Бмв 318i проблем -Ключ моля

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Бмв 318i проблем -Ключ моля

Мнение от samata_prelest87 » 11 Юли 2009, 23:09

Здравейте колеги!Ако някой може да ми помогне..Имам следния проблем имам БМВ 318i проблема при него е,че започва да прекъсва и да не работи добре!Започна да пуши смених му гумичките(даваха ми съвети,че от това дето е пушил толкова време се е набило по гърнето и когато всичко изчезне от гърнето ще започне да не пуши)Обаче може и да е за смяна на сегментите.
Последна промяна samata_prelest87 на 13 Юли 2009, 16:45, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 11 Юли 2009, 23:35

Причините за твоя проблем не са 1 или 2!Коя година ти е колата (с кой двигател е-М40 или М43)Причините най-точно биха се открили на диагностика в свестен сервиз.Тук можем само да гадаем и да предполагаме. :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Мнение от samata_prelest87 » 11 Юли 2009, 23:41

ned_gm28 написа:Причините за твоя проблем не са 1 или 2!Коя година ти е колата (с кой двигател е-М40 или М43)Причините най-точно биха се открили на диагностика в свестен сервиз.Тук можем само да гадаем и да предполагаме. :idea:



95-та година..Двигателя и е М43..и аз самата незная какъв точно е проблема..но ще се разбере :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 11 Юли 2009, 23:52

А сигурна ли си,че пушекът е от горене на масло?Ако да-масло в цилиндрите може да постъпва от 2 места-покрай клапаните (при прецакани гумички) и покрай сегментите.Казваш,че сте сменили гумичките,значи вариант 1 отпада.От колко време караш тази кола?Имаш ли наблюдения върху разхода на масло?А разхода на гориво в нормите ли е?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Мнение от samata_prelest87 » 11 Юли 2009, 23:55

ned_gm28 написа:А сигурна ли си,че пушекът е от горене на масло?Ако да-масло в цилиндрите може да постъпва от 2 места-покрай клапаните (при прецакани гумички) и покрай сегментите.Казваш,че сте сменили гумичките,значи вариант 1 отпада.От колко време караш тази кола?Имаш ли наблюдения върху разхода на масло?А разхода на гориво в нормите ли е?


За маслото доста гори тая кола.А разхода на гориво си е в нормите..нямам проблем с него.1-вия вариант за гумичките отпада да защото съм ги сменила вече.Иначе карам я от август месец миналата година и до сега никакви проблеми не съм имала с нея.
p.s пуши само в ниските обороти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 12 Юли 2009, 0:13

Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Мнение от samata_prelest87 » 12 Юли 2009, 0:18

ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.


Ами ще сменя сегментите и свещите и ще видим какво ще стане

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 12 Юли 2009, 0:37

samata_prelest87 написа:
ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.


Ами ще сменя сегментите и свещите и ще видим какво ще стане

Успех :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Мнение от samata_prelest87 » 12 Юли 2009, 0:38

ned_gm28 написа:
samata_prelest87 написа:
ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.


Ами ще сменя сегментите и свещите и ще видим какво ще стане

Успех :!:


Ще пиша какво е станало :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Юли 2009, 0:49

пиши и за гърнето,дали се е продухало и е спряло да пуши :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 8.11.2008
Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
Пол: Мъж
Кара: ше e36 седан M43B18
Мечтае да кара: М5

Мнение от camburko » 12 Юли 2009, 9:27

колежке виждам, че си от враца или региона. свържи се с колегата metodi80 или някои друг от колегите там да си дадат и те мнението като видят колата наживо, преди да отваряш наново двигателя.
просто се консултираи преди да се вкараш в допълнителни разходи. все пак сме колеги и не вярвам да ти откаже някои помощ ;)
Животът е като стълба в кокошкарник, къс и осран.
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Юли 2009, 10:31

ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.

С това не съм съгласен, не бъркай М43 с М42.
Втория може и да е лаком за масло (2л. на 10000),
но М43 не го пипа от смяна до смяна когато е читав мотора ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Юли 2009, 10:40

camburko написа:колежке виждам, че си от враца или региона. свържи се с колегата metodi80 или някои друг от колегите там да си дадат и те мнението като видят колата наживо, преди да отваряш наново двигателя.
просто се консултираи преди да се вкараш в допълнителни разходи. все пак сме колеги и не вярвам да ти откаже някои помощ ;)


Колега , аз не знам ти как разбра , че колежката е от Враца или региона , но ако е така - да , няма проблем да хвърля един поглед на автомобила.....

Иначе по темата ... колежке , колегата "ned_gm28" те е насочил в общи линии кое трябва да се огледа - гумички на клапани , сегменти , свещи .... Но има и нещо друго ... При теб има ли детонации от ауспуха (отваряш шофьорската врата и даваш леко и малко по-рязко газ до към 1300-1500 оборота и слушаш дали има леки или по-силни гърмежи от към гърнето... ) . Освент това като пуши със какъв цвят е пушека ? Принципно може лесно да се провери дали сегментите са заминали .... Отвиват се свещите и се мери компресията на цилиндрите след това се сипва малко масълце и пак се мери компресия , ако се промени показанието , значи сегментите са за смяна ... Не бързай да се хвърляш в неоправдани ремонти защото ако си от Враца знаеш нашите "майстори" колко са майстори ... (за нула време ще си измислят 100 повреди за сума пари ).Единствения добър сервиз за БМВ е в Бобибар , но там предполагам , че знаеш , че свалят 100 кожи .... Както казах не е никакъв проблем да хвърля и аз едно око на автомобила ....

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 5.05.2009
Пол: Жена

Мнение от samata_prelest87 » 12 Юли 2009, 12:27

Колеги и друг проблем,трудно пали..И най накрая когато вече запали и след 5-6 секунди гасне..И няма палене..Прекъсва яко..казваха ми,че това е от бензина било уж ... къде ли не зареждах пак същата работа..Става въпрос за сивата от личната ми галерия!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Юли 2009, 12:45

St.Dilov написа:
metodi80 написа:Колега , аз не знам ти как разбра , че колежката е от Враца или региона , но ако е така - да , няма проблем да хвърля един поглед на автомобила.....
Мето, събуди се!?
виж снимките, в профила на колежката..
и леко с ..погледа!? :D


Дам ... :D сладуранка е колежката ни.... ще я цункам по бузките... (ако дава .... :mhihi: ) :twisted: , :winky: ... нея може и да съм я виждал :roll: (не съм много сигурен) , но черната Е36 от галерията и дето е със червените спирачни апарати и М-брони съм я виждал 100% и на живо е СТАХОТНА ... тая кола колкото и да я гледам не мога да намеря никъде забележка ...ама никъде (говоря за външния вид .. Направена е със вкус....). Тази кола ми харесва дори повече от моята ! Извинявам се за офтопика! :uups:
Последна промяна metodi80 на 12 Юли 2009, 12:48, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook