относно клана на картерните газове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

относно клана на картерните газове

Мнение от nthnl » 08 Апр 2009, 20:52

здравейте колеги,
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?

ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента. :( :( :(

Михаил Великов
Последна промяна nthnl на 08 Апр 2009, 21:12, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

гтнр

Мнение от Makarov 2 » 08 Апр 2009, 21:12

Може да не е само една магистрала запушена,особено ако колата е внос от италия.Като я запалиш крушката за масло гасне ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: гтнр

Мнение от nthnl » 08 Апр 2009, 21:14

Makarov 2 написа:Може да не е само една магистрала запушена,особено ако колата е внос от италия.Като я запалиш крушката за масло гасне ли?


Махнал съм си таблото в момента, тъй като ми се откачи едното рингче и не мога да видя. Утре сутрнита ще го сложа и ще напиша.
Значи колата е карана 3 години в България. Само да вметна, че Януари месец сменях гарнирута на главата и я лепиха също така, понеже беше леко спукана.

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Мнение от vladi_a_i » 08 Апр 2009, 21:19

Ako не ти качва масло може и маслената помпа да е затлачила,така беше при брат ми на аудито,свалиха я и я оправиха-сега всичко е ок.Ако са магистрали значи не и е сменявано маслото често :idea:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Мнение от nthnl » 08 Апр 2009, 21:22

Посленото масло, което сипах беше 15в40 Кастрол Магнатек и то в момента е на 2000км. Утре ще пробвам да източа маслото и пак да го налея и ще видя дали има ефект.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 08 Апр 2009, 22:42

nthnl написа:Посленото масло, което сипах беше 15в40 Кастрол Магнатек и то в момента е на 2000км. Утре ще пробвам да източа маслото и пак да го налея и ще видя дали има ефект.
Bземи си една добавка за промивка на двигателя.Купи си РЕДЕКС,загряваш двигателя,сипваш я ,палиш и нека да работи на място не повече от 5 минути,гасиш,хвърляш маслото,сменяш филтъра и наливаш масло 15w40,минерално евтино масло,след около 500км вече сменяш с хубаво масло и пак филтъра,дано ти се оправи проблема....и пиши ако се отпуши.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Мнение от nthnl » 08 Апр 2009, 23:52

Благодаря за мнението колега, но вече реших че ще се отваря двигателя да видя за какво става въпрос. Може майстора като е сменял гарнитурата да е прекалил със силикона и затова да са се запушили магистралите. Ще смъкна маслената помпа за да видя в какво състояние е. Утре или вгруги ден ще си взема гидорията, че в момента не е при мен и така. Смятам, че така е по-добре отколкото ако отида при майтор. То напоследък едни майстори са се навъдили да си е** мамата.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 08 Апр 2009, 23:55

хахаахаахха
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 11 Юни 2009, 0:38

колега бмвто иска само и единствено пълна синтетика . ако някой вземе да ти разправа , че колата ти е стара и не ти трябва синтетика кажи му да си гледа работата . Бавареца е направен да си работи с такова масло независимо от годините му . Синтетичното масло е финно и минава през маслената магистрала без да я запушва . Тръбичката която смазва вала се запушва именно поради тази прични ( неподходящо масло ) и вала се изяжда ! започват проблемите ! най-вероятно имаш запушване . има 1ни добавки , сипват се в маслото и колата работи на място без да даваш газ към 15 мин . след това точиш старото и слагаш ново масло . ама нз дали действа тази течност . Иначе ако колата ти е от италия там не си играят . на мен пишеше че масления филтър е сменен със смяната на маслото , но се оказа , че само е изваден , рагобен , оставен само на хартиената част и гумичката му плуваше вътре в цилиндъра в които седи филтъра . така че според мен ако маслото ти е старо вече и ще го сменяш слагаи добавката но ако е мн запушено няма да ти помогне . трябва да смениш тръбичката която смазва вала мисля че беше 18 лв . но може запушването и да е другаде . Успех !

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: относно клана на картерните газове

Мнение от ///Явор » 11 Юни 2009, 0:42

nthnl написа:здравейте колеги,
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?

ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента. :( :( :(

Михаил Великов
помислил ли си да смениш бимата и форума с някоя друга марка :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 11 Юни 2009, 8:02

toni3d1 написа:... бмвто иска само и единствено пълна синтетика ... Бавареца е направен да си работи с такова масло независимо от годините му . Синтетичното масло е финно и минава през маслената магистрала без да я запушва ....


Не ми е ясно как по-стари двигатели произведени по времето когато никой не е предполагал, че ще има синтетично масло са предвидени да работят "единствено" на пълна синтетика?
Ако е така защо BMW след определена дата не е обявила "за тези модели от днес маслото е синтетично" и да смени съответно парт-номерата както се случва с други детайли и възли заменени през годините през които се произвежда даден модел?

И не на последно място - дебита и налягането на ротационните помпи зависи от вискозитета на течността която преминава през тях :!:

За това няма тънко, няма дебело масло - има ПОДХОДЯЩО, предписано от производителя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: гтнр

Мнение от BH5482BH » 11 Юни 2009, 8:17

Клите който са вкарани от илатия имат проблеми с маслените магистрали така ли колега, защото и моята е вкарана от италия тя е 96, а 98 е вкарана в българия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Мнение от BH5482BH » 11 Юни 2009, 8:35

Колега да ти кажа нещо моята е вкарана от италия 98г от тогава до сега се кара на полусинтетика кастрол 10В40 магнатек, аз я имам от 5г и съм минал 110 000км а тя е на 230 000 и няма проблеми работи си хубаво колата ,така че не можеш да кажеш че това е глупост маслото е одобрено от ACEA и API това че не е пълна синтетика не означава че нестава за наще коли, ти си сложи пълна синтетика 0w40 да видиш колко ще ти харчи от смяна до смяна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: относно клана на картерните газове

Мнение от nthnl » 11 Юни 2009, 9:24

Явор написа:
nthnl написа:здравейте колеги,
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?

ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента. :( :( :(

Михаил Великов
помислил ли си да смениш бимата и форума с някоя друга марка :shock:


Мда колега, от утре мисля да сменя бимата с порше, проблем ?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 11 Юни 2009, 9:48

Вместо да се отяждаш на Явор си помисли що той ги говори тия неща.... щото като те гледам кви ги пишеш... и аз бих реагирал така... и внимавай с гедоре-то като отваряш двигателя... ма дето ти само го каза -

То напоследък едни майстори са се навъдили да си е** мамата.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook