оборотите се вдигат , но не върви (320 Д) Решен е проблема !
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
оборотите се вдигат , но не върви (320 Д) Решен е проблема !
Здр. колеги. Преди извесно време колата ми загря и стрелката на темп. мина средата за секунди.Заведох я на диагностика в BOSH и смених перката заедно с ел блок на управлението й , и 2-та термостата (вси4ко ново и оригинално).След тези интервенций оба4е колата като излезе на магистралата и се понаст1пи по сериозно запо4ва да избу4ава и се вдигат оборотите на няма тяга .Оборотите постоянно играят .Колата се движи на тласаци - все едно няма достат14но мощност ( БМВ 320 Д 136 к)
Съединителя е 4итав , турбината работи нормално- това е от диагностиката.Даите някакви съвети от какво се полу4ава и дали изоб6то някои е имал подобен проблем? Благодаря
Съединителя е 4итав , турбината работи нормално- това е от диагностиката.Даите някакви съвети от какво се полу4ава и дали изоб6то някои е имал подобен проблем? Благодаря
Последна промяна Vanio_bmw на 29 Юни 2009, 21:21, променена общо 1 път
pls колеги аиде даите идеи за6то не варви като хората тази кола , има ли вариянт да не е обезваздушена охладителната система както трябва и от там да губи тягата на по високите обороти а? Нека по големите спецове да кажат мнение . Прилича на приплазване на съединител (все едно не зацепва) но уви не е.
Ахххх , а колко добре си ме залепя6е за седалката преди............
















Ако прегряването не е било повече от това, което казваш проблем няма. Другия вариант е при описаните смени да са откачили или объркали нещо. А третия е прегряването да не е било следствие на перката, а гарнитура. Провери дали вдига налягане в радиатора или дали няма мазнотия.
По-конкретно не мога да ти помогна с тези сведения, които си дал.
По-конкретно не мога да ти помогна с тези сведения, които си дал.
- Killuminati
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 2.04.2007
Съжалявам, че мнението ми ще е идентично на горния колега, но и аз мисля, че може гарнитурка да ти е хапнала!
Отделно и мнението ми за Бош не е положително!
Там бях със същата като твоята бима само където беше с новия 150к.с. двигател. Какво ли не пипаха, не смених какво ли не, дадох към 500 кинта само за дреболии кабелчета и т.н. проблема остана, и накрая излезе проблем, за който даже не ми искаха пари в моя сервиз... Ама това е само мое мнение и впечатление, не искам да влиая на никой
Отделно и мнението ми за Бош не е положително!
Там бях със същата като твоята бима само където беше с новия 150к.с. двигател. Какво ли не пипаха, не смених какво ли не, дадох към 500 кинта само за дреболии кабелчета и т.н. проблема остана, и накрая излезе проблем, за който даже не ми искаха пари в моя сервиз... Ама това е само мое мнение и впечатление, не искам да влиая на никой

Ask to buy you a drink, you holla Dom Perignon
Knowin I'm a cash getter still I, remain calm!
Knowin I'm a cash getter still I, remain calm!
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
"Съединиеля читав" как го разбраха. Може да не е износен а омаслен. Защото както описваш, че се форсира а не бяга и върви на тласъци и то при висока скорост, най-вероятно на пета или аз не съм разбрал нещо описанието или си за съединител. Другия вариант е да не стига досатъчно гориво. Иначе трябва доста да я прегреш за да изгори гарнитурата, тя е пластиннчата и не се сдухва лесно. Гледа ли какво правиха по колата, че всички са едни майстори...И диагностиката с кабел не показва повечето механични проблеми, просто няма как да стане, но това е друга тема.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Проблема 100% е в съединителя. Щом вдига обороти пък не ускорява това е. Придружено е с бучене и на моменти захапва.
Благодаря за мненията колеги. За съединителя о6те там го пробваха с някакъв пиниз на място от 5 предавка и ако не придарпвала -зна4и бил ОК (поне аз така разбрах). А перката я смених щото ми вдига6е мн високо налягане в климати4ната система (за6тото не работе6е нормално, ел. блок се бе прецакал) и климатика не охлажда6е добре. Как мога да разбера дали съединителя ми е омаслен??? и даите координати на някои др сервиз дето наистина 6те разбират от Е 46 Д? Но аз все си мисля 4е не6то не е обезвъзду6ена системата с антифриза и от там идват проблемите ми, 6тот и парното не духа мн топло. От колко пробки се обезвъзду6ава с-та (от наи високата до казан4ето + тази на парното) или от вси4ки 6-7 които бяха? 

Съединителя си го пробвай ти, дай на 5-та с 1200-300 оборота и пускай бавно педала, трябва да угасне с пълното отпускане на педала, а пък ако не угасне смятай сам какво е. Но ми се струва, че не описваш правилно проблема. Само на 5 ли не върви или на никоя скорост? Но по нагоре пишеш как преди те лепела за седалката, а сега не, което на 5 не става в никакъв случай, на някоя от по долните предавки ще да е
.

да то4но така е .От 3-та на горе се усе6та това буксуване.На 5 -та наи много . Този маховик като се развали не се ли усе6таше и едно притрисане и ск1рцане при загасянето на автомобила а, колега?
Ина4е колата работи мн тихо, нито пипа маслото (5/40 castroll) нито антифриз губи. За какви др симптоми да гледам, 4е ти мн ме претисни с тоз маховик ?
Ина4е колата работи мн тихо, нито пипа маслото (5/40 castroll) нито антифриз губи. За какви др симптоми да гледам, 4е ти мн ме претисни с тоз маховик ?
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Колега Vanio_bmw,
Какво стана - оправи ли ти се проблема? Какво се оказа в крайна сметка - съединител, маховик (дано не е той)....?
Какво стана - оправи ли ти се проблема? Какво се оказа в крайна сметка - съединител, маховик (дано не е той)....?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
ооо колеги здр. радвам се 4е се интересувате за проблемите на др. Ами аз ве4е карам друга кола
след смяна на филтъра на карт. изпарения,по4истване на АГР клапана заедно с онази никелираната тр1ба к1м кулера има огромна разлика. Мисля 4е вси4ко бе6е от филтъра , за6тото не бе6е сменян досега.Др процедури при мене бяха маи само за 4есане на крастата.....
поздрави от Варна 



20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани