International Engine of the Year Awards 2009 Winners

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 19 Юни 2009, 8:24

Dimo написа:Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпрос :winky: Ама всъщност да знаеш, че съм голяяяям ламер и всичко дето лети си мисля, че се яде и затва кат вида лъскава кола и викам лелеееее е тва СУПЕЕЕЕР брутална машина. :twisted:

alx сега с тва мнение за ГТР-а ще те изядат феновете... :D


Аз нямам нищо против да ме изкарват малко по-млад и няма да ти се обидя за това мнение :) Но ми прави впречатление, че за почти всяко нещо се изказваш крайно неподготвен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Мнение от DanielzZz » 19 Юни 2009, 9:08

Каквото и да приказвате GT-R-a си е една много сериозна сила.
А за поршетата - новия им двигател с DFI е великолепен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 19 Юни 2009, 9:09

Dimo написа:
Modulo написа:
Dimo написа:
Modulo написа:
Mario Pankov написа:Не е по-добър, знаеш ли защо? Защото е Алди. :mhihi:


Ценно мнение.


Може да се формулира и така:
Ауди имат да наваксват докато достигнат класата на АМГ, нищо лично към марката им, но винаги биг предпочел АМГ мотор пред такъв на РС или поне до сега....знае ли човек може да има и изненади в бъдеще!


Ти колко AMG-та, RS-и и М-power кара преди да стигнеш до тия мъдрости?


Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпрос :winky: Ама всъщност да знаеш, че съм голяяяям ламер и всичко дето лети си мисля, че се яде и затва кат вида лъскава кола и викам лелеееее е тва СУПЕЕЕЕР брутална машина. :twisted:


Недей така. На Модуло му се е случвало веднъж-два пъти да се е возил на RS6 ;) :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 19 Юни 2009, 9:47

Overburner - NX написа:Каквото и да приказвате GT-R-a си е една много сериозна сила.

А за поршетата - новия им двигател с DFI е великолепен.


Да, GT-R е сила. Със свален покрив и още един човек до мен, Tip-a на М и не прецизен ролинг старт от около 80 си ме издърпа с почти 2 коли до към 230 и спряхме. Сигурен съм обаче, че и turbo-то а да беше купе с 1 пътник пак ще падне. От 250 нагоре 911-ката му изчезва на нисана докато си удари ограничителя по километраж на 324, но това май няма значение освен в Германия и на магистралата преди Бургас :)

Дано и да са здрави GT-R -ите, че тук май няма кой да ги прави.

На новото DFI те първа му предстои големия тест. Отредено му е най-накрая да замени легендарния рейсинг блок GT1, който се слага в 911 Turbo, GT2 и GT3. Много хора не знаят, че двигателят в Carrera и Carrera S нямат нищо общо с този в изброените по-горе модели.

Някои хора са притеснени, че новия DFI не е със сух картер и като цяло може да не издържи това, на което се подлага GT1, а също не е ясен и капацитета му за тунинг.
Последна промяна Modulo на 19 Юни 2009, 15:29, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 19 Юни 2009, 10:06

Дано и да са здрави GT-R -ите, че тук май няма кой да ги прави.

Миналия ден един с GT-R като го настъпа и пропуши :shock: :shock: :shock: Викам си да не е сложил масло в бензина :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 19 Юни 2009, 11:08

MaXimal написа:
Pavlinius написа:Малко не съм съгласен с двигателя на АМГ-то . Къде са двигателите на М5 и М6 и на 760 ? Или те ще обират наградите другата година ... ?



Къде ги вкарваш М5 и М6, те показаха отдавна какво могат. Ред е на други двигатели.



Много тъпо се изказах колеги, щото едва гледах. Говорих за турбо двигателите на X5 M и X6 M :!: Чудно, че ги няма в класациите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 19 Юни 2009, 12:58

Никой не изкоментира 2-та мотора, отличени в най-масовите категории, а не екзотиките... 1.4 тси мотора на ФАГ е крайъгълен камък за бъдещето на градския автомобил, БМВ-ПСА мотора също. Според мен тези технологии ще играят огромна роля в бъдещето и на БМВ. ///М двигателите са за престиж, но наградата в 1.4-1.8 сегмента ми се струва по-ценна в момента. И честно казано не разбирам защо се припирате за атомните бомби в екзотиките... 8)
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Юни 2009, 13:56

за 1.4 ТСИ мисля че това моторче до 100к ще хвърли или компресор или турбо ,или и 2те .. безумно малко моторче ,крайно усложнено .. никога не бих ди го купил ,по добре 2 литра атмосферен - може да гори 1/100 повече но като надеждност ще е много по добре.. освен това 2та литра може да е 6 в редица а 1.4 не може;)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Юни 2009, 15:01

Alexi написа: освен това 2та литра може да е 6 в редица


За такова нещо вече само може да си мечтаеш... т.е. за нов двигател... в момента май няма актуален 6-так, дето да е 2L...

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Юни 2009, 15:07

Modulo написа:[Нисана не съм го карал още, но RS6 няма обсолютно никакъв лаг, върти се до към 7000 rpm и е въпрос само на чип и гърне да отиде на 730 коня. Поиграх си с едно C63 наскоро, много ми хареса, но я няма бруталната турбо сила на RS-a.


аз съм карал и двете. мотора на нисана си беше .. типичен турбо мотор на нисан - приятен и предвидим навсякъде.

преди няколко седмици имах възможност и да покарам една рс6-ца за малко в софия и ... не ти е калибрирано усещането още за нея. големия двигател "маскира" лага, но си е там...

за чиповете и гърнетата- съгласен.

за 997 турбо с/у гт-р - мисля че от 120 нагоре нисана е по-бавен... да кажеме че имам някакви такива наблюдения...
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Мнение от BMW_RIDER » 19 Юни 2009, 15:15

alx написа:не си видял защото двигателя на нисана не е нищо особено. също както и този на рс6-цата и този на корвет зр1-цата... те са просто големи двигатели с турбини (или компресор както е при зр1).. няма нови технологии там които да се набиват на очи...

6.2 на амг взе наградата защото е рядко 6.2 мотор да можеш да го завъртиш до 8200 оборота и да му дадеш гаранция.

мотора на м5/м6-цата както казаха се представи добре когато излезе и няколко години след това... сега е ред на други.


Колега alx, мисля ,че си се объркал малко. АМГ-то се развърта до 7200 оборота. Така си спомням и аз де акто се возих на един ML63
http://www.webwombat.com.au/motoring/ne ... engine.htm
Лс7 се върти до 7К от 7 литра така, че и това не е нищо особено.

Двигателят на нисана, го няма щото нещо не се чуват много добри отзиви за здравината(блока далеч не е като на стария нисан) а също и за разхода и вредните емисии, а те напоследък това гледат доста.

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Юни 2009, 16:43

да.. вярно... на ауди новият в10 беше със 8500+ оборота...

ма кат пиша наизуст - така е...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 19 Юни 2009, 16:56

Alexi написа:за 1.4 ТСИ мисля че това моторче до 100к ще хвърли или компресор или турбо ,или и 2те .. безумно малко моторче ,крайно усложнено .. никога не бих ди го купил ,по добре 2 литра атмосферен - може да гори 1/100 повече но като надеждност ще е много по добре.. освен това 2та литра може да е 6 в редица а 1.4 не може;)

много точно приятел,така е направен този двигател,че след тези 100км и да е на финала на живота си,абсолютна безмислица е и много скъпа поддръжка има!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 19 Юни 2009, 23:12

Все пак наградите се присъждат за технология и иновация. Хората, дето ги карат тези двигатели рядко се интересуват какво се случва с тях след гаранцията.

преди няколко седмици имах възможност и да покарам една рс6-ца за малко в софия

А ти пак си дойде в София тихомълком... Ма поне си идваш.:-)
Never mistake motion for action...

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 20 Юни 2009, 8:24

Modulo написа:
Dimo написа:Ако бях на твоята възраст 12-18 години да знаеш, че веднага щях да ти се похваля при такъв въпрос :winky: Ама всъщност да знаеш, че съм голяяяям ламер и всичко дето лети си мисля, че се яде и затва кат вида лъскава кола и викам лелеееее е тва СУПЕЕЕЕР брутална машина. :twisted:

alx сега с тва мнение за ГТР-а ще те изядат феновете... :D


Аз нямам нищо против да ме изкарват малко по-млад и няма да ти се обидя за това мнение :) Но ми прави впречатление, че за почти всяко нещо се изказваш крайно неподготвен...


Далеч съм от мисълта да те обиждам, още повече да ти обяснявам как и поради каква причина съм имал възможност да видя доста коли, без да имам възможност да ги притежавам. С хвалбите до тук. Сега понеже забелязах че караш РС6 си обяснявам пристрастноста ти, но това което исках да обясна, ама ме мързи да го пиша и хора като теб се дразнят е:
Определено РС6 е дооооста бърз мотор и наистина 730 магарета не са трудно постижими за него, което го превръща в домашен звяр, доста по бърз от мотора на БМВ М5/М6. Това което исках да ти кажа, обаче е, че всъщност този мотор не е нещо изключително (без да се обиждаш), въпреки, че е бърз и точно поради тази причина няма как да вземе награда за двигател. АКо така се даваха наградите за двигатели, Вейрона трябваше да вземе награда за двигател на века, но всъщност си е един двигател на камион :winky: (мисля схвана ми мисълта). Сега по въпроса за АМГ и прасетата които правят, поразгледай технически, не само динамично какви са им постиженията и мисля сам ще си отговориш на въпроса защо АМГ, а не РС. Аз спирам до тук щот не ми се иска да разваляме темата. Успех!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook