Питане за генерация за 535
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Питане за генерация за 535
Интересува ме дали ще стане от 525 и дали е сьщото фи
Благодаря предварително!!!!!



Благодаря предварително!!!!!
- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Според мен, може и да стане. Аз, когато търсих гърне на моята кола, намерих на сметка такова от 535 и още джиткам с него.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
колеги,
в голяма дупка малко въздух влиза, но в малка дупка много въздух не влиза.
с други думи гърне от по-голям двигател става на по-малък, но обратното ще убие големия агрегат.
Не само диаметърът, но и дължината на трабата са важни, както и обема на гърнетата.
Тук трябва да вметна, че всяка кривка, чупка и огънка на тръбата увеличава общата дължина на тръбата.
Поздрави,
Д
в голяма дупка малко въздух влиза, но в малка дупка много въздух не влиза.
с други думи гърне от по-голям двигател става на по-малък, но обратното ще убие големия агрегат.
Не само диаметърът, но и дължината на трабата са важни, както и обема на гърнетата.
Тук трябва да вметна, че всяка кривка, чупка и огънка на тръбата увеличава общата дължина на тръбата.
Поздрави,
Д

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
ddddk написа:колеги,
в голяма дупка малко въздух влиза, но в малка дупка много въздух не влиза.
с други думи гърне от по-голям двигател става на по-малък, но обратното ще убие големия агрегат.
Не само диаметърът, но и дължината на трабата са важни, както и обема на гърнетата.
Тук трябва да вметна, че всяка кривка, чупка и огънка на тръбата увеличава общата дължина на тръбата.
Поздрави,
Д
Това е точно така, но според мен разликата, ако има такава, не е голяма. Най- добре да се погледнат генерациите в РЕА.ОМ и от там да се направи извода.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
това са си 1000 ку повече ако сложиш от525 двигателятти ще се товари и може даси докараш много големи проблеми 

- ktv
- оптимист-неверник
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Kraskata написа::help:![]()
Братле, виж какви са отворите на двете генерации, и ако са сходни, действай.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
с тая плочка на газовата едва ли излиза повече въздух от м50б20 примерно,обзалагам се че така е супер умряла колата 

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани