относно клана на картерните газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
относно клана на картерните газове
здравейте колеги,
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?
ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента.
Михаил Великов
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?
ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента.



Михаил Великов
Последна промяна nthnl на 08 Апр 2009, 21:12, променена общо 1 път
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: гтнр
Makarov 2 написа:Може да не е само една магистрала запушена,особено ако колата е внос от италия.Като я запалиш крушката за масло гасне ли?
Махнал съм си таблото в момента, тъй като ми се откачи едното рингче и не мога да видя. Утре сутрнита ще го сложа и ще напиша.
Значи колата е карана 3 години в България. Само да вметна, че Януари месец сменях гарнирута на главата и я лепиха също така, понеже беше леко спукана.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Ako не ти качва масло може и маслената помпа да е затлачила,така беше при брат ми на аудито,свалиха я и я оправиха-сега всичко е ок.Ако са магистрали значи не и е сменявано маслото често 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Посленото масло, което сипах беше 15в40 Кастрол Магнатек и то в момента е на 2000км. Утре ще пробвам да източа маслото и пак да го налея и ще видя дали има ефект.
- emes691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Bземи си една добавка за промивка на двигателя.Купи си РЕДЕКС,загряваш двигателя,сипваш я ,палиш и нека да работи на място не повече от 5 минути,гасиш,хвърляш маслото,сменяш филтъра и наливаш масло 15w40,минерално евтино масло,след около 500км вече сменяш с хубаво масло и пак филтъра,дано ти се оправи проблема....и пиши ако се отпуши.nthnl написа:Посленото масло, което сипах беше 15в40 Кастрол Магнатек и то в момента е на 2000км. Утре ще пробвам да източа маслото и пак да го налея и ще видя дали има ефект.
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Благодаря за мнението колега, но вече реших че ще се отваря двигателя да видя за какво става въпрос. Може майстора като е сменял гарнитурата да е прекалил със силикона и затова да са се запушили магистралите. Ще смъкна маслената помпа за да видя в какво състояние е. Утре или вгруги ден ще си взема гидорията, че в момента не е при мен и така. Смятам, че така е по-добре отколкото ако отида при майтор. То напоследък едни майстори са се навъдили да си е** мамата.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
колега бмвто иска само и единствено пълна синтетика . ако някой вземе да ти разправа , че колата ти е стара и не ти трябва синтетика кажи му да си гледа работата . Бавареца е направен да си работи с такова масло независимо от годините му . Синтетичното масло е финно и минава през маслената магистрала без да я запушва . Тръбичката която смазва вала се запушва именно поради тази прични ( неподходящо масло ) и вала се изяжда ! започват проблемите ! най-вероятно имаш запушване . има 1ни добавки , сипват се в маслото и колата работи на място без да даваш газ към 15 мин . след това точиш старото и слагаш ново масло . ама нз дали действа тази течност . Иначе ако колата ти е от италия там не си играят . на мен пишеше че масления филтър е сменен със смяната на маслото , но се оказа , че само е изваден , рагобен , оставен само на хартиената част и гумичката му плуваше вътре в цилиндъра в които седи филтъра . така че според мен ако маслото ти е старо вече и ще го сменяш слагаи добавката но ако е мн запушено няма да ти помогне . трябва да смениш тръбичката която смазва вала мисля че беше 18 лв . но може запушването и да е другаде . Успех !
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: относно клана на картерните газове
помислил ли си да смениш бимата и форума с някоя друга маркаnthnl написа:здравейте колеги,
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?
ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента.![]()
![]()
Михаил Великов


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
toni3d1 написа:... бмвто иска само и единствено пълна синтетика ... Бавареца е направен да си работи с такова масло независимо от годините му . Синтетичното масло е финно и минава през маслената магистрала без да я запушва ....
Не ми е ясно как по-стари двигатели произведени по времето когато никой не е предполагал, че ще има синтетично масло са предвидени да работят "единствено" на пълна синтетика?
Ако е така защо BMW след определена дата не е обявила "за тези модели от днес маслото е синтетично" и да смени съответно парт-номерата както се случва с други детайли и възли заменени през годините през които се произвежда даден модел?
И не на последно място - дебита и налягането на ротационните помпи зависи от вискозитета на течността която преминава през тях

За това няма тънко, няма дебело масло - има ПОДХОДЯЩО, предписано от производителя
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Колега да ти кажа нещо моята е вкарана от италия 98г от тогава до сега се кара на полусинтетика кастрол 10В40 магнатек, аз я имам от 5г и съм минал 110 000км а тя е на 230 000 и няма проблеми работи си хубаво колата ,така че не можеш да кажеш че това е глупост маслото е одобрено от ACEA и API това че не е пълна синтетика не означава че нестава за наще коли, ти си сложи пълна синтетика 0w40 да видиш колко ще ти харчи от смяна до смяна
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Re: относно клана на картерните газове
Явор написа:помислил ли си да смениш бимата и форума с някоя друга маркаnthnl написа:здравейте колеги,
смених си клапана, но проблема е че взема въздух от горната част, която влиза във въздушния колектор. Просто изхода на клапана, който влиза в колектора е по-голям отколкото дупката, а външния отвор на колектора е значително по-голям. Въпроса ми е трябва ли да има някаква шайба там ?? Другия проблем е, че не ми качва масло в главата, и поради това клапаните тракат много здраво. Дори когато съм махнал капачката на маслото и си сложа ръката там, подам газ, ръката ми остава суха. Един колега ми каза, че сигурно имам запушена маслена магистрала. Възможно ли е това ?
ПП: Ако се окаже, че найстина е от маслена магистрала, то пак трябва да се маха главата и да се гледа. То само това е 200лв. Вече не знам какво да правя. Направо да взема да си купя друг двигател, че вече този ми стъпи на 1000лв от нова година до момента.![]()
![]()
Михаил Великов
Мда колега, от утре мисля да сменя бимата с порше, проблем ?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Вместо да се отяждаш на Явор си помисли що той ги говори тия неща.... щото като те гледам кви ги пишеш... и аз бих реагирал така... и внимавай с гедоре-то като отваряш двигателя... ма дето ти само го каза -
То напоследък едни майстори са се навъдили да си е** мамата.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани