що е то (намалена мощност при загрял М20)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: Панагюрище

Мнение от Kristiyan » 29 Юни 2009, 13:21

стрелката за температурата отива ли в червеното?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 29 Юни 2009, 13:26

V-max написа:единственото друго , което се сещам да се влияе от температурата са гарнитурите на всмукателния колектор :D
Ето за това вече не бях се сетил ще го проверя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 29 Юни 2009, 13:39

милен тодоров написа:
V-max написа:единственото друго , което се сещам да се влияе от температурата са гарнитурите на всмукателния колектор :D
Ето за това вече не бях се сетил ще го проверя


Херметичноста се пробва много лесно-натискаш педала на газта и трябва да поеме веднага,ако двигателя се замисля отнякъде смуче паразитен въздух.Но ми се струва ,че това не е причина в твоя случай.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Юни 2009, 15:00

Много често се получава тоя скапан проблем при М20 :evil:
Какво значи, дебитомера е нов?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 29 Юни 2009, 15:04

ами значи че е чисто нов няма и 1000км да съм минал с него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 29 Юни 2009, 16:52

Вий къде го пратихте човека бе, сигурно още си търси вануса :mhihi: Никой не споменава елементарните проблеми. Хлабина на клапаните и състоянието на свещите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 198
Регистриран на: 22.12.2008
Местоположение: ТРОЯН

Мнение от милен тодоров » 29 Юни 2009, 17:51

Колега клапаните са отпаднали като вероятност защото са реголирани преди 3 седмици а свещите са сменени и те тогава.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Юни 2009, 20:51

милен тодоров написа:Колега клапаните са отпаднали като вероятност защото са реголирани преди 3 седмици а свещите са сменени и те тогава.


аз смених свещи веднъж,купих нови и се чудех два дни закво не ми върви колата,след смяната им със други проблема се реши,има много ментаци на пазара.между другото какъв цвят са ти електродите на свещите?развий ги и виш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 29 Юни 2009, 21:57

имах една троика ми пражеше така, какво ли не правех и като отидох на маистор се оказа крива глава, ниамаше други симптоми осжен че като загрееше губеше мощност

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 29 Юни 2009, 21:58

kirililiev написа:
милен тодоров написа:Колега клапаните са отпаднали като вероятност защото са реголирани преди 3 седмици а свещите са сменени и те тогава.


аз смених свещи веднъж,купих нови и се чудех два дни закво не ми върви колата,след смяната им със други проблема се реши,има много ментаци на пазара.между другото какъв цвят са ти електродите на свещите?разви
й ги и виш ;)


а какви е наи добре да се вземат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 29 Юни 2009, 23:26

sniper74 написа:
kirililiev написа:
милен тодоров написа:Колега клапаните са отпаднали като вероятност защото са реголирани преди 3 седмици а свещите са сменени и те тогава.


аз смених свещи веднъж,купих нови и се чудех два дни закво не ми върви колата,след смяната им със други проблема се реши,има много ментаци на пазара.между другото какъв цвят са ти електродите на свещите?разви
й ги и виш ;)


а какви е наи добре да се вземат


незная,карам с втора ръка нжк взети от катастрофирала кола която не е гълтала български въздух,карам и с съединител втора ръка закс,като го наложа до този който е купен в бг нямат нищо общо,изработката е малко по друга ;) 50 000 километра в лютеницата и единственото което съм правил е да наливам масло и бензин ;)на 450 000 км е колата и има компресия 11,5 на всички цилиндри ;)

за свещите най добре ще ти одговорят експертите от този форум,особенно някой по компетентни,те знаят всичко ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 19.11.2008
Кара: E30

Мнение от kiborg » 07 Юли 2009, 19:22

колега имах сьщият проблем.обади ми се 0898424489.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 07 Юли 2009, 22:05

Айде напиши какъв е бил проблема и как си го оправил. Няма всички да звънят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 879
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е39 М57Д30
Мечтае да кара: Е65

Мнение от pantzer3 » 07 Юли 2009, 22:18

ddddk написа:4. Ваносът може да ти греши аванса, но пак не би трябвало да има разлика топло-студено
Д


М20 с ванос ??? :shock: :shock: :shock:
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 07 Юли 2009, 22:52

Датчици колянов и разпределителн вал ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook