Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Wolfen написа:milennyc написа:А аз ще ти дам решението за Car and Key memory na ЛС
Е, бива ли така сега ... на лична. Мисля, че сме тук, за да споделяме и черпим информация.А бихте ли обяснили малко повече за тези Т-модове и за този АДС кабел?
Решението е елементарно имам версия на ДИС(цялата машина) която си бачка без проблем....Тествано е
Тази врътка с Т-модовете и АДС и обикновения кабел.... хммм не я знам. А и колегата с Кабелите нещо не можа да открие.....
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
аз съм със Е39 97-ма, само със кръглата букса. Със кабела ОБД2 + преходник към ОБД1 (от склад66) работи абсолютно всичко на ДИС, НЦС експерт,ИНПА, карсофт и даже демо версията на бмв скенер 1,4 и за капак на всичко като екстра към кабела върви и Ваг-Ком-а със които изчистих грешките на едно ауди А3
ДИС-а е версия 44+5 и нещо така че кодира без проблеми.
ДИС-а е версия 44+5 и нещо така че кодира без проблеми.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
А аз да попитам от къде черпите информация за раличните грешки?
За кодирането кое как защо итн.?
Мисля , че няма да е лошо да се споделя опит.
Еин познат вкара една Е90ка в режим кражба и си еба капаците отвсякъде.
Полсе плати доста дебело да му направят настройки на всичко
Та затова питам
За кодирането кое как защо итн.?
Мисля , че няма да е лошо да се споделя опит.
Еин познат вкара една Е90ка в режим кражба и си еба капаците отвсякъде.
Полсе плати доста дебело да му направят настройки на всичко

Та затова питам


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
vld написа:А аз да попитам от къде черпите информация за раличните грешки?
За кодирането кое как защо итн.?
Мисля , че няма да е лошо да се споделя опит.
,,,,,,,,,,,,,,,,,![]()
Та затова питам
http://ecubb.bmwecu.org/board/index.php - от тука колега.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
wot написа:Аз искам да благодаря на колегата jomby за ценната информация!!! Следвах всички инструкции
от началото и успях да си инсталирам v44 + v55 без проблеми. Остава само кабела и съм готов.
То тогава идва проблема.... с интерфейса!

- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
Писал съм на лични колегаmilennyc написа:Wolfen написа:milennyc написа:А аз ще ти дам решението за Car and Key memory na ЛС
Е, бива ли така сега ... на лична. Мисля, че сме тук, за да споделяме и черпим информация.А бихте ли обяснили малко повече за тези Т-модове и за този АДС кабел?
Решението е елементарно имам версия на ДИС(цялата машина) която си бачка без проблем....Тествано е
Тази врътка с Т-модовете и АДС и обикновения кабел.... хммм не я знам. А
и колегата с Кабелите нещо не можа да открие.....

диагностика 0899937450
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
из4етох цялата тема няколкопъти,много е интерестна,свалих вси4ките архиви които е дал Jomby,и неразбрах за6то вси4ките са еднакви по големина и са със едно и съ6то съдържание вътре,вси4ки ли трябва6е да се свалят или само по един от BASE v44 и от PROGMAN v44.после в обяснението се казва след като настрим виртуалната ма6ина да заредим исо фаила на BASE v44,но кои от трите исо фаила? и трябва ли да се разархивирват 9те архива от PROGMAN v44,за6тото 6те отнемат много място на харда?питам за6отто ми е интересно а пък несъм толкова напреднал као вас,ама все от някаде трябва да се у4им.....
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
PIPERKOV написа:из4етох цялата тема няколкопъти,много е интерестна,свалих вси4ките архиви които е дал Jomby,и неразбрах за6то вси4ките са еднакви по големина и са със едно и съ6то съдържание вътре,вси4ки ли трябва6е да се свалят или само по един от BASE v44 и от PROGMAN v44.после в обяснението се казва след като настрим виртуалната ма6ина да заредим исо фаила на BASE v44,но кои от трите исо фаила? и трябва ли да се разархивирват 9те архива от PROGMAN v44,за6тото 6те отнемат много място на харда?питам за6отто ми е интересно а пък несъм толкова напреднал као вас,ама все от някаде трябва да се у4им.....
Двата софта които са на много фалове са архивирани и раделени на определена големина , защото толкова е позволено да се качи на безплатен сървър.
А относно това как да процедираш, да правилно си рабрал, трябва да разархиваираш файлчетата които са от типа ***.парт1.рар,***парт2.рар, и тн.
После инсталираш виртуалната машина и започваш процедурата по описанието на джомби



- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Инсталирането на софта е едно на ръка ... по инструкциите става лесно. Но вече като опре до кабела ... тогава идва големия проблем.
Кабела ми е готов и всичко е преправено 1 към 1 като в инструкциите, НО не работи или по-точно не работи както би трябвало. Отново ми изкарва грешките, които съм показал на скрийншотовете малко по-назад - "The Diagnosis connection is not OK. No voltage is applied at terminal 15 or battery voltage is less than 9 volt. Automatic vehicle identification is terminated".

Кабела ми е готов и всичко е преправено 1 към 1 като в инструкциите, НО не работи или по-точно не работи както би трябвало. Отново ми изкарва грешките, които съм показал на скрийншотовете малко по-назад - "The Diagnosis connection is not OK. No voltage is applied at terminal 15 or battery voltage is less than 9 volt. Automatic vehicle identification is terminated".

- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Wolfen написа:Инсталирането на софта е едно на ръка ... по инструкциите става лесно. Но вече като опре до кабела ... тогава идва големия проблем.
Кабела ми е готов и всичко е преправено 1 към 1 като в инструкциите, НО не работи или по-точно не работи както би трябвало. Отново ми изкарва грешките, които съм показал на скрийншотовете малко по-назад - "The Diagnosis connection is not OK. No voltage is applied at terminal 15 or battery voltage is less than 9 volt. Automatic vehicle identification is terminated".
това няма ли нещо общо с акумулатора?

- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
kaspar_ivo написа:Wolfen написа:Инсталирането на софта е едно на ръка ... по инструкциите става лесно. Но вече като опре до кабела ... тогава идва големия проблем.
Кабела ми е готов и всичко е преправено 1 към 1 като в инструкциите, НО не работи или по-точно не работи както би трябвало. Отново ми изкарва грешките, които съм показал на скрийншотовете малко по-назад - "The Diagnosis connection is not OK. No voltage is applied at terminal 15 or battery voltage is less than 9 volt. Automatic vehicle identification is terminated".
това няма ли нещо общо с акумулатора?
Не няма, всичко е въпрос на интерфейс.... при мен дали е на запалена кола или само на контакт все нарежението си е 13,8V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: hammy