика ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook