Как въртите гуми?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Колега ако си от София дай да се срещнем и да го видим тва ДСЦ.
Беше писал някъде, че и от първият път се изключва и няма нужда да натискаш 2-ри път. То ДСЦ-то има 2 степени на действие, не се натиска 2 пъти.
Вариант 1. Натискаш копчето - светва оранжевата лампа в центъра на таблото.
Вариант 2. Натискаш копчето и го задържаш натиснато - светва оранжевата лампа в центъра на таблото и лампата за ръчната (двете едновременно)
При втория вариант ДСЦ е деактивирано и трябва да си палиш гумите, в противен случай отивай на майстор и ли дай да се срещнем да ти пусна една бърза диагностика с лаптопа да видим какво ти е.
Поздрави!
Беше писал някъде, че и от първият път се изключва и няма нужда да натискаш 2-ри път. То ДСЦ-то има 2 степени на действие, не се натиска 2 пъти.
Вариант 1. Натискаш копчето - светва оранжевата лампа в центъра на таблото.
Вариант 2. Натискаш копчето и го задържаш натиснато - светва оранжевата лампа в центъра на таблото и лампата за ръчната (двете едновременно)
При втория вариант ДСЦ е деактивирано и трябва да си палиш гумите, в противен случай отивай на майстор и ли дай да се срещнем да ти пусна една бърза диагностика с лаптопа да видим какво ти е.
Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Оставете го това DSC. Дори и само на първа степен да е включено пак ще върти гуми. Всяка кола може да завърти гуми, било тя и "на бай Пенчо москвича пред блока". А на тази кола не се иска да си и кой знае какъв "разбирач", тя си има достатъчно мощност. Или има някаква неизвества система за стартиране
или и аз не знам какво става. Ако е съединител, той ще преплъзва като му подадеш цялата газ и няма как да не се усети, колегата каза, че доста бързо влиза в червеното и бързо ускорява. DSC-то даже да е напълно изключено, колата ще се опита за завърти гуми, даже е възможно да превъртят за секунда и чак тогава ще се включи все едно си набил спирачка. Колага, ако си в Пловдив в момента, заповядай в Четвъртък на ОМВ (надлез Родопи) и дай да и скъсаме шушоните, пък нека видим не може ли да върти гуми, да се върти цялата и т.н.
П.П. Тази тема е направо мистерия


П.П. Тази тема е направо мистерия


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
А дали пък не може да е някакво особено спортно окачване, което не позволява превъртане на гумите, а директно да зацепва колелата и да прави катапулт??? Колегата каза, че колата се изстрелва яко и то веднага, без да върти гуми, та ми е чудно дали предишния собственик не е сменил окачването...
Si non confectus, non reficiat.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Колеги,наистина е голяма мистерията с тая кола.Ако бях в БГ,щяхме да се срещнем да видите и вие за какво говоря,но не съм.
Системата си я изключвам абсолютно както трябва,на предишното ми 318 бях с АСЦ,така че знам каква е разликата.Тук обаче,като изключа ДСЦ-то,промяна няма,въпреки че светват двата жълти символа на таблото.При опита ми да завъртя гуми,аз просто усещам,че системата си работи,та той затова моя приятел запали съединителя,щото той лесно не се отказва..
Ще пробвам днеска да махна бушона,пък да видим...Почти съм сигурен,че тогава ще се завихри...
Дори започнах да си мисля,че предишния собственик умишлено е направил така,че системата да не може да се изключва,ако изобщо това е възможно...
Системата си я изключвам абсолютно както трябва,на предишното ми 318 бях с АСЦ,така че знам каква е разликата.Тук обаче,като изключа ДСЦ-то,промяна няма,въпреки че светват двата жълти символа на таблото.При опита ми да завъртя гуми,аз просто усещам,че системата си работи,та той затова моя приятел запали съединителя,щото той лесно не се отказва..

Дори започнах да си мисля,че предишния собственик умишлено е направил така,че системата да не може да се изключва,ако изобщо това е възможно...
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Окачването че е спортно,спортно е,но и аз незнам точно какво се води.Твърдичко е,но не от най-твърдите,комфорта си остава,като същевременно е много стабилна.Сравнително свалена е,между задната гума и калника пръст не можеш да вкараш и понякога,като е пълна колата,и се изстрелям бързо,опира...Zagy написа:А дали пък не може да е някакво особено спортно окачване, което не позволява превъртане на гумите, а директно да зацепва колелата и да прави катапулт??? Колегата каза, че колата се изстрелва яко и то веднага, без да върти гуми, та ми е чудно дали предишния собственик не е сменил окачването...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
А дали няма вариант нещо по диференциала да изтърва? Ако има разбирачи да кажат дали може оттам да идва проблема.
Si non confectus, non reficiat.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Принципно изключването на ДСЦ-то при някой коли не е възможно напълно. Верно е че светва лампата триъгалника! Но това не значи че е напълно изключен. Само с бушона ще разбереш. Понеже така няма захранване към този модул. А диагностика едва ли ще ти помогне.... ако някой модил не работи то ще ти свти на таблото говоря за ДЦС или АЦС
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Много ме съмнява да не може да се изключи директно от копчето, няма смисъл когато се изключи да не е на цяло, това ще рече че има активен някакъв режим,и защо ако се изключи цялата система той остава,толкова ли ще е важен при полужение че водача съзнателно го изключва.
Малко ме съмнява,дори и предния собственик да го е направил да немойе да се изключва на цяло,то не е ли по-логично да го направи въобще да не може да се изключи-тази постъпка я виждам в очите на някой много загрижен за синаси (примерно) баща.
Колеги темата наистина стана много интересна,нямам търпения да прочета последното съобщение в което да намерим всички решението на проблема.
Малко ме съмнява,дори и предния собственик да го е направил да немойе да се изключва на цяло,то не е ли по-логично да го направи въобще да не може да се изключи-тази постъпка я виждам в очите на някой много загрижен за синаси (примерно) баща.
Колеги темата наистина стана много интересна,нямам търпения да прочета последното съобщение в което да намерим всички решението на проблема.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
А дали случайно тая 330ка не е 330xi.... това би обяснило много неща.
Si non confectus, non reficiat.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- ivsan_82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 9.01.2009
- Местоположение: London(Пловдив)
Голямо чудене падна кой бушон да махна,понеже на схемата,която се намира под бушоните(едно картонено листче,с описание кой бушон за какво е и къде се намира),срещу ДСЦ стояха 6 номера на бушони-12,33,61....не ги помня точно.В крайна сметка махнах 3 от бушоните,запалих колата-светеха в жълто знака за системата,знака за АБС-а,и удижителния знак в червено.Предполагам е било така,защото ДСЦ и АБС са на един бушон.Е това вече трябваше да е гаранция,че системата е изключена.С нетърпение потеглих да запаля гумите и........НИЩО!!!АБСОЛЮТНО никаква разлика с включено ДСЦ,с изключено по нормалня начин от бутона,и с изваден бушон.Направо ще се побъркам вече и се предавам.Тия дни може да отида все пак на някой сервиз да си кажат мнението,макар че малко странно ще ме изгледат като разберат какъв ми е зора.Сигурно много от вас си мислят,дали че нещо колата не върви както трябва,дали че мен не ме бива и т.н.,но ви уверявам,че не е така.И все се надявам от форума да изскочи някой,който да е имал подобен проблем и да го е решил.Но за щастие, май такива няма 

70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани