Проблемация:М40 не пали и няма никой на уредите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Проблемация:М40 не пали и няма никой на уредите

Мнение от ivopicha » 14 Юни 2009, 23:40

Такаа.Днес ще тръгвамна път- гледам масла, гуми,течности- всичко ОК.Отивам на бензиностанцията,зареждам газ, тръгвам да паля-и хоп Неще :( Като завъртя ключа и се включва алармата. Забелязах,че свети сама лампата на маслото,а на зареждането не свети като дам на контакт.Гледам акумулето е здраво закрепено и свързано.Тикнахме, запали. Правя едно авайче- всичко си е наред. Е не съвсем,защото таблото свети едно бледо такова.Пробвам да увелича ясркоста от копчето- не става нищо.Оставил съм я на място и както си работеше, таблото извезнъж угасна и всички уреди се върнаха на нула. Все едно,че не е на контакт. След 1 минута взе да прекъсва и после угасна. Не съм я пробвал пак, мръднахме я да не пречи и я оставих.Та въпроса ми е какво да гледам, от какво може да е това? Има ли бушони за таблото?
Последна промяна ivopicha на 16 Юни 2009, 12:53, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E36 M40 1.8 metan

Мнение от buny_boy11 » 15 Юни 2009, 18:53

Виж акумулатора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 15 Юни 2009, 19:27

buny_boy11 написа:Виж акумулатора

Колегата е прав. Започни от акумулатора, може да е изкипяла течноста в жегите, да са зацапани връзките, да не се зарежда достатъчно или просто да му е дошло времето. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 9.12.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от melody1 » 15 Юни 2009, 19:58

Провери си алтернатора(динамото). Аз имах същия проблем преди време. Смених четките и от тогава нямам никакъв проблем.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 16 Юни 2009, 9:12

Значи или е от акумулатора или от алтернатора. Вчера не бях я пипал, защото бях на работа и тая сутрин като се прибрах пробвах да я пална.Уредите светнаха,но едва въртеше. С колегите бутнахме и запали.Но още като дадох на кантакт лампата за зареждане не светеше.И после дакато се прибера до нас (около километър и нещо) пак изгаснаха уредите и взе да прекъсва. Което менаведе на мисълта, че работи само на акумулатор.А той е нов,на 6 месеца. Май не зарежда, защото преди време имах проблем с незареждането. Днес ще го разглобя този алтернатор.
Последна промяна ivopicha на 16 Юни 2009, 12:55, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Юни 2009, 10:27

Не пипай алтернатора, замерете го колко зарежда в някой сервиз за акумулатори. Там ще ти кажат дали е ок. Само ако не е ок, тогава.

Аз залагам на умиращ акумулатор.
Ти пробва ли да пишеш малко по-грамотно или така ти дойде от вътре ;)


Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: Перник

Мнение от kabalo » 16 Юни 2009, 11:28

по реално е да е зареждането ,защото кола като работи дори да и махнеш акумулатора тя продължава да работи .Лично съм изминал около 8 км с кола без акумулатор без никаква разлика .............под без акумулатор имам предвид въобще свален

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Юни 2009, 11:43

A пиковете и спадовете кое ги компенсира? ;)
Да не си карал карбураторна кола... там принципно проблеми няма :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 16 Юни 2009, 12:59

liloff написа:...Ти пробва ли да пишеш малко по-грамотно или така ти дойде от вътре ;)

Извинявам се, но буквите на клавиатурата са ми изтрити, а копчето space понякога не действа. :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 16 Юни 2009, 20:07

kabalo написа:по реално е да е зареждането ,защото кола като работи дори да и махнеш акумулатора тя продължава да работи .Лично съм изминал около 8 км с кола без акумулатор без никаква разлика .............под без акумулатор имам предвид въобще свален


Съветвам ви НИКОГА да не откачате акумулатор при работещ двигател, да се опитвате да я палите с кабели без акумулатор (дори да е мъртвец трябва да го има свързан) или да оставате колата да работи без акумулатор :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 16 Юни 2009, 22:40

tsb_bg написа:Съветвам ви НИКОГА да не откачате акумулатор при работещ двигател, да се опитвате да я палите с кабели без акумулатор (дори да е мъртвец трябва да го има свързан) или да оставате колата да работи без акумулатор :!:

:yes: Това е истината , за да няма после - "смених регулатора и пак неще да зарежда ..." :winky:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 16 Юни 2009, 23:19

Извинявам се за тъпия въпрос,но какно трябва да гледам дали зарежда? Къде е този регулатор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 17 Юни 2009, 0:13

Най напред измери с мултицет колко ти зарежда алтернатора при работещ двигател и при различни обороти.Ако напрежението не в норми,тогава търси проблема.Може да е в четките,износени писти на ротора на алтернатора или самия регулатор на напрежението.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 17 Юни 2009, 1:12

ivopicha написа:Извинявам се за тъпия въпрос,но какно трябва да гледам дали зарежда? Къде е този регулатор?

При работещ двигател мери на клемите на акумулатора.Трябва да потдържа 13.8-14.3V , независимо от оборотите на двигателя.Реле-регулаторът при нашите (както и при повечето) автомобили е интегриран в корпуса на четките на алтернатора.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.01.2009
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Е36

Мнение от kriso_bmw » 17 Юни 2009, 18:43

[quote="ivopicha"]Извинявам се за тъпия въпрос,но какно трябва да гледам дали зарежда? Къде е този регул........Колега аз имах сащия проблем,като патувах за Русе парвите симптоми доидоха от музиката запо4на да изклу4ва и светлините по таблото запо4наха жмикат и вси4ко аут.Стигнах до Русе направо отидох и си купих един 4еткодържател(регулатор за напрежението)и въпроса приклу4и.Сигорен съм 4е и при тебе е сащото.Успех :yes:
Zdraveite manqci

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook