проблем с помпата в резорвоара на 325 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
проблем с помпата в резорвоара на 325 тдс
както си карам и ако почна да и давам повече газ и неи стига гориво и изгасва.как мога да я замеря и какав дебит трябва да има тази помпа в резорвоара
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Ако е помпата в резервоара трябва да имаш симптоми като тези...
1. Под наклон(задницата е по-ниско от предницата) труден студен старт.
2. Болончета въздух в маркуча преди помпата.
3. Трудно палене при малко нафта или въобще липса на палене под 15-20литра
Мен ми се случи да ми загасне в движение, но после палене нямаше докато неналях нафта. След като ти загасне пали ли? Факт е, че година по-късно смених помпата в резервоара.....
При теб проблема може и да е в ГНПто,ползвай търсачката
1. Под наклон(задницата е по-ниско от предницата) труден студен старт.
2. Болончета въздух в маркуча преди помпата.
3. Трудно палене при малко нафта или въобще липса на палене под 15-20литра
Мен ми се случи да ми загасне в движение, но после палене нямаше докато неналях нафта. След като ти загасне пали ли? Факт е, че година по-късно смених помпата в резервоара.....
При теб проблема може и да е в ГНПто,ползвай търсачката

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Дебита на дизеловата помпа която е в резервоара е сравнително малък за да влия на вървежа на колата,мисля че беше коло 0,3 бара и е нужен само за да закара гориво до горивния филтър и да го поддържа пълен за да може ГНП-то да си смуче от неги нужното количество нафта и да я нагнетява към дюзите.Така че проблема ти може да е от ГНП-то.Може да се съмняваш в горивоподаващата система ако имаш балончета в прозрачния маркуч от горивния филтър към ГНП–то.
- vlaikov44
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Сливен
- Кара: 730d
nали трудно и топла и студена и то с голямо въртене и с газ,и когато е в движение с усеща как губи мошност и неможе да върви както преди.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ползвай търсачката в радел Е34 и Е36 има дестки да не кажа стотици полезни теми в които можеш да намериш отговора на проблема си!
И освен това подкачващата помпа на ТДС-а работи 10 секунди про подаване на контакт
след това НЕ работи, та мощността на мотора няма общо с нея 
И освен това подкачващата помпа на ТДС-а работи 10 секунди про подаване на контакт



7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани