Как въртите гуми?!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2036
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: София
Кара: Е46 320i
Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната

Мнение от titto » 25 Юни 2009, 9:18

Колега, би ли описал какво се случва като и дадеш пълната газ и пуснеш рязко съединителя, какво е поведението на колата, връща ти газта или какво...!?? :roll:
Изображение
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"

Emotionally Unstable
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Convertible

Мнение от Бибо » 25 Юни 2009, 9:36

Пепинко написа: Колeга, ако си в Пловдив в момента, заповядай в Четвъртък на ОМВ (надлез Родопи) и дай да и скъсаме шушоните, пък нека видим не може ли да върти гуми
:yes: :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 25 Юни 2009, 16:44

titto написа:Колега, би ли описал какво се случва като и дадеш пълната газ и пуснеш рязко съединителя, какво е поведението на колата, връща ти газта или какво...!?? :roll:
Давам газ,пускам рязко съединителя,задницата като че ли забива.Хем се изстрелва,хем сякаш нещо я спира,точно с цел да не завърти гумите.Днеска или утре ще отида на една диагностика да видим какво ще кажат.Иначе вижте какво каква подобна тема намерих в нашия форум,макар и за е36,но също толкова загадъчна,и завършила без разкритие :shock: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... d8649b0ec5

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 25 Юни 2009, 17:35

Колега, един твой пост ме навежда на следната мисъл: сам каза, че колата е със спортно окачване и е доста снижена (спомена, че не можеш да си завреш пръста м/у гумата и калника), така че накарай някой да застане точно до задните колела и пробвай да извъртиш гуми. Да не би като ти е ниска колата при изпържване гумите да ти опират в подкалника и да задират там и да спират да се въртят... :conf: или друго - пробвай да залепиш някакво тиксо отвътре на калника, стартирай и виж дали ще го е свалила гумата. Кажи какво се получава.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 26 Юни 2009, 23:44

Колкото повече електроника, толкова по-зле, освен ако не можеш да я изключиш /тотал/ ръчно когато искаш ТИ ДА УПРАВЛЯВАШ АВТОМОБИЛА. Понече нямам какво да кажа за палене на гуми.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 11.05.2009

s

Мнение от penso11 » 27 Юни 2009, 18:28

няма страшно баце и на мен ми се случи точно като си купих колата ама е чак пушек не е излизал ама меришеше яко,и нем ме ислагаха че е заминал и си купих нов ама следкато миризмата изчезна сам минал вече 30000км и новиа оЩе си седи в шкафа...така че имаи ено на ум ама несе стягао мноо мноо.апак и аз немоа да бартя :D осжен на прьст

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 5.09.2008
Местоположение: London/Uk
Пол: Мъж
Кара: Без таван !
Мечтае да кара: E9

Мнение от best_buy » 27 Юни 2009, 18:59

Та , така да разясня малко за въртенето . Преди като бях с 328-цата , колкото и да я мъчех с изключено АSC едвам , едвам превърташе гумите , но въртенето беше нищожно за 193-те коня който имаше . Та таке не след дълго време дойде време за смяната на съединителя , и така сменихме го и реших да я пробвам . След пробата ми останах учуден , щом на задна с включено АSC въртеше яко ...... та правете си сметки откъде може да е .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: s

Мнение от xerial » 27 Юни 2009, 18:59

penso11 написа:няма страшно баце и на мен ми се случи точно като си купих колата ама е чак пушек не е излизал ама меришеше яко,и нем ме ислагаха че е заминал и си купих нов ама следкато миризмата изчезна сам минал вече 30000км и новиа оЩе си седи в шкафа...така че имаи ено на ум ама несе стягао мноо мноо.апак и аз немоа да бартя :D осжен на прьст



:shock: някои ако го дешифрора :bowdown:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Мнение от dimodi » 27 Юни 2009, 21:12

Чета темата и чак не ми се вярва. Аз моята като я взех докато и свикна рядко тръгвах без да въртя гуми. :D :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 27 Юни 2009, 23:40

Здравейте,
колега пробвай на хлъзгав път или като завали(сцеплението да е минимално). Ако имате възможност някой приятел да направи едно видео клипче на задните колела(поне визуално да имаме повече престава). Ако пак не стане като се прибираш в БГ мини от София да ти дам едно кръкче с едно ТД да си направиш кейфа :D
Поздрави и успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

`

Мнение от adko001 » 16 Сеп 2009, 0:15

колеги, да ви питам каква е точно разликата при натиснато за момент изк. DSC и изключване с задържане ? :shock: :shock: :shock:

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: `

Мнение от Гецата » 16 Сеп 2009, 0:27

adko001 написа:колеги, да ви питам каква е точно разликата при натиснато за момент изк. DSC и изключване с задържане ? :shock: :shock: :shock:

като го изключиш без задържане все едно си с ASC
като го задържиш и го изключиш на 100% все едно си с Е30-ка без шпер :weed:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 16 Сеп 2009, 0:47

bscsystem написа:Hема такова окачване, най-много може да има launch control.


Темата е страхотна и аз щя я следя..... та ..... мани мани Launch control не съм чувал е46 да има..... Когато си взех и аз колата и аз се чудих как е възможно фиат от старите да върти повече гуми от мен!!!Вярно че съм с най нискоя мотор на фейските,след пускане на тема тук във форума,разбрах че имам ДСЦ,след изключването му същатата работа като на колегата кляка задницата и се изтрелва.Нищо повече!!! Смених съединител,същатата работа!!! 20 км/h да има плъзга се с две светнали лампи,обаче убии са,дърпай я неще да превърти гуми от място.М43Б19 ми е мотора феиска.Същата работа като на колегата....кляка задницата и тръгва.... Супер интересна тема какво може да е това.
:shock: :shock: Фиат от старите ме прави смешен по въртене на гуми!!!Не че имам голям зор да въртя гуми ама..... има нещо което незнаем явно! Ще следя да видя какво можете да добавите колеги :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 2.07.2009
Пол: Мъж
Кара: 320d '03
Мечтае да кара: E90 V10 Hartge

Re: `

Мнение от adko001 » 16 Сеп 2009, 1:02

Гецата написа:
adko001 написа:колеги, да ви питам каква е точно разликата при натиснато за момент изк. DSC и изключване с задържане ? :shock: :shock: :shock:

като го изключиш без задържане все едно си с ASC
като го задържиш и го изключиш на 100% все едно си с Е30-ка без шпер :weed:

:weed: :weed: :weed: :weed: :weed: :weed: :weed: :weed:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 16 Сеп 2009, 9:26

Айде и автора да се включи и да каже какво е станало.
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook