колата ми стана тромава; м40 1.6 93та год.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Re: колата ми стана тромава; м40 1.6 93та год.

Мнение от toni3d1 » 10 Юни 2009, 14:51

ивчо3 написа:
toni3d1 написа:.

От горещото време е това. Пробвай да покараш сутрин рано когато е още хладен въздуха. Тези двигатели с металните смукателни колектори до един са спънати през лятото. 20-30 градуса по Целзий покачване на температурата се равнява по груби сметки с около 5% спадане на мощността и между 5 и 10% намаляване на въртящия момент.
да и аз го забелязах това . зимата колата върви повече отколкото като е топло . това дали неможе да се избегне ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: колата ми стана тромава; м40 1.6 93та год.

Мнение от ивчо3 » 11 Юни 2009, 9:22

toni3d1 написа:
ивчо3 написа:
toni3d1 написа:.

От горещото време е това. Пробвай да покараш сутрин рано когато е още хладен въздуха. Тези двигатели с металните смукателни колектори до един са спънати през лятото. 20-30 градуса по Целзий покачване на температурата се равнява по груби сметки с около 5% спадане на мощността и между 5 и 10% намаляване на въртящия момент.
да и аз го забелязах това . зимата колата върви повече отколкото като е топло . това дали неможе да се избегне ?

Няма оправяне това. На шестаците поне им слагат пластмасови колектори, които са термоустойчиви и не предават топлина на входящия въздух. Смукателните колектори загряват най-много от горещия въздух, който ги обдухва откъм радиатора. Има вариант да се премахне отоплението на дросела при някои модели и идентичното с тях отопление на колектора при други. Но и това не помага. Освен това ако си с виско, лятото товари повече двигателя и оттам спада малко от мощността. На предишната ми Е30-ска с двигател М40 1600 куб. лятото виското ме вбесяваше. Двигателят беше в перфектно състояние и едва се набираше в жегите. Представям си същия двигател на тежкото купе Е36.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 3.08.2008
Местоположение: Навсякъде
Пол: Мъж
Кара: ИНТЕРЕСНО!
Мечтае да кара: в гр.Толбухин :)
Детайли за колата: В клуба на 20+

Мнение от mladi » 12 Юни 2009, 14:37

PIPERKOV написа:с дебитомер от 1.8 нестава пробвал съм от другата ми Е36ца,настроен е да работи за 1.8 а не за 1.6
Ок,че не става но при моя случай стана и никой неможе да ме убеди в противното но както и да е...то е ясно,че тук и не само има мнения от а'' до я'' и човек започва да се бърка напълно!316-ката я карах около 4-5 месеца с дебитомер от 1.8 и нямах никакви проблеми дори така я продадох!
ISTINSKI PRIATEL E NE TOZI,KOITO TI BARSHE SALZITE,A TOZI KOITO NE TE KARA DA PLACHESH!
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ,ЩОМ ДА ВЪРНЕШ НЕЩО,КОЕТО НЕ ТИ ПРЕНАДЛЕЖИ Е ГОЛЯМ ПОДВИГ?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook