Бмв 318i проблем -Ключ моля
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- samata_prelest87
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.05.2009
- Пол: Жена
Бмв 318i проблем -Ключ моля
Здравейте колеги!Ако някой може да ми помогне..Имам следния проблем имам БМВ 318i проблема при него е,че започва да прекъсва и да не работи добре!Започна да пуши смених му гумичките(даваха ми съвети,че от това дето е пушил толкова време се е набило по гърнето и когато всичко изчезне от гърнето ще започне да не пуши)Обаче може и да е за смяна на сегментите.
Последна промяна samata_prelest87 на 13 Юли 2009, 16:45, променена общо 1 път
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Причините за твоя проблем не са 1 или 2!Коя година ти е колата (с кой двигател е-М40 или М43)Причините най-точно биха се открили на диагностика в свестен сервиз.Тук можем само да гадаем и да предполагаме. 

- samata_prelest87
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.05.2009
- Пол: Жена
ned_gm28 написа:Причините за твоя проблем не са 1 или 2!Коя година ти е колата (с кой двигател е-М40 или М43)Причините най-точно биха се открили на диагностика в свестен сервиз.Тук можем само да гадаем и да предполагаме.
95-та година..Двигателя и е М43..и аз самата незная какъв точно е проблема..но ще се разбере

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
А сигурна ли си,че пушекът е от горене на масло?Ако да-масло в цилиндрите може да постъпва от 2 места-покрай клапаните (при прецакани гумички) и покрай сегментите.Казваш,че сте сменили гумичките,значи вариант 1 отпада.От колко време караш тази кола?Имаш ли наблюдения върху разхода на масло?А разхода на гориво в нормите ли е?
- samata_prelest87
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.05.2009
- Пол: Жена
ned_gm28 написа:А сигурна ли си,че пушекът е от горене на масло?Ако да-масло в цилиндрите може да постъпва от 2 места-покрай клапаните (при прецакани гумички) и покрай сегментите.Казваш,че сте сменили гумичките,значи вариант 1 отпада.От колко време караш тази кола?Имаш ли наблюдения върху разхода на масло?А разхода на гориво в нормите ли е?
За маслото доста гори тая кола.А разхода на гориво си е в нормите..нямам проблем с него.1-вия вариант за гумичките отпада да защото съм ги сменила вече.Иначе карам я от август месец миналата година и до сега никакви проблеми не съм имала с нея.
p.s пуши само в ниските обороти
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.
- samata_prelest87
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.05.2009
- Пол: Жена
ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.
Ами ще сменя сегментите и свещите и ще видим какво ще стане
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
samata_prelest87 написа:ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.
Ами ще сменя сегментите и свещите и ще видим какво ще стане
Успех

- samata_prelest87
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.05.2009
- Пол: Жена
ned_gm28 написа:samata_prelest87 написа:ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.
Ами ще сменя сегментите и свещите и ще видим какво ще стане
Успех
Ще пиша какво е станало

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- camburko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 8.11.2008
- Местоположение: София,Казанлък а отскоро и Перник
- Пол: Мъж
- Кара: ше e36 седан M43B18
- Мечтае да кара: М5
колежке виждам, че си от враца или региона. свържи се с колегата metodi80 или някои друг от колегите там да си дадат и те мнението като видят колата наживо, преди да отваряш наново двигателя.
просто се консултираи преди да се вкараш в допълнителни разходи. все пак сме колеги и не вярвам да ти откаже някои помощ
просто се консултираи преди да се вкараш в допълнителни разходи. все пак сме колеги и не вярвам да ти откаже някои помощ

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
ned_gm28 написа:Те по начало нашите двигателчета са апетитни на масло.Мисля,че по книжка беше 0.1л/1000км.А гледали ли сте свещите?Ако гори много масло-ще са омаслени.В добрият вариант,свещите имат керемиден цвят на електродите.
С това не съм съгласен, не бъркай М43 с М42.
Втория може и да е лаком за масло (2л. на 10000),
но М43 не го пипа от смяна до смяна когато е читав мотора


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
camburko написа:колежке виждам, че си от враца или региона. свържи се с колегата metodi80 или някои друг от колегите там да си дадат и те мнението като видят колата наживо, преди да отваряш наново двигателя.
просто се консултираи преди да се вкараш в допълнителни разходи. все пак сме колеги и не вярвам да ти откаже някои помощ
Колега , аз не знам ти как разбра , че колежката е от Враца или региона , но ако е така - да , няма проблем да хвърля един поглед на автомобила.....
Иначе по темата ... колежке , колегата "ned_gm28" те е насочил в общи линии кое трябва да се огледа - гумички на клапани , сегменти , свещи .... Но има и нещо друго ... При теб има ли детонации от ауспуха (отваряш шофьорската врата и даваш леко и малко по-рязко газ до към 1300-1500 оборота и слушаш дали има леки или по-силни гърмежи от към гърнето... ) . Освент това като пуши със какъв цвят е пушека ? Принципно може лесно да се провери дали сегментите са заминали .... Отвиват се свещите и се мери компресията на цилиндрите след това се сипва малко масълце и пак се мери компресия , ако се промени показанието , значи сегментите са за смяна ... Не бързай да се хвърляш в неоправдани ремонти защото ако си от Враца знаеш нашите "майстори" колко са майстори ... (за нула време ще си измислят 100 повреди за сума пари ).Единствения добър сервиз за БМВ е в Бобибар , но там предполагам , че знаеш , че свалят 100 кожи .... Както казах не е никакъв проблем да хвърля и аз едно око на автомобила ....
- samata_prelest87
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.05.2009
- Пол: Жена
Колеги и друг проблем,трудно пали..И най накрая когато вече запали и след 5-6 секунди гасне..И няма палене..Прекъсва яко..казваха ми,че това е от бензина било уж ... къде ли не зареждах пак същата работа..Става въпрос за сивата от личната ми галерия!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
St.Dilov написа:Мето, събуди се!?metodi80 написа:Колега , аз не знам ти как разбра , че колежката е от Враца или региона , но ако е така - да , няма проблем да хвърля един поглед на автомобила.....
виж снимките, в профила на колежката..
и леко с ..погледа!?
Дам ...






Последна промяна metodi80 на 12 Юли 2009, 12:48, променена общо 1 път
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани