Крайно гърне - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Крайно гърне - проверявайте
Темата е по-скоро със насоченост "съвет", отколкото "въпрос"
Та ето и проблема:
Аз го забелязах днес, от няколко дена колата бучеше доста осезаемо. Особено при подаване и връщане на газта. Друг признак е едно кухо дрънчене в ниски обороти без включена предавка - това си го имаше откакто купих колата, та предполагам проблемът е "узрявал" поне 1 година.
Дупката е била малка в началото, колкото да издава този металически дрънчащ звук, постепенно е изгнила от солта през зимата, миене и мръсотия, разширила се е и в крайна сметка е корозирала самата заварка на държача.
Та проверявайте ги тия работи, ако сте с оригинално крайно гърне - специално генерацията са ми я преглеждали компетентни майстори миналата година и са казвали че няма проблем. Ама то на това място, ако е цяла заварката няма как да се види.
В понеделник отивам да си поръчам оригиналдъ гърненце, че ми трябва нещо тихо.
Та ето и проблема:



Аз го забелязах днес, от няколко дена колата бучеше доста осезаемо. Особено при подаване и връщане на газта. Друг признак е едно кухо дрънчене в ниски обороти без включена предавка - това си го имаше откакто купих колата, та предполагам проблемът е "узрявал" поне 1 година.
Дупката е била малка в началото, колкото да издава този металически дрънчащ звук, постепенно е изгнила от солта през зимата, миене и мръсотия, разширила се е и в крайна сметка е корозирала самата заварка на държача.
Та проверявайте ги тия работи, ако сте с оригинално крайно гърне - специално генерацията са ми я преглеждали компетентни майстори миналата година и са казвали че няма проблем. Ама то на това място, ако е цяла заварката няма как да се види.
В понеделник отивам да си поръчам оригиналдъ гърненце, че ми трябва нещо тихо.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Да, скапани са им гърнетата на Е46ците. Много хора са ми го казвали.
Също така средното гърне (особено при махнат катализатор) доста бързо здрава багажа. И от там прецаква и крайното.
Но това твойто е доста сериозно, как не си го усетил толкова време
Също така средното гърне (особено при махнат катализатор) доста бързо здрава багажа. И от там прецаква и крайното.
Но това твойто е доста сериозно, как не си го усетил толкова време

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
kriso85 написа: Но това твойто е доста сериозно, как не си го усетил толкова време
Като не знае човек къде и какво да търси...единственият признак до онзи ден беше дрънченето първите няколко минути. Явно до последно се е крепила "дръжката" му на някакъв остатък от заварката.
Днес пътувах до вилата и ми направи впечатление силното бучене и тресене на цялото гърне.
Чудех се дали не могат да го изкърпят с някой мощен електрожен докато пристигне оригиналното ама май ще си карам така още 1 седмица.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
с електрожен ще се пробие но с оксижен или с телоподаващо няма да има проблем ще изкара известно време така
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
И според мен с "толоподаващо" може да се закърпи временно положението докато си вземеш ново гърне.
Защо не помислиш и за някакъв преформънс вариант
Също така провери и средното гърне, че и то прави бели доста често
Защо не помислиш и за някакъв преформънс вариант

Също така провери и средното гърне, че и то прави бели доста често
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
kriso85 написа:И според мен с "толоподаващо" може да се закърпи временно положението докато си вземеш ново гърне.
Защо не помислиш и за някакъв преформънс вариант![]()
Също така провери и средното гърне, че и то прави бели доста често
Е да, не съм много наясно с ел. инструментите.


А предполагам всичко по генерацията, което не е ОЕМ повишава перформънса и съответно шума? Надявам се не говорим за резонаторни гърнета и незнам си какво, защото точно от тях се опитвам да избягам.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Най добре си вземи ново, на мен ми казаха ако имам проблем с гарнета да отида в аспо сервиз били добри цени и работели качествено.
Последна промяна marto853. на 26 Май 2012, 21:13, променена общо 1 път
новият ми номер: 0877787835
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Archangel написа:kriso85 написа:И според мен с "толоподаващо" може да се закърпи временно положението докато си вземеш ново гърне.
Защо не помислиш и за някакъв преформънс вариант![]()
Също така провери и средното гърне, че и то прави бели доста често
Е да, не съм много наясно с ел. инструментите.Та ти какъв перформънс вариант имаш предвид? Аз гледам да си държа колата колкото се може повече ОЕМ. Не че не бих сложил дупчени спирачни дискове или спортно окачване на реномиран производител, но към момента не съм видял особен смисъл. Пък и тук идеята ми е да бъде колата колкото се може по-тиха, тоест близки нива на шума до тези през 2002ра година
![]()
А предполагам всичко по генерацията, което не е ОЕМ повишава перформънса и съответно шума? Надявам се не говорим за резонаторни гърнета и незнам си какво, защото точно от тях се опитвам да избягам.
Ми аз предпочитам по-плътния звук (не разбирай бръмчене,бучене и т.н.). Насочил съм се към суперспринт (чувал съм М43 с такова и ми хареса) При твойте предпочитания стандартното гърне си е по-добрия вариант.
Сигурно не си се насочил към някои произведени в БГ стандартни гърнета, защото звука им далеч не е като на оригинала, въпреки че имам и върху тях наблюдения и не са лоши

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Крайно гърне - проверявайте
ха-ха странно!!! чвно точно там има някакъв зор , на мен там ми е скъсан гуменият маншон който държи гърнето.
а пропо,........ като мина през спящ полицай от тия малките пластмасовите отзад нещо ми тупка, да не би да е гурнето което чука в купето заради въпросният тампон???
а пропо,........ като мина през спящ полицай от тия малките пластмасовите отзад нещо ми тупка, да не би да е гурнето което чука в купето заради въпросният тампон???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Крайно гърне - проверявайте
Сори, че пиша в толкова стара тема, но имам сходен проблем като на колегата.
С н42б20 съм.
Както си карам, на около 3000 оборота, като отпусна газта се чува все едно съм със някаква състезателна кола, при други обороти не се чува, падне ли под 3000 оборота не се чува, вдигне ли над 3000 оборота пак не се чува.
Странното е ,че когато колата е на място, отворя си прозореца и се заслушам, дори да подавам и отнемам газта, не се чува тоя шум или се чува супер леко.
Шума/ бученето идва все едно отпред под средата на таблото, но си звучи като нещо по изпускателната система все едно припуква.
Бях при двама майстори на гърнета, които ми зададоха въпроса, на колко километра ти е колата .... аааа ще се маха катализатора , щото сигурно от него се чува. Обаче не могат да ми гарантират, ако ми го махнат катализатора дали ще се оправи.
Може ли съвет колеги, ако се махне катализатора, ламбда сондите няма ли да се бъркат нещо. И можете ли да ми препоръчате майстор на гърнета, който знае какво прави и няма да иска да ми вземе катализатора ей така за нищо.
С н42б20 съм.
Както си карам, на около 3000 оборота, като отпусна газта се чува все едно съм със някаква състезателна кола, при други обороти не се чува, падне ли под 3000 оборота не се чува, вдигне ли над 3000 оборота пак не се чува.
Странното е ,че когато колата е на място, отворя си прозореца и се заслушам, дори да подавам и отнемам газта, не се чува тоя шум или се чува супер леко.
Шума/ бученето идва все едно отпред под средата на таблото, но си звучи като нещо по изпускателната система все едно припуква.
Бях при двама майстори на гърнета, които ми зададоха въпроса, на колко километра ти е колата .... аааа ще се маха катализатора , щото сигурно от него се чува. Обаче не могат да ми гарантират, ако ми го махнат катализатора дали ще се оправи.
Може ли съвет колеги, ако се махне катализатора, ламбда сондите няма ли да се бъркат нещо. И можете ли да ми препоръчате майстор на гърнета, който знае какво прави и няма да иска да ми вземе катализатора ей така за нищо.

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани