оборотите се вдигат , но не върви (320 Д) Решен е проблема !

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

оборотите се вдигат , но не върви (320 Д) Решен е проблема !

Мнение от Vanio_bmw » 30 Мар 2009, 20:00

Здр. колеги. Преди извесно време колата ми загря и стрелката на темп. мина средата за секунди.Заведох я на диагностика в BOSH и смених перката заедно с ел блок на управлението й , и 2-та термостата (вси4ко ново и оригинално).След тези интервенций оба4е колата като излезе на магистралата и се понаст1пи по сериозно запо4ва да избу4ава и се вдигат оборотите на няма тяга .Оборотите постоянно играят .Колата се движи на тласаци - все едно няма достат14но мощност ( БМВ 320 Д 136 к)
Съединителя е 4итав , турбината работи нормално- това е от диагностиката.Даите някакви съвети от какво се полу4ава и дали изоб6то някои е имал подобен проблем? Благодаря
Последна промяна Vanio_bmw на 29 Юни 2009, 21:21, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 30 Мар 2009, 21:55

pls колеги аиде даите идеи за6то не варви като хората тази кола , има ли вариянт да не е обезваздушена охладителната система както трябва и от там да губи тягата на по високите обороти а? Нека по големите спецове да кажат мнение . Прилича на приплазване на съединител (все едно не зацепва) но уви не е. :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :roll: Ахххх , а колко добре си ме залепя6е за седалката преди............ :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :cry: :cry:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 30 Мар 2009, 23:14

Ако прегряването не е било повече от това, което казваш проблем няма. Другия вариант е при описаните смени да са откачили или объркали нещо. А третия е прегряването да не е било следствие на перката, а гарнитура. Провери дали вдига налягане в радиатора или дали няма мазнотия.
По-конкретно не мога да ти помогна с тези сведения, които си дал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 2.04.2007

Мнение от Killuminati » 30 Мар 2009, 23:51

Съжалявам, че мнението ми ще е идентично на горния колега, но и аз мисля, че може гарнитурка да ти е хапнала!
Отделно и мнението ми за Бош не е положително!
Там бях със същата като твоята бима само където беше с новия 150к.с. двигател. Какво ли не пипаха, не смених какво ли не, дадох към 500 кинта само за дреболии кабелчета и т.н. проблема остана, и накрая излезе проблем, за който даже не ми искаха пари в моя сервиз... Ама това е само мое мнение и впечатление, не искам да влиая на никой :)
Ask to buy you a drink, you holla Dom Perignon
Knowin I'm a cash getter still I, remain calm!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 343
Регистриран на: 2.04.2008
Местоположение: Европейски съюз
Пол: Мъж
Кара: Комбайн
Мечтае да кара: Фадрома

Мнение от ukelichko » 31 Мар 2009, 0:53

"Съединиеля читав" как го разбраха. Може да не е износен а омаслен. Защото както описваш, че се форсира а не бяга и върви на тласъци и то при висока скорост, най-вероятно на пета или аз не съм разбрал нещо описанието или си за съединител. Другия вариант е да не стига досатъчно гориво. Иначе трябва доста да я прегреш за да изгори гарнитурата, тя е пластиннчата и не се сдухва лесно. Гледа ли какво правиха по колата, че всички са едни майстори...И диагностиката с кабел не показва повечето механични проблеми, просто няма как да стане, но това е друга тема.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 31 Мар 2009, 1:17

Проблема 100% е в съединителя. Щом вдига обороти пък не ускорява това е. Придружено е с бучене и на моменти захапва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 31 Мар 2009, 10:40

Благодаря за мненията колеги. За съединителя о6те там го пробваха с някакъв пиниз на място от 5 предавка и ако не придарпвала -зна4и бил ОК (поне аз така разбрах). А перката я смених щото ми вдига6е мн високо налягане в климати4ната система (за6тото не работе6е нормално, ел. блок се бе прецакал) и климатика не охлажда6е добре. Как мога да разбера дали съединителя ми е омаслен??? и даите координати на някои др сервиз дето наистина 6те разбират от Е 46 Д? Но аз все си мисля 4е не6то не е обезвъзду6ена системата с антифриза и от там идват проблемите ми, 6тот и парното не духа мн топло. От колко пробки се обезвъзду6ава с-та (от наи високата до казан4ето + тази на парното) или от вси4ки 6-7 които бяха? :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 31 Мар 2009, 19:01

Съединителя си го пробвай ти, дай на 5-та с 1200-300 оборота и пускай бавно педала, трябва да угасне с пълното отпускане на педала, а пък ако не угасне смятай сам какво е. Но ми се струва, че не описваш правилно проблема. Само на 5 ли не върви или на никоя скорост? Но по нагоре пишеш как преди те лепела за седалката, а сега не, което на 5 не става в никакъв случай, на някоя от по долните предавки ще да е :mhihi: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 31 Мар 2009, 19:54

хахах да мн ясно 4е на по ниска предавка е.Но сега се усе6та това приплазване о6те от 3-та и 4-та, а когато дам 5 и ре6а да изпреварвам с 130-40 става м1ка голяма ,то не е ремжене, тласъци-ужас ти казвам е.Аз сега реално маи пове4е от 160 мн трудно вдигам .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 31 Мар 2009, 20:03

A на първа и втора си върви нормално така ли? Ако да сваляй съединител възможно най-скоро, макар че ще е прецакан и маховика сигурно :( .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 31 Мар 2009, 21:09

да то4но така е .От 3-та на горе се усе6та това буксуване.На 5 -та наи много . Този маховик като се развали не се ли усе6таше и едно притрисане и ск1рцане при загасянето на автомобила а, колега?
Ина4е колата работи мн тихо, нито пипа маслото (5/40 castroll) нито антифриз губи. За какви др симптоми да гледам, 4е ти мн ме претисни с тоз маховик ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 23 Юни 2009, 12:10

Колега Vanio_bmw,
Какво стана - оправи ли ти се проблема? Какво се оказа в крайна сметка - съединител, маховик (дано не е той)....?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Мадрид

Мнение от jomby » 24 Юни 2009, 11:26

Кажи наистина какво се оказа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 29 Юни 2009, 8:54

е колега какво стана,кажи да знаем щото може и ние да се зблъскаме с проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 29 Юни 2009, 21:10

ооо колеги здр. радвам се 4е се интересувате за проблемите на др. Ами аз ве4е карам друга кола :D след смяна на филтъра на карт. изпарения,по4истване на АГР клапана заедно с онази никелираната тр1ба к1м кулера има огромна разлика. Мисля 4е вси4ко бе6е от филтъра , за6тото не бе6е сменян досега.Др процедури при мене бяха маи само за 4есане на крастата..... :D поздрави от Варна :arrow:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook