Дебитомер-параметри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Не можах да се сдържа, извинявам се офтопика, ама....
вие двамцата от София ли сте?
Хайде не се карайте, сбийте се и който спечели ще вземе колата на другия.. или пък гонка.. нали е форум на БМВ...
само кажете кога и къде да се съберем да погледаме...
))
вие двамцата от София ли сте?
Хайде не се карайте, сбийте се и който спечели ще вземе колата на другия.. или пък гонка.. нали е форум на БМВ...
само кажете кога и къде да се съберем да погледаме...

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
VRPerformance написа:ти някаде виждаш ли на миленник ника в цитатите?несе меся във вашия спорanzak написа:VRPerformance написа:само неми се карай ако обичаш...с твойте заядливите постове неми се занимава и нямам намерение да споря...написъл съм го разбираемо,че аз използвам метода в движение,за мен е ефикасен....никаде несъм писал че съм открил топлата вода,но несъм като тебе само да критикувам,ако имаш нещо да обесниш за методите,та да се придържаме към темата го направи,ако нямаш какво да кажеш си замълчиanzak написа:VRPerformance написа:това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....anzak написа:bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещоот личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема
В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше
Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите
за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег![]()
Блажени са вярващите .....
на мен колега недей ми обяснява кое как работи няма нужда просто и това че ти го тестваш така не значи че преебан дебитомер или турбина не могат да се хванат и на място не откривате топлата вода момчета
ми да мога да ти обясня първо никой не те питал за да седнеш да ми се правиш на голям разбирач просто с миленик поспорихме и ти взе да даваш компетентни мнения пък колите ако искаш и по телепатия си ги диагностицирай все ми е тая за друго не се сещаммеся се в мненията който ме засягат,Bad_bad_boy го е написал ПАК повтарям четливо,а ти си вкарал някав заядлив пост на който аз ти зададох въпрос и написах това което мисля по темата
а ти като можеш да обесниш нещо го направи за форума,защото никаде несъм казал че искам на мен лично да ми го обесниш,нито искам нито имам нужда,отсега ти казвам че няма да го коментирам квото и да напишеш и колкото и грешно да е....и последно на нас също ни е все тая че ти си недоволен.... и немисля да ти отговарям повече,все пак по-умния отстъпва
колега дълбок поклон и си лягай че взе да ми дразниш .... ама все пак разбирам те закачил си колата в движение усетил си професионално проблема ама за всеки случай си сложил от друга кола дебитомера да покара 2 дена както е написал колегата за да увериш че точно там е проблема само не ми е ясно за всички коли ли имаш дебитомери и така ли процедираш винаги закачаш - слагаш от работеща кола част - 2 дена каране - и тогава заключението ако действаш така явно имаш голяма колекция от части
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
bad_bad_boy написа:тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше![]()
Баджо аз дебитомера съм го хванал че неработи като хората,но нете знам какъв опит имаш с работа с клиенти(явно никакъв) но има такива който дават пари само след като са се убедили в резултата,дебитомера се смъква за 5 мин,неме барка че ще го дам на клиент за да се увери лично той в думите ми....така е и с чиптунинга всеки знае че колата му ще тръгне да върви повече но незнае точно колко,затова съм си давал и колата да ми каратanzak написа:колега дълбок поклон и си лягай че взе да ми дразниш .... ама все пак разбирам те закачил си колата в движение усетил си професионално проблема ама за всеки случай си сложил от друга кола дебитомера да покара 2 дена както е написал колегата за да увериш че точно там е проблема само не ми е ясно за всички коли ли имаш дебитомери и така ли процедираш винаги закачаш - слагаш от работеща кола част - 2 дена каране - и тогава заключението ако действаш така явно имаш голяма колекция от части


- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
така сега не смесвай темите чиптунинг с конкретния въпрос и излагаш се ти не аз с тия приказки за клиентите ти май си тук не да споделяш или да обменяш информация а да си набираш клиенти за сервиза и за да си по убедителен ги зарибяваш с разни тестчета в движение (кво ли им викаш другите ви тестват колите на място а аз в движение ) за нещо което преспокойно се хваща и на място (дебитомера) и извинявай колега ако съм ти подбил реномето на голям майстор желая ти успех и много клиенти
просто не всички във форума са комерсиалисти (майстори) като теб

просто не всички във форума са комерсиалисти (майстори) като теб
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
и това ти мнение е далеч от истината.... ето тук може да погледнеш как съм помогнал на потребителите и то НЕ комерсиалноanzak написа:така сега не смесвай темите чиптунинг с конкретния въпрос и излагаш се ти не аз с тия приказки за клиентите ти май си тук не да споделяш или да обменяш информация а да си набираш клиенти за сервиза и за да си по убедителен ги зарибяваш с разни тестчета в движение (кво ли им викаш другите ви тестват колите на място а аз в движение ) за нещо което преспокойно се хваща и на място (дебитомера) и извинявай колега ако съм ти подбил реномето на голям майстор желая ти успех и много клиенти![]()
просто не всички във форума са комерсиалисти (майстори) като теб









- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
не пич аз нямам сервиз и нямам претенции за майстор и не се правя на голям омайник във форума за да си печеля клиенти за да избия 'хилядите евро' инвестирани в диагностични уреди (гт1 китайски вариант или на инпа платформа и подобни) и ми писна да и чета глупостите ще те помоля най учтиво да спреш да ме занимаваш на лични и ти желая успешен бизнес и избиване на инвестицията
и не че тука в бургас има кой знае какви майстори ама аз знам поне 5-ма които ще установят конкретния проблем (дебитомера) без да тестват на ход и без да сменят от работеща кола дебитомери но явно ти си друга порода майстор

- ThE BeAsT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 457
- Регистриран на: 26.11.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d, 330xd
- Мечтае да кара: M4
Сори, че се меся, ама тая тема е с яко заглавие, изглежда полезна, а вие я осрахте, гласувам за заключване.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
anzak написа:на мен колега недей ми обяснява кое как работи
anzak написа:ми да мога да ти обясня
ама ти на всичкото отгоре знаеш и аз с ква апаратура разполагам така ли?anzak написа:не пич аз нямам сервиз и нямам претенции за майстор и не се правя на голям омайник във форума за да си печеля клиенти за да избия 'хилядите евро' инвестирани в диагностични уреди (гт1 китайски вариант или на инпа платформа и подобни) и ми писна да и чета глупостите ще те помоля най учтиво да спреш да ме занимаваш на лични и ти желая успешен бизнес и избиване на инвестициятаи не че тука в бургас има кой знае какви майстори ама аз знам поне 5-ма които ще установят конкретния проблем (дебитомера) без да тестват на ход и без да сменят от работеща кола дебитомери но явно ти си друга порода майстор







П.с колегата Wall е прав може да се трие направо....
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
На мен ся не ми се дават пари за глупости, затва ще питам. Някой, който има дизелово бмв с букса отпреде в коша, ходил ли е в оторизиран сервиз за диагностика на дебитомер?
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
VRPerformance написа:anzak написа:на мен колега недей ми обяснява кое как работиanzak написа:ми да мога да ти обясняама ти на всичкото отгоре знаеш и аз с ква апаратура разполагам така ли?anzak написа:не пич аз нямам сервиз и нямам претенции за майстор и не се правя на голям омайник във форума за да си печеля клиенти за да избия 'хилядите евро' инвестирани в диагностични уреди (гт1 китайски вариант или на инпа платформа и подобни) и ми писна да и чета глупостите ще те помоля най учтиво да спреш да ме занимаваш на лични и ти желая успешен бизнес и избиване на инвестициятаи не че тука в бургас има кой знае какви майстори ама аз знам поне 5-ма които ще установят конкретния проблем (дебитомера) без да тестват на ход и без да сменят от работеща кола дебитомери но явно ти си друга порода майстор
като гледам тези работи ги говори и на миленник в първата страница,вземи смени репертуара малко,че не върви всички да ги слагаш под един знаменател
а на личните незнам дали си забелязал или страдаш от халюцинаций,но несъм си правил труда да ти отговарям на последното защото смисал да се говори с тебе няма
![]()
след като писа че ще обесниш как се прави нещо,ти накрая каза че имало хора който го могат и ти неси от тях
разликата между възпитаните хора и тези като теб е,че един възпитан човек влиза в спор и се обосновава,ти такива не показа
струва ми се,че нетрябва да се извиняваш само на момчето което е пуснало темата,а на всички на който тази тема може да е от полза
П.с колегата Wall е прав може да се трие направо....
ами да аз се обосновах колега това за което взимате пари на хората за тест в движение става и на място дебитомера и турбината се мерят без никакъв проблем на място и като доказателство ти давам оторизирания сервиз на бмв в бургас примерно нещо да имаш да ми кажеш ??????? И струва ми се май лъжеш хората като им обясняваш че тези неща се тестват само в движение .............
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Jenerala написа:Не знам дали става въпрос за друга букса, но при мен тази в която се закача за да се чете колата е в купето под малката жабка в ляво от волана.
Когато го мерихме, ме убедиха да пробваме да го изчистим със някакъв спрей щото при някой си дало голям резултат и аз се съгласих, карам я вече 2-3дена и поне засега не е забивала на 2500об. макар че тя по принцип рядко го правеше ако има промяна ще пиша.
преди няколко години имах един форд ескорт 1,6 16В пълна инжекция забиваше постоянно като го понастъпиш , и един ден бащами купи един почистващ спрей напръска дебитомера хубаво и колата се оправи и докато я продадох си вървеше супер явно в определни случай са полезни спрейовете за почистване, пиши ако има промяна така поне много колеги ще спестят пари за дебитомери

ПП: КОЛЕГИ СТИГА СТЕ СПОРИЛИ ЗА ГЛУПОСТИ ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА!!!
ФОРУМА Е ДА СИ ПОМАГАМЕ НЕ ДА СЕ КАРЕМА ЗА ГЛУПОСТИ!!!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани