смяна на двигател от 320д на по-голям

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.04.2009

смяна на двигател от 320д на по-голям

Мнение от DoN_DaNnY » 28 Май 2009, 12:53

здравейте, имам сериозен проблем с двигателя на колата си - 2 основни ремонта (спукан блок впоследствие заварен, нова глава, бутала, клапани) и тамън когато вече се радвах, че всико е наред и след 7к км отново нещо му стана... Та определено вече не мисля да се занимавам с повече поправки. Еднинственото което евентуално бих направил оттук нататък е да сменя двигателя. Та мислех да си взема м-ков но само като далечна идея и искам малко информация. 1во възможно ли е от 320д да мина на //М, 2ро какви неща трябва да променя (спирачки,пътища) окачването ми е М-тек 2 и ми казаха че ставало, 3то след евентуална смяна как стои въпросът пререгистрацията, трябва ли да плащам акциз и ако трябва може ли да се избегне някакси? и последно ако някой може да ми каже някаква ориентировъчна цена на цялата процедура просто да го имам впредвид при решението си... Благодаря предварително за всякаква информация...


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 28 Май 2009, 12:57

Попринцип всичко е възможно...с пари всичко става!!!!Но от 2.0д на М-ков двигател бая зор ще е,то половината кола трявбва да се смени та за да стане като хората.По-добре продай тая и си веми истинска М-ка даже ще ти легне по евтино!!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.04.2009

Мнение от DoN_DaNnY » 03 Юни 2009, 12:20

като че ли колегата quickshare не ме е разбрал правилно, въпреки че се опитах да се изкажа максимално ясно... попитах най-общо какво ще ми коства като усилия, пари и тн. да си сложа мков двигател, а не кое е по-добре да направя. така че ако някой може да ми отговори благодаря, ако не може няма нужда от излишни спамове

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 03 Юни 2009, 12:46

ми колегата ти е казал много зор и пари е тая работа и накрая ше имаш правеняк :idea:

проблема е, че от 4 цилиндров на 6 нещата са много по дебели (не че от 320 6 цил на М е лесно но поне има повече сходство)

предполагам, че електрониката ще е голям проблем

потърси колко струва мотора и скорости, сложи поне едни 4-5 х за работа още толкова за неща, които не се и сещаш, че ше трябва да смениш и горе долу ще получиш минимума за цялата интервенция

и накрая, но не на последно място едва ли някой ще ти даде конкретна информация защото едва ли някой в БГ го е правил на е46
(ако не съм прав с удоволствие бих се запознал с подобен проект :winky: )
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Юни 2009, 13:13

ще ти трябва напълно оборудван двг + скорости + кардан + заден мост + генерация ,трябва ти и табло от М3 - това са само частите грубо ,макар че ще е добре да смениш и спирачната система с такава от М3 ,а колко ще излезе с труда едва ли някой може да ти каже конкретно

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Юни 2009, 13:15

Колега много зависи какъв мотор точно ще решиш да слагаш.
Едва ли е чак толкова трудно колкото са ти го описали колегите по горе.
Те и за Е36ците така говореха до преди година, а сега има поне 20 направени от 316 на ///М ;)
Има един момент, че при Е46 купето на ///М е различно от това на останалите.
Та за да стане в най общия случай ще ти трябва следното:
Мотор+Кутия+Кардан+Диференциал.
Като мотора трябва да е оборудван в пълен комплект инсталация и всичко което е отпред в коша.
Най-вероятно ще се наложи да смениш и водния радятор.
Окачване е различно на Мката, та ще се наложи да минеш на афтърмаркет фирмено окачване, което няма да е никак ефтино, да речем 2500-3000лв.
+ Ъпгрейд на спирачките около 2500лв.
Щото тая кола трябва и да спира освен вървежа.
Мотор М за Е46 под 10000лв. не съм виждал да се продава.
А цената за пълен комплект с по горе описаните работи нама да е под 15000лв.

Горе долу 20-25 хиляди лева може би ще те оправят, но може и да не те оправят.
Като това не включва акциз.
Ако пререгистрираш колата след 01.01.2010г няма да има нужда от плащане на акциз :idea:

Съвсем Друго е ако я преправиш на 328,330I или 330d :idea:
Kато най-ефтин и лесен според мен ще е 330d варианта.
Изображение

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 03 Юни 2009, 13:34

Колега дано това ти служи за ориентир-Скоро гледах двигател от Е46 М3 343кс. на 76000км със всички необходими документи за регистрация в БГ+невероятната 6-степенна скоростна кутия SMG за 6000евр.+доставката до БГ за около 700-1000лв. ако нямаш човек в Германия(мотора се намира там).Сам можеш да си сметнеш колко е до тук.Инсталацията се продаваше отделно и мисля че за около 800евр. ще се спазари.Таблото то е много вариращо като цена но за около 300евр. би трябвало да стане.Купуваш си мой съвет един брейк кит за М3 втора ръка за 800-1000евр.(примерно като опция ти давам на Брембо Град Торизмо с 355мм дискове) ако ли не втора ръка оригинален-но според мен не си заслужава и останалите допълнителни неща лека полека и накрая след много пари и ужасно много ама наистина много нерви ще имаш истинско М3 в гаража!!!!!
Ако не можеш да намериш някои части ще се опитам да ти помогна с намирането им!!!!
Мой съвет изчакай със пререгистрацията докато се реши окончателно това с акцизите защото 100% ще искат да си го платиш а това не са малко пари мисля че беше около 30000лв. ама да не те излъжа ;)

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 03 Юни 2009, 13:35

Колегата ме е изпреварил :uups: но като гледам цената ще доиде там някъде!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 03 Юни 2009, 17:18

Не че много разбирам но моя съвет е вкарай си една 328 от Англия за около 3000 паунда в топ състояние.Прехвърли всичко на твоята.После пр
одай твоите сменени части и остатъците от 328цата и ще ти излезе около два три бона.Казвам 328ца защото М3ката ще ти излезе два пъти повече пари в англия.За тази конверсия един от хвалените майстори в форума ще ти вземе 1000 лева.Аз го питах за мене за прехвърляне на М3 е36 на мойта 318ка е46 и ми каза 2000лева защото било много бачкане според мене се хващай няма страшно. :D

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 03 Юни 2009, 17:21

Яко разбираче гледам... :mhihi:
Я си сложи направо един В10 и си карай.... ;)

Сега сериозно, ВСИЧКО освен същия мотор да сложиш в тази кола ще ти е по скъпо от колкото да си купиш готова М-ка!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 03 Юни 2009, 17:37

и най разумния вариянт остава да си търсиш мотор от някое катастрофирало бмв пак със същия мотор ....
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 03 Юни 2009, 17:57

kalanak написа:.... няма страшно. :D


от няма страшно най ме е страх :mrgreen:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 28.04.2009

Мнение от DoN_DaNnY » 04 Юни 2009, 11:57

благодаря за информацията колеги... за сега още го обмислям този вариант, ама наистина са мн пари, а ако си продам всичките тия неща дето тряя да ги сменям дали няма да ми поолегне малко цената? И дали ако се реша на това нещо има каде да се направи ама наистина качествено смяната?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 04 Юни 2009, 12:06

За М мотор ти трябват

Мотор, инсталация, кутия, инсталация та й, педали, кормилен прът, волан, табло, барчето, копчето посредата за спорт, дсц-то, радиатор, перка, кардан, диференциал, мост, от там и калници, спирачни системи и така, генерация (тя не ляга на твойто купе без рязане)... тва е ако искаш да си стане М-ка и да не се чупи нещо през 3 дни

ааа ако е SMG ти трябват и всички датчици за вратите, багажника и предния капак
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 04 Юни 2009, 12:17

....а защо просто не я продадеш тази кола и не си купиш друга?
дори и за 10 000 лева да продадеш тнвоята, като добавиш онези 25-30 000 дето те чакат по интервенцията отиваш на 40 000 левчета. за тез пари си купуваш една Е90-ка и после идваш да ме черпиш една бира за добрия съвет и спестените нерви :idea:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook