Маска и бъбреци новия фейслифт е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 15.11.2007

Маска и бъбреци новия фейслифт е36

Мнение от MomoRacing » 12 Юни 2009, 2:55

Колеги, бих искал да ми кажат хората който са слагали такива, но не оригинални БМВ а тези които са без надписи но изглеждат добре направени копия, дали са добре изработени и има ли разлика между тях и оригиналните видима или друга? Благодаря ви предварително.
Momo

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318IS
Мечтае да кара: BMW E60
Детайли за колата: BMW E36 318IS

Мнение от skate » 12 Юни 2009, 9:28

Mollov: Не така!!!!

Пасват без проблем... :arrow:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 12 Юни 2009, 9:46

Пасват, ама не е задължително... виждал съм Е36-ци с "афтърмаркет" маска и бъбреци и пасването бе далеч от идеално... но проблема с напасването си остава и ако вземеш оригинални да сложиш на твойта кола... особено ако са от друг автомобил... няма как двата да са с еднакви допуски и геометрия, че като сложиш ламарините и да си застане "у тях си" :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E36 M43B18'97
Мечтае да кара: ново BMW

Мнение от Mitack » 12 Юни 2009, 12:37

Колега, в момента съм с бъбреци, произведени в тайланд (неоригинални) понеже ми ги иткраднаха. Не можаха да паснат на 100 % единият стои накриво, за да не ги изгубя по пътя се наложи да ги лепя с Поксопол. Ама горе долу изглеждат добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Юни 2009, 12:49

Колега , слагахме такива на колата на мой приятел ... Принципно паснаха с малко усилия от наша страна (бъбреците си застанаха идеално на маската, не са криви , не хлопат , държат се добре .... маската също застана добре , обрахме луфтовете от всякъде и всичко стана перфект ....но........ !!!! ) Но вече около 6 месеца след инсталацията приятелчето на което ги сложихме забеляза ръжда точно на мястото където фара опира до маската от вътрешната страна (от към бъбреците ) , то самия фар съвсем леко е опрял до ламарината на едно място и точно там се е образувала ръжда , въпреки че маската е боядисана и всичко е както си пише по книгите. Та мисълта ми е че тия афтърмаркет боклуци са от некачествена ламарина .... За това по добре си вземи здрава маска втора ръка от някоя друга кола , отколкото да купуваш тия тайвански или каквито и да било други неоригинални боклуци. Оригиналната ламарина преминава през специални обработки за да не ръждясва бързо!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Юни 2009, 13:02

Другия вариант е да си купиш широки бъбреци за твоята маска и да не се занимваш с глупости :idea: ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 15.11.2007

Мнение от MomoRacing » 12 Юни 2009, 13:24

много ви благодаря колеги, доста ми помогнахте с опита от ваша страна. :yes: :bowdown:
Momo

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Мнение от racing_team_vidin » 12 Юни 2009, 16:43

metodi80 написа:Колега , слагахме такива на колата на мой приятел ... Принципно паснаха с малко усилия от наша страна (бъбреците си застанаха идеално на маската, не са криви , не хлопат , държат се добре .... маската също застана добре , обрахме луфтовете от всякъде и всичко стана перфект ....но........ !!!! ) Но вече около 6 месеца след инсталацията приятелчето на което ги сложихме забеляза ръжда точно на мястото където фара опира до маската от вътрешната страна (от към бъбреците ) , то самия фар съвсем леко е опрял до ламарината на едно място и точно там се е образувала ръжда , въпреки че маската е боядисана и всичко е както си пише по книгите. Та мисълта ми е че тия афтърмаркет боклуци са от некачествена ламарина .... За това по добре си вземи здрава маска втора ръка от някоя друга кола , отколкото да купуваш тия тайвански или каквито и да било други неоригинални боклуци. Оригиналната ламарина преминава през специални обработки за да не ръждясва бързо!

ръждата се получава вследствие на трептенето на отделните части(маската, фаровете и т.н не са неподвижни имат леки трептения), за да се избегне това трябвало е да оставите поне по 1-2мм луфт м/у фаровете и маската иначе фара "претрива" боята.
П.П аз 2 комплекта бъбреци изгубих преди време от тия китайчета, хем че не бяха от най евтините( най евтините направо падаха в отвора на маската)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 12 Юни 2009, 18:32

racing_team_vidin написа: ръждата се получава вследствие на трептенето на отделните части(маската, фаровете и т.н не са неподвижни имат леки трептения), за да се избегне това трябвало е да оставите поне по 1-2мм луфт м/у фаровете и маската иначе фара "претрива" боята.


Колега ....мани ги тия филми.... Естествено че оставих луфт от всякъде м/у фара и маската ...но както каза тези части имат леки трептения и с времето улягат ... в случая маската която държи фара е послегнала от тежестта и фара е опрял леко на предната маска ...ама това е неизбежно ...както казах ламарините улягат ....
А ще ти кажа нещо друго точно на тоя същия приятел на единия калник (който си е оригинален) ,точно на границата със подкалника ... буквално липсва боя на калника (близо 2 см. няма боя, обелена е ) и ламарината там изобщо не ръждясва , а мисля че там се задържа доста вода , точно покрай гуменото уплътнение на подкалника дето влиза в калника и въпреки това няма грам ръжда ... така че където ламарината си е добра ръжда нема , а където е калпава и 5 слоя боя да сложиш все си е тая ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от fedoracore » 12 Юни 2009, 22:22

Mitack написа:Колега, в момента съм с бъбреци, произведени в тайланд (неоригинални) понеже ми ги иткраднаха. Не можаха да паснат на 100 % единият стои накриво, за да не ги изгубя по пътя се наложи да ги лепя с Поксопол. Ама горе долу изглеждат добре.



стоят на криво и левия и десния бьбрек
Последна промяна fedoracore на 20 Дек 2010, 19:23, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Колеги има ли начин да разбера дали дадени части са оригинал

Мнение от michi69 » 13 Юни 2009, 0:29

Колеги има ли начин да разбера дали дадени части са оригинал?
Защото като купувам повечето пъти казват че са 100% оригинал.... питам ви как мога да разбера това със сигурност ?(говоря за ламарините и фарове,стопове,стопове )До колкото знам оригинални авточасти има само в дарокар, има ли и други оторизирани вносители на части за бмв в бг.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: София

Re: Маска и бъбреци новия фейслифт е36

Мнение от michi69 » 20 Дек 2010, 13:05

аз съм доволен от тайландските боклуци, маската вече 3та година не е мръднала :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Маска и бъбреци новия фейслифт е36

Мнение от tenchooo » 20 Дек 2010, 19:17

аз си купих ламарината само от колегата от форума laviatan каза че е гръдска но като я получих се оказа таиванска дано не и избие раждата :clap:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook