Как въртите гуми?!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 24 Юни 2009, 10:56

Колега ако си от София дай да се срещнем и да го видим тва ДСЦ.

Беше писал някъде, че и от първият път се изключва и няма нужда да натискаш 2-ри път. То ДСЦ-то има 2 степени на действие, не се натиска 2 пъти.

Вариант 1. Натискаш копчето - светва оранжевата лампа в центъра на таблото.

Вариант 2. Натискаш копчето и го задържаш натиснато - светва оранжевата лампа в центъра на таблото и лампата за ръчната (двете едновременно)

При втория вариант ДСЦ е деактивирано и трябва да си палиш гумите, в противен случай отивай на майстор и ли дай да се срещнем да ти пусна една бърза диагностика с лаптопа да видим какво ти е.

Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 24 Юни 2009, 11:34

Оставете го това DSC. Дори и само на първа степен да е включено пак ще върти гуми. Всяка кола може да завърти гуми, било тя и "на бай Пенчо москвича пред блока". А на тази кола не се иска да си и кой знае какъв "разбирач", тя си има достатъчно мощност. Или има някаква неизвества система за стартиране :mhihi: или и аз не знам какво става. Ако е съединител, той ще преплъзва като му подадеш цялата газ и няма как да не се усети, колегата каза, че доста бързо влиза в червеното и бързо ускорява. DSC-то даже да е напълно изключено, колата ще се опита за завърти гуми, даже е възможно да превъртят за секунда и чак тогава ще се включи все едно си набил спирачка. Колага, ако си в Пловдив в момента, заповядай в Четвъртък на ОМВ (надлез Родопи) и дай да и скъсаме шушоните, пък нека видим не може ли да върти гуми, да се върти цялата и т.н. :winky:

П.П. Тази тема е направо мистерия :roll:
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 24 Юни 2009, 12:10

А дали пък не може да е някакво особено спортно окачване, което не позволява превъртане на гумите, а директно да зацепва колелата и да прави катапулт??? Колегата каза, че колата се изстрелва яко и то веднага, без да върти гуми, та ми е чудно дали предишния собственик не е сменил окачването...
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Мнение от bscsystem » 24 Юни 2009, 13:58

Hема такова окачване, най-много може да има launch control.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 24 Юни 2009, 16:31

Колеги,наистина е голяма мистерията с тая кола.Ако бях в БГ,щяхме да се срещнем да видите и вие за какво говоря,но не съм.
Системата си я изключвам абсолютно както трябва,на предишното ми 318 бях с АСЦ,така че знам каква е разликата.Тук обаче,като изключа ДСЦ-то,промяна няма,въпреки че светват двата жълти символа на таблото.При опита ми да завъртя гуми,аз просто усещам,че системата си работи,та той затова моя приятел запали съединителя,щото той лесно не се отказва.. :D Ще пробвам днеска да махна бушона,пък да видим...Почти съм сигурен,че тогава ще се завихри...
Дори започнах да си мисля,че предишния собственик умишлено е направил така,че системата да не може да се изключва,ако изобщо това е възможно...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 24 Юни 2009, 16:36

Zagy написа:А дали пък не може да е някакво особено спортно окачване, което не позволява превъртане на гумите, а директно да зацепва колелата и да прави катапулт??? Колегата каза, че колата се изстрелва яко и то веднага, без да върти гуми, та ми е чудно дали предишния собственик не е сменил окачването...
Окачването че е спортно,спортно е,но и аз незнам точно какво се води.Твърдичко е,но не от най-твърдите,комфорта си остава,като същевременно е много стабилна.Сравнително свалена е,между задната гума и калника пръст не можеш да вкараш и понякога,като е пълна колата,и се изстрелям бързо,опира...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 24 Юни 2009, 17:11

А дали няма вариант нещо по диференциала да изтърва? Ако има разбирачи да кажат дали може оттам да идва проблема.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 24 Юни 2009, 17:29

колега с моите скромни 118 кс. при обратн с включен блокаж пак си върти газъ .... ее със износени гуми деее :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 24 Юни 2009, 19:58

Принципно изключването на ДСЦ-то при някой коли не е възможно напълно. Верно е че светва лампата триъгалника! Но това не значи че е напълно изключен. Само с бушона ще разбереш. Понеже така няма захранване към този модул. А диагностика едва ли ще ти помогне.... ако някой модил не работи то ще ти свти на таблото говоря за ДЦС или АЦС

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Мнение от bozukov_a » 24 Юни 2009, 22:43

Много ме съмнява да не може да се изключи директно от копчето, няма смисъл когато се изключи да не е на цяло, това ще рече че има активен някакъв режим,и защо ако се изключи цялата система той остава,толкова ли ще е важен при полужение че водача съзнателно го изключва.
Малко ме съмнява,дори и предния собственик да го е направил да немойе да се изключва на цяло,то не е ли по-логично да го направи въобще да не може да се изключи-тази постъпка я виждам в очите на някой много загрижен за синаси (примерно) баща.

Колеги темата наистина стана много интересна,нямам търпения да прочета последното съобщение в което да намерим всички решението на проблема.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 24 Юни 2009, 23:31

А дали случайно тая 330ка не е 330xi.... това би обяснило много неща.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 24 Юни 2009, 23:47

Zagy написа:А дали случайно тая 330ка не е 330xi.... това би обяснило много неща.
Не,330i е :D

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 24 Юни 2009, 23:53

Баси, шах с пешката... търсенето продължава :mhihi:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 9.01.2009
Местоположение: London(Пловдив)

Мнение от ivsan_82 » 25 Юни 2009, 0:00

Голямо чудене падна кой бушон да махна,понеже на схемата,която се намира под бушоните(едно картонено листче,с описание кой бушон за какво е и къде се намира),срещу ДСЦ стояха 6 номера на бушони-12,33,61....не ги помня точно.В крайна сметка махнах 3 от бушоните,запалих колата-светеха в жълто знака за системата,знака за АБС-а,и удижителния знак в червено.Предполагам е било така,защото ДСЦ и АБС са на един бушон.Е това вече трябваше да е гаранция,че системата е изключена.С нетърпение потеглих да запаля гумите и........НИЩО!!!АБСОЛЮТНО никаква разлика с включено ДСЦ,с изключено по нормалня начин от бутона,и с изваден бушон.Направо ще се побъркам вече и се предавам.Тия дни може да отида все пак на някой сервиз да си кажат мнението,макар че малко странно ще ме изгледат като разберат какъв ми е зора.Сигурно много от вас си мислят,дали че нещо колата не върви както трябва,дали че мен не ме бива и т.н.,но ви уверявам,че не е така.И все се надявам от форума да изскочи някой,който да е имал подобен проблем и да го е решил.Но за щастие, май такива няма :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 13.03.2009
Местоположение: Dortmund

Мнение от Ir0n » 25 Юни 2009, 1:12

Що не отидеш да си направиш една диагностика в БМВ, така ще знаеш има ли й нещо на колата или да? ... :roll: ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook