International Engine of the Year Awards 2009 Winners
Модератор: Общи модератори
43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Dimo написа:Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпросАма всъщност да знаеш, че съм голяяяям ламер и всичко дето лети си мисля, че се яде и затва кат вида лъскава кола и викам лелеееее е тва СУПЕЕЕЕР брутална машина.
![]()
alx сега с тва мнение за ГТР-а ще те изядат феновете...
Аз нямам нищо против да ме изкарват малко по-млад и няма да ти се обидя за това мнение

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Каквото и да приказвате GT-R-a си е една много сериозна сила.
А за поршетата - новия им двигател с DFI е великолепен.
А за поршетата - новия им двигател с DFI е великолепен.
Dimo написа:Modulo написа:Dimo написа:Modulo написа:Mario Pankov написа:Не е по-добър, знаеш ли защо? Защото е Алди.
Ценно мнение.
Може да се формулира и така:
Ауди имат да наваксват докато достигнат класата на АМГ, нищо лично към марката им, но винаги биг предпочел АМГ мотор пред такъв на РС или поне до сега....знае ли човек може да има и изненади в бъдеще!
Ти колко AMG-та, RS-и и М-power кара преди да стигнеш до тия мъдрости?
Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпросАма всъщност да знаеш, че съм голяяяям ламер и всичко дето лети си мисля, че се яде и затва кат вида лъскава кола и викам лелеееее е тва СУПЕЕЕЕР брутална машина.
![]()
Недей така. На Модуло му се е случвало веднъж-два пъти да се е возил на RS6


Overburner - NX написа:Каквото и да приказвате GT-R-a си е една много сериозна сила.
А за поршетата - новия им двигател с DFI е великолепен.
Да, GT-R е сила. Със свален покрив и още един човек до мен, Tip-a на М и не прецизен ролинг старт от около 80 си ме издърпа с почти 2 коли до към 230 и спряхме. Сигурен съм обаче, че и turbo-то а да беше купе с 1 пътник пак ще падне. От 250 нагоре 911-ката му изчезва на нисана докато си удари ограничителя по километраж на 324, но това май няма значение освен в Германия и на магистралата преди Бургас

Дано и да са здрави GT-R -ите, че тук май няма кой да ги прави.
На новото DFI те първа му предстои големия тест. Отредено му е най-накрая да замени легендарния рейсинг блок GT1, който се слага в 911 Turbo, GT2 и GT3. Много хора не знаят, че двигателят в Carrera и Carrera S нямат нищо общо с този в изброените по-горе модели.
Някои хора са притеснени, че новия DFI не е със сух картер и като цяло може да не издържи това, на което се подлага GT1, а също не е ясен и капацитета му за тунинг.
Последна промяна Modulo на 19 Юни 2009, 15:29, променена общо 1 път
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Дано и да са здрави GT-R -ите, че тук май няма кой да ги прави.
Миналия ден един с GT-R като го настъпа и пропуши




MaXimal написа:Pavlinius написа:Малко не съм съгласен с двигателя на АМГ-то . Къде са двигателите на М5 и М6 и на 760 ? Или те ще обират наградите другата година ... ?
Къде ги вкарваш М5 и М6, те показаха отдавна какво могат. Ред е на други двигатели.
Много тъпо се изказах колеги, щото едва гледах. Говорих за турбо двигателите на X5 M и X6 M

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Никой не изкоментира 2-та мотора, отличени в най-масовите категории, а не екзотиките... 1.4 тси мотора на ФАГ е крайъгълен камък за бъдещето на градския автомобил, БМВ-ПСА мотора също. Според мен тези технологии ще играят огромна роля в бъдещето и на БМВ. ///М двигателите са за престиж, но наградата в 1.4-1.8 сегмента ми се струва по-ценна в момента. И честно казано не разбирам защо се припирате за атомните бомби в екзотиките... 

Never mistake motion for action...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
за 1.4 ТСИ мисля че това моторче до 100к ще хвърли или компресор или турбо ,или и 2те .. безумно малко моторче ,крайно усложнено .. никога не бих ди го купил ,по добре 2 литра атмосферен - може да гори 1/100 повече но като надеждност ще е много по добре.. освен това 2та литра може да е 6 в редица а 1.4 не може;)
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Alexi написа: освен това 2та литра може да е 6 в редица
За такова нещо вече само може да си мечтаеш... т.е. за нов двигател... в момента май няма актуален 6-так, дето да е 2L...
Modulo написа:[Нисана не съм го карал още, но RS6 няма обсолютно никакъв лаг, върти се до към 7000 rpm и е въпрос само на чип и гърне да отиде на 730 коня. Поиграх си с едно C63 наскоро, много ми хареса, но я няма бруталната турбо сила на RS-a.
аз съм карал и двете. мотора на нисана си беше .. типичен турбо мотор на нисан - приятен и предвидим навсякъде.
преди няколко седмици имах възможност и да покарам една рс6-ца за малко в софия и ... не ти е калибрирано усещането още за нея. големия двигател "маскира" лага, но си е там...
за чиповете и гърнетата- съгласен.
за 997 турбо с/у гт-р - мисля че от 120 нагоре нисана е по-бавен... да кажеме че имам някакви такива наблюдения...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
alx написа:не си видял защото двигателя на нисана не е нищо особено. също както и този на рс6-цата и този на корвет зр1-цата... те са просто големи двигатели с турбини (или компресор както е при зр1).. няма нови технологии там които да се набиват на очи...
6.2 на амг взе наградата защото е рядко 6.2 мотор да можеш да го завъртиш до 8200 оборота и да му дадеш гаранция.
мотора на м5/м6-цата както казаха се представи добре когато излезе и няколко години след това... сега е ред на други.
Колега alx, мисля ,че си се объркал малко. АМГ-то се развърта до 7200 оборота. Така си спомням и аз де акто се возих на един ML63
http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... engine.htm
Лс7 се върти до 7К от 7 литра така, че и това не е нищо особено.
Двигателят на нисана, го няма щото нещо не се чуват много добри отзиви за здравината(блока далеч не е като на стария нисан) а също и за разхода и вредните емисии, а те напоследък това гледат доста.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Alexi написа:за 1.4 ТСИ мисля че това моторче до 100к ще хвърли или компресор или турбо ,или и 2те .. безумно малко моторче ,крайно усложнено .. никога не бих ди го купил ,по добре 2 литра атмосферен - може да гори 1/100 повече но като надеждност ще е много по добре.. освен това 2та литра може да е 6 в редица а 1.4 не може;)
много точно приятел,така е направен този двигател,че след тези 100км и да е на финала на живота си,абсолютна безмислица е и много скъпа поддръжка има!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Все пак наградите се присъждат за технология и иновация. Хората, дето ги карат тези двигатели рядко се интересуват какво се случва с тях след гаранцията.
А ти пак си дойде в София тихомълком... Ма поне си идваш.:-)
преди няколко седмици имах възможност и да покарам една рс6-ца за малко в софия
А ти пак си дойде в София тихомълком... Ма поне си идваш.:-)
Never mistake motion for action...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Modulo написа:Dimo написа:Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпросАма всъщност да знаеш, че съм голяяяям ламер и всичко дето лети си мисля, че се яде и затва кат вида лъскава кола и викам лелеееее е тва СУПЕЕЕЕР брутална машина.
![]()
alx сега с тва мнение за ГТР-а ще те изядат феновете...
Аз нямам нищо против да ме изкарват малко по-млад и няма да ти се обидя за това мнениеНо ми прави впречатление, че за почти всяко нещо се изказваш крайно неподготвен...
Далеч съм от мисълта да те обиждам, още повече да ти обяснявам как и поради каква причина съм имал възможност да видя доста коли, без да имам възможност да ги притежавам. С хвалбите до тук. Сега понеже забелязах че караш РС6 си обяснявам пристрастноста ти, но това което исках да обясна, ама ме мързи да го пиша и хора като теб се дразнят е:
Определено РС6 е дооооста бърз мотор и наистина 730 магарета не са трудно постижими за него, което го превръща в домашен звяр, доста по бърз от мотора на БМВ М5/М6. Това което исках да ти кажа, обаче е, че всъщност този мотор не е нещо изключително (без да се обиждаш), въпреки, че е бърз и точно поради тази причина няма как да вземе награда за двигател. АКо така се даваха наградите за двигатели, Вейрона трябваше да вземе награда за двигател на века, но всъщност си е един двигател на камион


43 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани