Проблемация:М40 не пали и няма никой на уредите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Проблемация:М40 не пали и няма никой на уредите
Такаа.Днес ще тръгвамна път- гледам масла, гуми,течности- всичко ОК.Отивам на бензиностанцията,зареждам газ, тръгвам да паля-и хоп Неще
Като завъртя ключа и се включва алармата. Забелязах,че свети сама лампата на маслото,а на зареждането не свети като дам на контакт.Гледам акумулето е здраво закрепено и свързано.Тикнахме, запали. Правя едно авайче- всичко си е наред. Е не съвсем,защото таблото свети едно бледо такова.Пробвам да увелича ясркоста от копчето- не става нищо.Оставил съм я на място и както си работеше, таблото извезнъж угасна и всички уреди се върнаха на нула. Все едно,че не е на контакт. След 1 минута взе да прекъсва и после угасна. Не съм я пробвал пак, мръднахме я да не пречи и я оставих.Та въпроса ми е какво да гледам, от какво може да е това? Има ли бушони за таблото?

Последна промяна ivopicha на 16 Юни 2009, 12:53, променена общо 1 път
- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
buny_boy11 написа:Виж акумулатора
Колегата е прав. Започни от акумулатора, може да е изкипяла течноста в жегите, да са зацапани връзките, да не се зарежда достатъчно или просто да му е дошло времето. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Значи или е от акумулатора или от алтернатора. Вчера не бях я пипал, защото бях на работа и тая сутрин като се прибрах пробвах да я пална.Уредите светнаха,но едва въртеше. С колегите бутнахме и запали.Но още като дадох на кантакт лампата за зареждане не светеше.И после дакато се прибера до нас (около километър и нещо) пак изгаснаха уредите и взе да прекъсва. Което менаведе на мисълта, че работи само на акумулатор.А той е нов,на 6 месеца. Май не зарежда, защото преди време имах проблем с незареждането. Днес ще го разглобя този алтернатор.
Последна промяна ivopicha на 16 Юни 2009, 12:55, променена общо 1 път
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
liloff написа:...Ти пробва ли да пишеш малко по-грамотно или така ти дойде от вътре
Извинявам се, но буквите на клавиатурата са ми изтрити, а копчето space понякога не действа.

kabalo написа:по реално е да е зареждането ,защото кола като работи дори да и махнеш акумулатора тя продължава да работи .Лично съм изминал около 8 км с кола без акумулатор без никаква разлика .............под без акумулатор имам предвид въобще свален
Съветвам ви НИКОГА да не откачате акумулатор при работещ двигател, да се опитвате да я палите с кабели без акумулатор (дори да е мъртвец трябва да го има свързан) или да оставате колата да работи без акумулатор

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
tsb_bg написа:Съветвам ви НИКОГА да не откачате акумулатор при работещ двигател, да се опитвате да я палите с кабели без акумулатор (дори да е мъртвец трябва да го има свързан) или да оставате колата да работи без акумулатор


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Най напред измери с мултицет колко ти зарежда алтернатора при работещ двигател и при различни обороти.Ако напрежението не в норми,тогава търси проблема.Може да е в четките,износени писти на ротора на алтернатора или самия регулатор на напрежението.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
ivopicha написа:Извинявам се за тъпия въпрос,но какно трябва да гледам дали зарежда? Къде е този регулатор?
При работещ двигател мери на клемите на акумулатора.Трябва да потдържа 13.8-14.3V , независимо от оборотите на двигателя.Реле-регулаторът при нашите (както и при повечето) автомобили е интегриран в корпуса на четките на алтернатора.
- kriso_bmw
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
[quote="ivopicha"]Извинявам се за тъпия въпрос,но какно трябва да гледам дали зарежда? Къде е този регул........Колега аз имах сащия проблем,като патувах за Русе парвите симптоми доидоха от музиката запо4на да изклу4ва и светлините по таблото запо4наха жмикат и вси4ко аут.Стигнах до Русе направо отидох и си купих един 4еткодържател(регулатор за напрежението)и въпроса приклу4и.Сигорен съм 4е и при тебе е сащото.Успех 

Zdraveite manqci
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани