Дебитомер-параметри

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 26 Юни 2009, 22:26

Не можах да се сдържа, извинявам се офтопика, ама....
вие двамцата от София ли сте?
Хайде не се карайте, сбийте се и който спечели ще вземе колата на другия.. или пък гонка.. нали е форум на БМВ...
само кажете кога и къде да се съберем да погледаме... :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 26 Юни 2009, 22:40

VRPerformance написа:
anzak написа:
VRPerformance написа:
anzak написа:
VRPerformance написа:
anzak написа:
bad_bad_boy написа:сега момчета, ай малко да оставим хората които с това си изкарват хляба да се изкажат по темата, все пак го правят на добра воля и можем да понаучим нещо :!: от личният ми опит с 320д-136кс мога да споделя, че дебитомера се хваща точно в движение има дори тема от 35/40 сраници в които се обсъжда проблема :!: В Русе аз ходих при колега от форума-VRPerformance, за който само добро мога да кажа, прави ми няколко пъти диагностика, дори свали дебитомера от своята си 320д-136кс и карах с него 2дни, за да разберем има ли подобрение, тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!: Та в тая връзка мога отговорно в качеството си на потребител и опитващ се да помага на съфорумците си човек, че дебитомера се засича в движение, още повече, че самата програма показва стойностите какви трябва да са и какви са всъщтност, тъй че слушайте VRPerformance и няма да сгрешите :yes:

за колегата който се чуди как става, ами с лаптоп и по-дълъг кабел, просто няма проблем, нищо че буксата е в двигателният отсег :?: :!:

Блажени са вярващите .....
това какво трябва да означава?мога да ти кажа че и двата метода са ми ясни,като този който си мислиш ти,се прави като се подава газ на определи обороти и се задържа на тях,след това се дава на по-високи като пак се задаржа....но този метод никак не е приложим в автомобилите с турбо,можеш да си го ползваш само на бензиновите атмосферки....турбо автомобил неможеш да накараш да работи на празен ход така както работи под товар и само в движение можеш да накараш турбото да надува като хората,перката на студения охлюв на турбото от високите обороти които се развърта турбото си прави самозасмукване от това следва че ще преминава и много повече въздух през дебитомера който той трябва да отчете,честно казано незнам и неме интересува как са работели едно време в бмв,но аз лично използвам метода в движение,като искам да разбера как е дебитомера,турбинката,клапана за турбото и още....

на мен колега недей ми обяснява кое как работи няма нужда просто и това че ти го тестваш така не значи че преебан дебитомер или турбина не могат да се хванат и на място не откривате топлата вода момчета
само неми се карай ако обичаш...с твойте заядливите постове неми се занимава и нямам намерение да споря...написъл съм го разбираемо,че аз използвам метода в движение,за мен е ефикасен....никаде несъм писал че съм открил топлата вода,но несъм като тебе само да критикувам,ако имаш нещо да обесниш за методите,та да се придържаме към темата го направи,ако нямаш какво да кажеш си замълчи :idea:

ми да мога да ти обясня първо никой не те питал за да седнеш да ми се правиш на голям разбирач просто с миленик поспорихме и ти взе да даваш компетентни мнения пък колите ако искаш и по телепатия си ги диагностицирай все ми е тая за друго не се сещам
ти някаде виждаш ли на миленник ника в цитатите?несе меся във вашия спор :idea: меся се в мненията който ме засягат,Bad_bad_boy го е написал ПАК повтарям четливо,а ти си вкарал някав заядлив пост на който аз ти зададох въпрос и написах това което мисля по темата :idea: а ти като можеш да обесниш нещо го направи за форума,защото никаде несъм казал че искам на мен лично да ми го обесниш,нито искам нито имам нужда,отсега ти казвам че няма да го коментирам квото и да напишеш и колкото и грешно да е....и последно на нас също ни е все тая че ти си недоволен.... и немисля да ти отговарям повече,все пак по-умния отстъпва :D

колега дълбок поклон и си лягай че взе да ми дразниш .... ама все пак разбирам те закачил си колата в движение усетил си професионално проблема ама за всеки случай си сложил от друга кола дебитомера да покара 2 дена както е написал колегата за да увериш че точно там е проблема само не ми е ясно за всички коли ли имаш дебитомери и така ли процедираш винаги закачаш - слагаш от работеща кола част - 2 дена каране - и тогава заключението ако действаш така явно имаш голяма колекция от части

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Юни 2009, 3:58

bad_bad_boy написа:тъй като при диагностиката излизаше, че дебитомера не пуска достатъчно въздух и колата забиваше за секунда на 2500об и после си ускоряваше без проблем, след като компютъра каза дебитомер-сложих неговия и компютъра каза е това е вече друго нещо и колата почна да върви повече и гадното забиване го нямаше :!:


anzak написа:колега дълбок поклон и си лягай че взе да ми дразниш .... ама все пак разбирам те закачил си колата в движение усетил си професионално проблема ама за всеки случай си сложил от друга кола дебитомера да покара 2 дена както е написал колегата за да увериш че точно там е проблема само не ми е ясно за всички коли ли имаш дебитомери и така ли процедираш винаги закачаш - слагаш от работеща кола част - 2 дена каране - и тогава заключението ако действаш така явно имаш голяма колекция от части
Баджо аз дебитомера съм го хванал че неработи като хората,но нете знам какъв опит имаш с работа с клиенти(явно никакъв) но има такива който дават пари само след като са се убедили в резултата,дебитомера се смъква за 5 мин,неме барка че ще го дам на клиент за да се увери лично той в думите ми....така е и с чиптунинга всеки знае че колата му ще тръгне да върви повече но незнае точно колко,затова съм си давал и колата да ми карат :idea: нея седмица направих 5 320д 3-ри за чип и две бяха за дебитомер,като моя дадох единствено на Bad_bad_boy....от теб никаде не видях да си написал това което каза че знаеш :idea: а това че те дразня е нормално...все пак се излагаш доста...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 4:55

така сега не смесвай темите чиптунинг с конкретния въпрос и излагаш се ти не аз с тия приказки за клиентите ти май си тук не да споделяш или да обменяш информация а да си набираш клиенти за сервиза и за да си по убедителен ги зарибяваш с разни тестчета в движение (кво ли им викаш другите ви тестват колите на място а аз в движение ) за нещо което преспокойно се хваща и на място (дебитомера) и извинявай колега ако съм ти подбил реномето на голям майстор желая ти успех и много клиенти :bowdown:

просто не всички във форума са комерсиалисти (майстори) като теб

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Юни 2009, 5:27

anzak написа:така сега не смесвай темите чиптунинг с конкретния въпрос и излагаш се ти не аз с тия приказки за клиентите ти май си тук не да споделяш или да обменяш информация а да си набираш клиенти за сервиза и за да си по убедителен ги зарибяваш с разни тестчета в движение (кво ли им викаш другите ви тестват колите на място а аз в движение ) за нещо което преспокойно се хваща и на място (дебитомера) и извинявай колега ако съм ти подбил реномето на голям майстор желая ти успех и много клиенти :bowdown:

просто не всички във форума са комерсиалисти (майстори) като теб
и това ти мнение е далеч от истината.... ето тук може да погледнеш как съм помогнал на потребителите и то НЕ комерсиално :idea: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... t=#1701819 и на още няколко който ми писаха на лични :!: за клиентите,ти дадох просто пример,несъм казал че Bad_bad_boy е такъв,факт е обаче,че доста мнения има изписани за това,как еди кой си трябвало да плати чак като му е решен проблема....точния случай с него несъм длъжен да ти го обеснявам...чета обаче,трето поред твое мнение в което ти се изтъкваш как можеш да хванеш дебитомер на турбо кола на празен ход :idea: а никаде неси написал как става :!: най-много ми е интересно да разбера как ще хванеш деликатен проблем който се появява при определени обороти и при максимален надув на турбото,както беше случая с Bad_bad_boy :?: защото само тогава имаше проблем,а при нормално каране НЕ :!: на празен ход имаш едва 50% надув на турбото е кажи ни на нас,майсторите дето нищо неразбираме как се прави :?: :!: явно ти си големия майстор,а ние можем само да ти се кланим и съгласяваме със всички твой мнения :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 11:02

не пич аз нямам сервиз и нямам претенции за майстор и не се правя на голям омайник във форума за да си печеля клиенти за да избия 'хилядите евро' инвестирани в диагностични уреди (гт1 китайски вариант или на инпа платформа и подобни) и ми писна да и чета глупостите ще те помоля най учтиво да спреш да ме занимаваш на лични и ти желая успешен бизнес и избиване на инвестицията :yes: и не че тука в бургас има кой знае какви майстори ама аз знам поне 5-ма които ще установят конкретния проблем (дебитомера) без да тестват на ход и без да сменят от работеща кола дебитомери но явно ти си друга порода майстор

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 27 Юни 2009, 11:26

Сори, че се меся, ама тая тема е с яко заглавие, изглежда полезна, а вие я осрахте, гласувам за заключване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Юни 2009, 11:48

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 16:54, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 12:00

моите извинения към колегата на който е темата ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 27 Юни 2009, 13:34

В спора се ражда истината :duel: , само трябва да знаеш как да го правиш :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 27 Юни 2009, 15:21

anzak написа:на мен колега недей ми обяснява кое как работи

anzak написа:ми да мога да ти обясня


anzak написа:не пич аз нямам сервиз и нямам претенции за майстор и не се правя на голям омайник във форума за да си печеля клиенти за да избия 'хилядите евро' инвестирани в диагностични уреди (гт1 китайски вариант или на инпа платформа и подобни) и ми писна да и чета глупостите ще те помоля най учтиво да спреш да ме занимаваш на лични и ти желая успешен бизнес и избиване на инвестицията :yes: и не че тука в бургас има кой знае какви майстори ама аз знам поне 5-ма които ще установят конкретния проблем (дебитомера) без да тестват на ход и без да сменят от работеща кола дебитомери но явно ти си друга порода майстор
ама ти на всичкото отгоре знаеш и аз с ква апаратура разполагам така ли? :shock: като гледам тези работи ги говори и на миленник в първата страница,вземи смени репертуара малко,че не върви всички да ги слагаш под един знаменател :!: а на личните незнам дали си забелязал или страдаш от халюцинаций,но несъм си правил труда да ти отговарям на последното защото смисал да се говори с тебе няма :idea: :idea: след като писа че ще обесниш как се прави нещо,ти накрая каза че имало хора който го могат и ти неси от тях :!: разликата между възпитаните хора и тези като теб е,че един възпитан човек влиза в спор и се обосновава,ти такива не показа :idea: струва ми се,че нетрябва да се извиняваш само на момчето което е пуснало темата,а на всички на който тази тема може да е от полза :idea:

П.с колегата Wall е прав може да се трие направо....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 27 Юни 2009, 16:33

Абе вие , дами и господа , нямате ли си дебитомери в гащите , да си играете с тях , та се занимавате да спорите... анзак, няколко човека ти казаха и доказаха, че се тества в движение , ти си държиш на твойто и то без доказателства... Айде, дЪмка и господЪмка , 1 минута мълчание, в памет на темата :weed:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 27 Юни 2009, 18:09

На мен ся не ми се дават пари за глупости, затва ще питам. Някой, който има дизелово бмв с букса отпреде в коша, ходил ли е в оторизиран сервиз за диагностика на дебитомер?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 27 Юни 2009, 21:08

VRPerformance написа:
anzak написа:на мен колега недей ми обяснява кое как работи

anzak написа:ми да мога да ти обясня


anzak написа:не пич аз нямам сервиз и нямам претенции за майстор и не се правя на голям омайник във форума за да си печеля клиенти за да избия 'хилядите евро' инвестирани в диагностични уреди (гт1 китайски вариант или на инпа платформа и подобни) и ми писна да и чета глупостите ще те помоля най учтиво да спреш да ме занимаваш на лични и ти желая успешен бизнес и избиване на инвестицията :yes: и не че тука в бургас има кой знае какви майстори ама аз знам поне 5-ма които ще установят конкретния проблем (дебитомера) без да тестват на ход и без да сменят от работеща кола дебитомери но явно ти си друга порода майстор
ама ти на всичкото отгоре знаеш и аз с ква апаратура разполагам така ли? :shock: като гледам тези работи ги говори и на миленник в първата страница,вземи смени репертуара малко,че не върви всички да ги слагаш под един знаменател :!: а на личните незнам дали си забелязал или страдаш от халюцинаций,но несъм си правил труда да ти отговарям на последното защото смисал да се говори с тебе няма :idea: :idea: след като писа че ще обесниш как се прави нещо,ти накрая каза че имало хора който го могат и ти неси от тях :!: разликата между възпитаните хора и тези като теб е,че един възпитан човек влиза в спор и се обосновава,ти такива не показа :idea: струва ми се,че нетрябва да се извиняваш само на момчето което е пуснало темата,а на всички на който тази тема може да е от полза :idea:

П.с колегата Wall е прав може да се трие направо....

ами да аз се обосновах колега това за което взимате пари на хората за тест в движение става и на място дебитомера и турбината се мерят без никакъв проблем на място и като доказателство ти давам оторизирания сервиз на бмв в бургас примерно нещо да имаш да ми кажеш ??????? И струва ми се май лъжеш хората като им обясняваш че тези неща се тестват само в движение .............

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 27 Юни 2009, 21:51

Jenerala написа:Не знам дали става въпрос за друга букса, но при мен тази в която се закача за да се чете колата е в купето под малката жабка в ляво от волана.
Когато го мерихме, ме убедиха да пробваме да го изчистим със някакъв спрей щото при някой си дало голям резултат и аз се съгласих, карам я вече 2-3дена и поне засега не е забивала на 2500об. макар че тя по принцип рядко го правеше ако има промяна ще пиша. :)

преди няколко години имах един форд ескорт 1,6 16В пълна инжекция забиваше постоянно като го понастъпиш , и един ден бащами купи един почистващ спрей напръска дебитомера хубаво и колата се оправи и докато я продадох си вървеше супер явно в определни случай са полезни спрейовете за почистване, пиши ако има промяна така поне много колеги ще спестят пари за дебитомери :)

ПП: КОЛЕГИ СТИГА СТЕ СПОРИЛИ ЗА ГЛУПОСТИ ПИШЕТЕ ПО ТЕМАТА!!!
ФОРУМА Е ДА СИ ПОМАГАМЕ НЕ ДА СЕ КАРЕМА ЗА ГЛУПОСТИ!!!
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook