Върви ли ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Kickdown написа:Максимума на 136 коня 320д ръчка, изрядна, със 17ки 225/45 е 210 по километраж и 200 по GPS.
Нали виждаш че всички тук гледат само какво показва километража

Гледам в подписа ти Тигуан за такъв нов автомобил в тест на Ауто Билд при показание 100 на километража реални ги измериха 91, та какво да пишем за старите. На 200 по километраж спокойно може да бъдеш сигурен че са 185 реални. Голяма част от колите километража има отметки за поне 30 км. отгоре
А Бравото е 500 кг. по леко. Съвсем нормално е да далеч по бърз от 320 и до 120 и до 180 км/ч.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
© написа:не съм карал въпросните коли, но според мен е нормално
БМВ е по-тежка кола, задно със повече загуби ...
Не разбирам.Задното не е ли по-доброто задвижване що се отнася до вървене?
практиката показва, че за непрофесионален драг на стокови коли не е
има повече загуби по диференциали и т.н., а и БМВ е по-тежката кола.
да ви имам самочувсвието, щом се пускате спокойно със астри по 150 коня
Карам от време на време и голф 131 коня и според мен спокойно се мери с 320д 150 к.с., а какво остава за сток 136 к.с.
що се отнася за максимална скорост последния път на магистралата Карнобат Бургас беше 225 по GPS, но са едни "люлки" с леко надолнище .. предполагам знаете

да ви имам самочувсвието, щом се пускате спокойно със астри по 150 коня

що се отнася за максимална скорост последния път на магистралата Карнобат Бургас беше 225 по GPS, но са едни "люлки" с леко надолнище .. предполагам знаете

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: Върви ли ?
ThE BeAsT написа:Колеги, от доста време се чудя дали имам основание за притеснение. Карал съм фиат браво GTD105 и брава 1.6 16в с 103 магарета ... и 2те ми се сториха, че от 0 до 120-130 вървят повече от мене. Иначе аз си стигам до 200 с моята, та мисълта ми е ... възможно ли е това или да тръгвам да търся проблем, да чистя дюзи, интеркулер, деботимер, клапан на турбо, катализатори и т.н. ? Или да не търся под вола теле... на диагностика не дава грешки никъде.... Но пък и такива доста по-ниски клас коли ... да вървят повече (дори и само от 0 до 120) от БМВ с 136PS не ми се струва мн нормално. Какво мислите вие ?
И двете коли са по-бавни от 320д - 136 к.с., ето и показателите им:
F Brava 1.6/16V/103 к.с. -- 0-100 - 11.5 с.;макс.с. - 180 км/ч
F Bravо JTD 1.9/8V/105 к.с. -- 0-100 - 10.4 с.;макс.с. - 187 км/ч
По принцип усещането за ускорение е лъжливо, особено в по-малка и разтропана кола. На теория си по-бърз така че смело може да направите една гонка

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Върви ли ?
cfk написа:ThE BeAsT написа:Колеги, от доста време се чудя дали имам основание за притеснение. Карал съм фиат браво GTD105 и брава 1.6 16в с 103 магарета ... и 2те ми се сториха, че от 0 до 120-130 вървят повече от мене. Иначе аз си стигам до 200 с моята, та мисълта ми е ... възможно ли е това или да тръгвам да търся проблем, да чистя дюзи, интеркулер, деботимер, клапан на турбо, катализатори и т.н. ? Или да не търся под вола теле... на диагностика не дава грешки никъде.... Но пък и такива доста по-ниски клас коли ... да вървят повече (дори и само от 0 до 120) от БМВ с 136PS не ми се струва мн нормално. Какво мислите вие ?
И двете коли са по-бавни от 320д - 136 к.с., ето и показателите им:
F Brava 1.6/16V/103 к.с. -- 0-100 - 11.5 с.;макс.с. - 180 км/ч
F Bravо JTD 1.9/8V/105 к.с. -- 0-100 - 10.4 с.;макс.с. - 187 км/ч
По принцип усещането за ускорение е лъжливо, особено в по-малка и разтропана кола. На теория си по-бърз така че смело може да направите една гонка
Браво колега, покажи им на тези собственици на БМВ че карат хубави и БЪРЗИ коли


- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
© написа:практиката показва, че за непрофесионален драг на стокови коли не еима повече загуби по диференциали и т.н., а и БМВ е по-тежката кола.
да ви имам самочувсвието, щом се пускате спокойно със астри по 150 коняКарам от време на време и голф 131 коня и според мен спокойно се мери с 320д 150 к.с., а какво остава за сток 136 к.с.
що се отнася за максимална скорост последния път на магистралата Карнобат Бургас беше 225 по GPS, но са едни "люлки" с леко надолнище .. предполагам знаете
Доста ме изненадва всичко това.Досега винаги съм смятал, че една от причините BMW да се определя като спортна марка, е именно фактът, че е със задно задвижване на колелата.В талъв случай, къде е предимството на това, и има ли изобщо такова, след това, което казваш?
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
А с какви гуми карате?
Че аз точно се бях засилил по магистралата да видя какво може моето 316i 1,9 105 кончета и аха, аха да стигна 200.. гледам на таблото лепнал швабата една лепенка - гуми Фулда до 190км/ч ...
та се спрях... а след 2-3км полицията ме чакаше -
та вие като ги вдигате тез скорости имате ли антирадар?
Че аз точно се бях засилил по магистралата да видя какво може моето 316i 1,9 105 кончета и аха, аха да стигна 200.. гледам на таблото лепнал швабата една лепенка - гуми Фулда до 190км/ч ...
та се спрях... а след 2-3км полицията ме чакаше -
та вие като ги вдигате тез скорости имате ли антирадар?
- kireto_007
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 2.10.2008
Здравейте колеги. Видях темата и реших да драсна и аз 2 реда,тъй като притежавам и браво1.6 16v и 320д 136.Обичам си и двете коли и смело мога да кажа,че бравото до 80-90 е поне 2 коли отпред после мисля на всички им е ясно какво става. А колкото до тия статистики от 0-100 макс скорост и подобни аз лично не им вярвам защото реално е съвсем различно поради множество фактори. Аз със моята Бима съм вдигал 208км по GPS, без да съм я напъвал до дупка просто там ми свърши смелоста или по скоро се осъзнах ,че правя глупости.
raduslaf написа:© написа:практиката показва, че за непрофесионален драг на стокови коли не еима повече загуби по диференциали и т.н., а и БМВ е по-тежката кола.
да ви имам самочувсвието, щом се пускате спокойно със астри по 150 коняКарам от време на време и голф 131 коня и според мен спокойно се мери с 320д 150 к.с., а какво остава за сток 136 к.с.
що се отнася за максимална скорост последния път на магистралата Карнобат Бургас беше 225 по GPS, но са едни "люлки" с леко надолнище .. предполагам знаете
Доста ме изненадва всичко това.Досега винаги съм смятал, че една от причините BMW да се определя като спортна марка, е именно фактът, че е със задно задвижване на колелата.В талъв случай, къде е предимството на това, и има ли изобщо такова, след това, което казваш?
Колега, аз не съм най-точният човек който може да ти обясни подробно предимствата на задното задвижване. Все пак колите се карат не само от 0-100км


Има много теми по въпроса, дори в гугъл да напишеш ще ти излязат доста обсъждания в този и другите автофоруми
ето http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ?p=1334945 - на първо място в гугъл

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
И аз да се включа по темата с малко опит,правил съм бравота JTD105 и понеже повечето коли който чипвам ги меря преди и след тунинга с G-tech PRO RR,мога спокойно да кажа че БМВ-то е пред браво-то във всеки случай(двете сток или двете с чип) та ако някой има други впечетления значи нещо не е наред
другото което мога да кажа е че БМВ-то максималната скорст (с или без чип) е 217км/ч по километраж.
П.с за Браво 1.6 16в нямам наблюдения но предполагам че е същата работа и там
Поздрави.

П.с за Браво 1.6 16в нямам наблюдения но предполагам че е същата работа и там

Поздрави.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
© написа:raduslaf написа:© написа:практиката показва, че за непрофесионален драг на стокови коли не еима повече загуби по диференциали и т.н., а и БМВ е по-тежката кола.
да ви имам самочувсвието, щом се пускате спокойно със астри по 150 коняКарам от време на време и голф 131 коня и според мен спокойно се мери с 320д 150 к.с., а какво остава за сток 136 к.с.
що се отнася за максимална скорост последния път на магистралата Карнобат Бургас беше 225 по GPS, но са едни "люлки" с леко надолнище .. предполагам знаете
Доста ме изненадва всичко това.Досега винаги съм смятал, че една от причините BMW да се определя като спортна марка, е именно фактът, че е със задно задвижване на колелата.В талъв случай, къде е предимството на това, и има ли изобщо такова, след това, което казваш?
Колега, аз не съм най-точният човек който може да ти обясни подробно предимствата на задното задвижване. Все пак колите се карат не само от 0-100кмима завои, стабилност, необходимост от правилно разпределение на тежестта, удоволствие
и още хиляди фактори където задното убедително бие. Много рядко може да срещнеш кола над 200 к.с. с предно. Може да си отговориш защо е така
Има много теми по въпроса, дори в гугъл да напишеш ще ти излязат доста обсъждания в този и другите автофоруми
ето http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ?p=1334945 - на първо място в гугъл
кви завой само drag и тва е рацинг да има

и за да не съм офф-топик карал съм Делта със същия мотор 1.6 103 магарета и е доста по-пъргава от тройката съвсем нормално е да бие, ама кво от това никога не бих я предпочел пред е46 пък макар и да ме скъса на някой светофар

е46 не градска чикийка за гонки тва е положенито колкото и да ни е тъжно


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
и аз бях чувал за субективното усещане, че БМВ не набират...
Почти се бях убедил, че и моето е спънат кон (а той в сравнение с вашите си е такъв), докато не се качих отзад да ме повозят.
Усещането отпред и отзад нямат нищо общо, разликата субективно е наистина огромна. Качете се отзад да ви повозят и ще видите за какво говоря. Друг е въпросът, че на задната седалка не е толкова удобно, колкото при други коли от по-нисък клас, но пък аз се возя предимно отпред....
)
Почти се бях убедил, че и моето е спънат кон (а той в сравнение с вашите си е такъв), докато не се качих отзад да ме повозят.
Усещането отпред и отзад нямат нищо общо, разликата субективно е наистина огромна. Качете се отзад да ви повозят и ще видите за какво говоря. Друг е въпросът, че на задната седалка не е толкова удобно, колкото при други коли от по-нисък клас, но пък аз се возя предимно отпред....

- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
когато купих моята Е46320д просто останах силно разочарован от динамиката на колата очаквах нещо съвсем друго, предната ми кола беше Голф-4 ТДИ-110кс и си набираше доста по-бързо, НО след като смених дебитомера, сложих чип и махнах катализаторите, както и почистване на АГР и колектори, мога да кажа, че колата си е много добре, като ускорение и държание!!! Просто наистина предното дава усещане, че се движиш/ускоряваш по-бързо но не е точно така! БМВ-то
вози доста по-конфортно от изброените коли, в купето почти не се чуват шумове и затова ни се струва че се движим бавно, за пример карам си аз в събота по магистралата шумен-варна, говоря си с приятелката ми и си мисля че карам с около 120км, поглеждам и
180км, просто не съм усетил/то и по нищо не личи/ иначе няколко пъти вдигнах 200км, но повече не съм я настъпвал това на 4000об. за доускорение от 120 до 180 набира страшно бързо 
вози доста по-конфортно от изброените коли, в купето почти не се чуват шумове и затова ни се струва че се движим бавно, за пример карам си аз в събота по магистралата шумен-варна, говоря си с приятелката ми и си мисля че карам с около 120км, поглеждам и


ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани