Питане за генерация за 535
Модератор: Технически модератори
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Питане за генерация за 535
Интересува ме дали ще стане от 525 и дали е сьщото фи 
  
  
 
Благодаря предварително!!!!!
			
		
  
  
 
Благодаря предварително!!!!!
- ktv
 - оптимист-неверник
 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: без значение
 - Пол: Мъж
 - Кара: старо Е 34
 - Мечтае да кара: ново Е 34
 - Детайли за колата: най- добрата
 
Според мен, може и да стане. Аз, когато търсих гърне на моята кола, намерих на сметка такова от 535 и още джиткам с него.
			Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- ddddk
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1419
 - Регистриран на: 6.08.2008
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: E65
 
колеги,
в голяма дупка малко въздух влиза, но в малка дупка много въздух не влиза.
с други думи гърне от по-голям двигател става на по-малък, но обратното ще убие големия агрегат.
Не само диаметърът, но и дължината на трабата са важни, както и обема на гърнетата.
Тук трябва да вметна, че всяка кривка, чупка и огънка на тръбата увеличава общата дължина на тръбата.
Поздрави,
Д
			в голяма дупка малко въздух влиза, но в малка дупка много въздух не влиза.
с други думи гърне от по-голям двигател става на по-малък, но обратното ще убие големия агрегат.
Не само диаметърът, но и дължината на трабата са важни, както и обема на гърнетата.
Тук трябва да вметна, че всяка кривка, чупка и огънка на тръбата увеличава общата дължина на тръбата.
Поздрави,
Д

- ktv
 - оптимист-неверник
 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: без значение
 - Пол: Мъж
 - Кара: старо Е 34
 - Мечтае да кара: ново Е 34
 - Детайли за колата: най- добрата
 
ddddk написа:колеги,
в голяма дупка малко въздух влиза, но в малка дупка много въздух не влиза.
с други думи гърне от по-голям двигател става на по-малък, но обратното ще убие големия агрегат.
Не само диаметърът, но и дължината на трабата са важни, както и обема на гърнетата.
Тук трябва да вметна, че всяка кривка, чупка и огънка на тръбата увеличава общата дължина на тръбата.
Поздрави,
Д
Това е точно така, но според мен разликата, ако има такава, не е голяма. Най- добре да се погледнат генерациите в РЕА.ОМ и от там да се направи извода.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- sniper74
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 485
 - Регистриран на: 15.06.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34
 - Мечтае да кара: E34
 
това са си 1000 ку повече ако сложиш от525 двигателятти ще се товари и може даси докараш много големи проблеми 
			
		- ktv
 - оптимист-неверник
 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 23.06.2004
 - Местоположение: без значение
 - Пол: Мъж
 - Кара: старо Е 34
 - Мечтае да кара: ново Е 34
 - Детайли за колата: най- добрата
 
Kraskata написа::help:![]()
Братле, виж какви са отворите на двете генерации, и ако са сходни, действай.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
		- sniper74
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 485
 - Регистриран на: 15.06.2009
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34
 - Мечтае да кара: E34
 
- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
- jullydjs
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1061
 - Регистриран на: 26.05.2006
 - Местоположение: СОФИЯ
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е70
 - Мечтае да кара: 25 годишна
 
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
с тая плочка на газовата едва ли излиза повече въздух от м50б20 примерно,обзалагам се че така е супер умряла колата 
			
		
			17 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
