проблем с помпата в резорвоара на 325 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: 730d

проблем с помпата в резорвоара на 325 тдс

Мнение от vlaikov44 » 28 Юни 2009, 14:44

както си карам и ако почна да и давам повече газ и неи стига гориво и изгасва.как мога да я замеря и какав дебит трябва да има тази помпа в резорвоара

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.03.2009

Мнение от svetlio1973 » 28 Юни 2009, 14:50

а защо реши че проблема е точно в помпата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 28 Юни 2009, 17:12

Ако е помпата в резервоара трябва да имаш симптоми като тези...
1. Под наклон(задницата е по-ниско от предницата) труден студен старт.
2. Болончета въздух в маркуча преди помпата.
3. Трудно палене при малко нафта или въобще липса на палене под 15-20литра
Мен ми се случи да ми загасне в движение, но после палене нямаше докато неналях нафта. След като ти загасне пали ли? Факт е, че година по-късно смених помпата в резервоара.....
При теб проблема може и да е в ГНПто,ползвай търсачката ;)
36436
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 28 Юни 2009, 18:02

Дебита на дизеловата помпа която е в резервоара е сравнително малък за да влия на вървежа на колата,мисля че беше коло 0,3 бара и е нужен само за да закара гориво до горивния филтър и да го поддържа пълен за да може ГНП-то да си смуче от неги нужното количество нафта и да я нагнетява към дюзите.Така че проблема ти може да е от ГНП-то.Може да се съмняваш в горивоподаващата система ако имаш балончета в прозрачния маркуч от горивния филтър към ГНП–то.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Сливен
Кара: 730d

Мнение от vlaikov44 » 28 Юни 2009, 19:37

nали трудно и топла и студена и то с голямо въртене и с газ,и когато е в движение с усеща как губи мошност и неможе да върви както преди.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Мнение от vanci88 » 28 Юни 2009, 20:52

Диагностика.... и ще разбереш какъв и е проблемът
36436
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 28 Юни 2009, 21:03

Ползвай търсачката в радел Е34 и Е36 има дестки да не кажа стотици полезни теми в които можеш да намериш отговора на проблема си!
И освен това подкачващата помпа на ТДС-а работи 10 секунди про подаване на контакт :!: след това НЕ работи, та мощността на мотора няма общо с нея ;)
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook