проблем с паленето 316 ключ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
проблем с паленето 316 ключ

възможно ли е да е от платно на бензиновата помпа?защото маслото понамирисва на бензин;и може ли само това платно да се смени или трябва цялата помпа?нарочно заредих 30 литра бензин и за смешните 77 километра градско ми е изгорила около 10 литра?!нивото на маслото не се е вдигнало .ако някой може да помогне със съвет да дава
благодаря предварително
Последна промяна valentin235 на 28 Юли 2009, 21:56, променена общо 1 път
- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
колега на колата и беше направен ремонт преди в оторизиран сервиз на бмв.смених разпределителен вал,зъбно колело,повдигачи,кобилици,клапани,гумички,свещи с нови кабели,наскоро смених горивния филтър,възможно ли е на стария да е имало клапанче което новия да няма?майстора каза че ставал ама....защото това с паленето се получи малко след като смених горивния филтър.незнам 

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
vanchov написа:Колега като е загряла и като я запалиш и подадеш рязко газ прекъсва ли все едно не и достига гориво
като тръгна да я паля с газ колата стартира но отнема ли газта отново тръгва да гасне.и ти ли си имал същия проблем?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Като смених скапания филтър за пореден път от тогава проблем не съм имал. Попитах как така за 3 месеца се беше скапал горивния филтър и ми отговориха че просто е бил некачествен
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Относно платното на бензиновата помпа-Помпата ти не е механична с платна,както е при карбураторите обикновенно,а е електрическа и е в резервоара 

- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
vanchov написа:Ааа за всеки случай си погледни и маркучетата на стъпковия мотор
колега каква марка горивен филтър си сложил последно?за да знам поне какво да купувам и благодаря много

- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
ned_gm28 написа:Относно платното на бензиновата помпа-Помпата ти не е механична с платна,както е при карбураторите обикновенно,а е електрическа и е в резервоара
значи като сменя филтъра и ако още има тоя проблем трябва помпата да се сменя?скъпичка е нали? а дали има нещо общо със сегментите че така ми казаха ама май и те са доста солени
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Не мога дати кажа колега зада не те излъжа но отдох в авто+ и поизках да ми го поръчат от Дару и беше някъде към 85лв.
- valentin235
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 12.01.2009
vanchov написа:Не мога дати кажа колега зада не те излъжа но отдох в авто+ и поизках да ми го поръчат от Дару и беше някъде към 85лв.
мерси за информацията колега беше ми полезна
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
valentin235 написа:ned_gm28 написа:Относно платното на бензиновата помпа-Помпата ти не е механична с платна,както е при карбураторите обикновенно,а е електрическа и е в резервоара
значи като сменя филтъра и ако още има тоя проблем трябва помпата да се сменя?скъпичка е нали? а дали има нещо общо със сегментите че така ми казаха ама май и те са доста солени
Горивната помпа се сменя,само ако има проблем с нея!Няма никакъв начин,да ти вкарва бензин в картера щото не ти е добре помпата!А за да нямаш проблеми с помпата,никога не карай с по-малко от 8-10 л. в резервоара

А относно сегментите-да!Нормално е,при износена бутало-цилиндрова група,маслото да понамирисва на бензинец.В това вече си има логика

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани