двигателя съска

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

двигателя съска

Мнение от toni3d1 » 01 Юни 2009, 17:03

от дъъълго време имам неразрешен проблем с високите обороти немога да ги вдигна като мина 5500 и двигателя започва да издава странни звуци и да тресе все 1но му спирам тока и пак му го пускам . та забелязах , че при такова изфорсирване след като започне да тресе така двигателя се чува 1но свирене все 1 имам турбо . от някаде смучи въздух каточе ли . забелязах , че около смукателните колектори има омасляване иначе като цяло мотора си е чист . На място като работи двигателя също се чува шумене на въздух от кам смукателните колектори . възможно ли е да смучи от там въздух поради лоша гарнитура и от това да тресе така на високи обороти и да неще да се форсира максимално ? случвало ми се е 1 пат да стигна защитата над 6400 оборота но само 1 пат .... п.с Става въпрос за М40 1.6 .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 01 Юни 2009, 19:29

Принципно е възможно проблема да е в гарнитурата на всмук. колекторите .... Аз на твое място до сега да съм я сменил , лесно се сменя и не е скъпа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 01 Юни 2009, 21:16

metodi80 написа:Принципно е възможно проблема да е в гарнитурата на всмук. колекторите .... Аз на твое място до сега да съм я сменил , лесно се сменя и не е скъпа.
ще я сменя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 01 Юни 2009, 21:43

Пък докато я сменяш погледни и всички маркучи...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 01 Юни 2009, 22:57

абе имам аз някакав проблем с маркучите защото и сервото ми работи слабо . като натиснат спирачки в парвия момент педала е по-мек , след това се втвърдява и спира1китре намаляват , ония ден напълно ми спря сервото . както карах и педала стана твърд , а колата едвам спря . явно някой маркуч от вакума се базика . или е спукан или скобата не е стегната .

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 02 Юни 2009, 2:53

Еми виж си и маркуча за сервото!Като вдигнеш капака и застанеш над него ще си проличи дали е той.Сугурно точно в него е проблема
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 02 Юни 2009, 14:57

ако можех да качвам снимки щях да ти покажа от къде съска а сега само ще ти кажа
заставаш пред мотора и поглеждаш към кутията за възд филтър
после от нея излиза гофрирания маркуч който заминава за всмук.колектори
успоредно с него върви и едно малко маркуче което се навира някъде из под колекторите.
Е те това малко маркуче по средата има една пласмасарийка(клапан одушник) от сам съска :winky:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 02 Юни 2009, 19:23

dangerous написа:ако можех да качвам снимки щях да ти покажа от къде съска а сега само ще ти кажа
заставаш пред мотора и поглеждаш към кутията за възд филтър
после от нея излиза гофрирания маркуч който заминава за всмук.колектори
успоредно с него върви и едно малко маркуче което се навира някъде из под колекторите.
Е те това малко маркуче по средата има една пласмасарийка(клапан одушник) от сам съска :winky:
Колега ако говориш за този маркуч на снимката който съм оградил с червено нз дали се вижда добре : http://picbg.net/img.php?file=b51d857f710b88a9.JPG , много ми е хлабав и като го хвана си се върти свободно .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 02 Юни 2009, 21:37

не това е за вакуума на сервото и това е еднопосочен клапан
аз говоря за маркуча който върви заедно с големия от дебитомера
но сега видях че ти нямаш такъв клапан или поне не се вижда
имаш ли проблем със спирачките?
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 02 Юни 2009, 22:49

dangerous написа:не това е за вакуума на сервото и това е еднопосочен клапан
аз говоря за маркуча който върви заедно с големия от дебитомера
но сега видях че ти нямаш такъв клапан или поне не се вижда
имаш ли проблем със спирачките?
да , имам проблем със спирачките . някой път сякаш сервето не ми работи , педала се втърдява и имам проблем сас задните спирачки действат с голямо закаснение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 02 Юни 2009, 23:08

скъсана мембрана на сервото от там може да идва и съскането :idea:
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 02 Юни 2009, 23:23

трудно ли се сменя тази мембрана ? и скъпа ли е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 02 Юни 2009, 23:52

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 03 Юни 2009, 1:14

а бе да нема некоя змия под капака 8)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook