смяна на двигател от 320д на по-голям
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
смяна на двигател от 320д на по-голям
здравейте, имам сериозен проблем с двигателя на колата си - 2 основни ремонта (спукан блок впоследствие заварен, нова глава, бутала, клапани) и тамън когато вече се радвах, че всико е наред и след 7к км отново нещо му стана... Та определено вече не мисля да се занимавам с повече поправки. Еднинственото което евентуално бих направил оттук нататък е да сменя двигателя. Та мислех да си взема м-ков но само като далечна идея и искам малко информация. 1во възможно ли е от 320д да мина на //М, 2ро какви неща трябва да променя (спирачки,пътища) окачването ми е М-тек 2 и ми казаха че ставало, 3то след евентуална смяна как стои въпросът пререгистрацията, трябва ли да плащам акциз и ако трябва може ли да се избегне някакси? и последно ако някой може да ми каже някаква ориентировъчна цена на цялата процедура просто да го имам впредвид при решението си... Благодаря предварително за всякаква информация...
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Попринцип всичко е възможно...с пари всичко става!!!!Но от 2.0д на М-ков двигател бая зор ще е,то половината кола трявбва да се смени та за да стане като хората.По-добре продай тая и си веми истинска М-ка даже ще ти легне по евтино!!!
като че ли колегата quickshare не ме е разбрал правилно, въпреки че се опитах да се изкажа максимално ясно... попитах най-общо какво ще ми коства като усилия, пари и тн. да си сложа мков двигател, а не кое е по-добре да направя. така че ако някой може да ми отговори благодаря, ако не може няма нужда от излишни спамове
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
ми колегата ти е казал много зор и пари е тая работа и накрая ше имаш правеняк
проблема е, че от 4 цилиндров на 6 нещата са много по дебели (не че от 320 6 цил на М е лесно но поне има повече сходство)
предполагам, че електрониката ще е голям проблем
потърси колко струва мотора и скорости, сложи поне едни 4-5 х за работа още толкова за неща, които не се и сещаш, че ше трябва да смениш и горе долу ще получиш минимума за цялата интервенция
и накрая, но не на последно място едва ли някой ще ти даде конкретна информация защото едва ли някой в БГ го е правил на е46
(ако не съм прав с удоволствие бих се запознал с подобен проект
)

проблема е, че от 4 цилиндров на 6 нещата са много по дебели (не че от 320 6 цил на М е лесно но поне има повече сходство)
предполагам, че електрониката ще е голям проблем
потърси колко струва мотора и скорости, сложи поне едни 4-5 х за работа още толкова за неща, които не се и сещаш, че ше трябва да смениш и горе долу ще получиш минимума за цялата интервенция
и накрая, но не на последно място едва ли някой ще ти даде конкретна информация защото едва ли някой в БГ го е правил на е46
(ако не съм прав с удоволствие бих се запознал с подобен проект


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
ще ти трябва напълно оборудван двг + скорости + кардан + заден мост + генерация ,трябва ти и табло от М3 - това са само частите грубо ,макар че ще е добре да смениш и спирачната система с такава от М3 ,а колко ще излезе с труда едва ли някой може да ти каже конкретно
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Колега много зависи какъв мотор точно ще решиш да слагаш.
Едва ли е чак толкова трудно колкото са ти го описали колегите по горе.
Те и за Е36ците така говореха до преди година, а сега има поне 20 направени от 316 на ///М
Има един момент, че при Е46 купето на ///М е различно от това на останалите.
Та за да стане в най общия случай ще ти трябва следното:
Мотор+Кутия+Кардан+Диференциал.
Като мотора трябва да е оборудван в пълен комплект инсталация и всичко което е отпред в коша.
Най-вероятно ще се наложи да смениш и водния радятор.
Окачване е различно на Мката, та ще се наложи да минеш на афтърмаркет фирмено окачване, което няма да е никак ефтино, да речем 2500-3000лв.
+ Ъпгрейд на спирачките около 2500лв.
Щото тая кола трябва и да спира освен вървежа.
Мотор М за Е46 под 10000лв. не съм виждал да се продава.
А цената за пълен комплект с по горе описаните работи нама да е под 15000лв.
Горе долу 20-25 хиляди лева може би ще те оправят, но може и да не те оправят.
Като това не включва акциз.
Ако пререгистрираш колата след 01.01.2010г няма да има нужда от плащане на акциз
Съвсем Друго е ако я преправиш на 328,330I или 330d
Kато най-ефтин и лесен според мен ще е 330d варианта.
Едва ли е чак толкова трудно колкото са ти го описали колегите по горе.
Те и за Е36ците така говореха до преди година, а сега има поне 20 направени от 316 на ///М

Има един момент, че при Е46 купето на ///М е различно от това на останалите.
Та за да стане в най общия случай ще ти трябва следното:
Мотор+Кутия+Кардан+Диференциал.
Като мотора трябва да е оборудван в пълен комплект инсталация и всичко което е отпред в коша.
Най-вероятно ще се наложи да смениш и водния радятор.
Окачване е различно на Мката, та ще се наложи да минеш на афтърмаркет фирмено окачване, което няма да е никак ефтино, да речем 2500-3000лв.
+ Ъпгрейд на спирачките около 2500лв.
Щото тая кола трябва и да спира освен вървежа.
Мотор М за Е46 под 10000лв. не съм виждал да се продава.
А цената за пълен комплект с по горе описаните работи нама да е под 15000лв.
Горе долу 20-25 хиляди лева може би ще те оправят, но може и да не те оправят.
Като това не включва акциз.
Ако пререгистрираш колата след 01.01.2010г няма да има нужда от плащане на акциз

Съвсем Друго е ако я преправиш на 328,330I или 330d

Kато най-ефтин и лесен според мен ще е 330d варианта.

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Колега дано това ти служи за ориентир-Скоро гледах двигател от Е46 М3 343кс. на 76000км със всички необходими документи за регистрация в БГ+невероятната 6-степенна скоростна кутия SMG за 6000евр.+доставката до БГ за около 700-1000лв. ако нямаш човек в Германия(мотора се намира там).Сам можеш да си сметнеш колко е до тук.Инсталацията се продаваше отделно и мисля че за около 800евр. ще се спазари.Таблото то е много вариращо като цена но за около 300евр. би трябвало да стане.Купуваш си мой съвет един брейк кит за М3 втора ръка за 800-1000евр.(примерно като опция ти давам на Брембо Град Торизмо с 355мм дискове) ако ли не втора ръка оригинален-но според мен не си заслужава и останалите допълнителни неща лека полека и накрая след много пари и ужасно много ама наистина много нерви ще имаш истинско М3 в гаража!!!!!
Ако не можеш да намериш някои части ще се опитам да ти помогна с намирането им!!!!
Мой съвет изчакай със пререгистрацията докато се реши окончателно това с акцизите защото 100% ще искат да си го платиш а това не са малко пари мисля че беше около 30000лв. ама да не те излъжа
Ако не можеш да намериш някои части ще се опитам да ти помогна с намирането им!!!!
Мой съвет изчакай със пререгистрацията докато се реши окончателно това с акцизите защото 100% ще искат да си го платиш а това не са малко пари мисля че беше около 30000лв. ама да не те излъжа

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
- kalanak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
Не че много разбирам но моя съвет е вкарай си една 328 от Англия за около 3000 паунда в топ състояние.Прехвърли всичко на твоята.После пр
одай твоите сменени части и остатъците от 328цата и ще ти излезе около два три бона.Казвам 328ца защото М3ката ще ти излезе два пъти повече пари в англия.За тази конверсия един от хвалените майстори в форума ще ти вземе 1000 лева.Аз го питах за мене за прехвърляне на М3 е36 на мойта 318ка е46 и ми каза 2000лева защото било много бачкане според мене се хващай няма страшно.
одай твоите сменени части и остатъците от 328цата и ще ти излезе около два три бона.Казвам 328ца защото М3ката ще ти излезе два пъти повече пари в англия.За тази конверсия един от хвалените майстори в форума ще ти вземе 1000 лева.Аз го питах за мене за прехвърляне на М3 е36 на мойта 318ка е46 и ми каза 2000лева защото било много бачкане според мене се хващай няма страшно.

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Яко разбираче гледам...
Я си сложи направо един В10 и си карай....
Сега сериозно, ВСИЧКО освен същия мотор да сложиш в тази кола ще ти е по скъпо от колкото да си купиш готова М-ка!

Я си сложи направо един В10 и си карай....

Сега сериозно, ВСИЧКО освен същия мотор да сложиш в тази кола ще ти е по скъпо от колкото да си купиш готова М-ка!
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
и най разумния вариянт остава да си търсиш мотор от някое катастрофирало бмв пак със същия мотор ....
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
kalanak написа:.... няма страшно.
от няма страшно най ме е страх


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
За М мотор ти трябват
Мотор, инсталация, кутия, инсталация та й, педали, кормилен прът, волан, табло, барчето, копчето посредата за спорт, дсц-то, радиатор, перка, кардан, диференциал, мост, от там и калници, спирачни системи и така, генерация (тя не ляга на твойто купе без рязане)... тва е ако искаш да си стане М-ка и да не се чупи нещо през 3 дни
ааа ако е SMG ти трябват и всички датчици за вратите, багажника и предния капак
Мотор, инсталация, кутия, инсталация та й, педали, кормилен прът, волан, табло, барчето, копчето посредата за спорт, дсц-то, радиатор, перка, кардан, диференциал, мост, от там и калници, спирачни системи и така, генерация (тя не ляга на твойто купе без рязане)... тва е ако искаш да си стане М-ка и да не се чупи нещо през 3 дни
ааа ако е SMG ти трябват и всички датчици за вратите, багажника и предния капак
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
....а защо просто не я продадеш тази кола и не си купиш друга?
дори и за 10 000 лева да продадеш тнвоята, като добавиш онези 25-30 000 дето те чакат по интервенцията отиваш на 40 000 левчета. за тез пари си купуваш една Е90-ка и после идваш да ме черпиш една бира за добрия съвет и спестените нерви
дори и за 10 000 лева да продадеш тнвоята, като добавиш онези 25-30 000 дето те чакат по интервенцията отиваш на 40 000 левчета. за тез пари си купуваш една Е90-ка и после идваш да ме черпиш една бира за добрия съвет и спестените нерви

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани