двигателя съска
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
двигателя съска
от дъъълго време имам неразрешен проблем с високите обороти немога да ги вдигна като мина 5500 и двигателя започва да издава странни звуци и да тресе все 1но му спирам тока и пак му го пускам . та забелязах , че при такова изфорсирване след като започне да тресе така двигателя се чува 1но свирене все 1 имам турбо . от някаде смучи въздух каточе ли . забелязах , че около смукателните колектори има омасляване иначе като цяло мотора си е чист . На място като работи двигателя също се чува шумене на въздух от кам смукателните колектори . възможно ли е да смучи от там въздух поради лоша гарнитура и от това да тресе така на високи обороти и да неще да се форсира максимално ? случвало ми се е 1 пат да стигна защитата над 6400 оборота но само 1 пат .... п.с Става въпрос за М40 1.6 .
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Принципно е възможно проблема да е в гарнитурата на всмук. колекторите .... Аз на твое място до сега да съм я сменил , лесно се сменя и не е скъпа.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Пък докато я сменяш погледни и всички маркучи...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
абе имам аз някакав проблем с маркучите защото и сервото ми работи слабо . като натиснат спирачки в парвия момент педала е по-мек , след това се втвърдява и спира1китре намаляват , ония ден напълно ми спря сервото . както карах и педала стана твърд , а колата едвам спря . явно някой маркуч от вакума се базика . или е спукан или скобата не е стегната .
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Еми виж си и маркуча за сервото!Като вдигнеш капака и застанеш над него ще си проличи дали е той.Сугурно точно в него е проблема



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
ако можех да качвам снимки щях да ти покажа от къде съска а сега само ще ти кажа
заставаш пред мотора и поглеждаш към кутията за възд филтър
после от нея излиза гофрирания маркуч който заминава за всмук.колектори
успоредно с него върви и едно малко маркуче което се навира някъде из под колекторите.
Е те това малко маркуче по средата има една пласмасарийка(клапан одушник) от сам съска
заставаш пред мотора и поглеждаш към кутията за възд филтър
после от нея излиза гофрирания маркуч който заминава за всмук.колектори
успоредно с него върви и едно малко маркуче което се навира някъде из под колекторите.
Е те това малко маркуче по средата има една пласмасарийка(клапан одушник) от сам съска

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Колега ако говориш за този маркуч на снимката който съм оградил с червено нз дали се вижда добре : http://picbg.net/img.php?file=b51d857f710b88a9.JPG , много ми е хлабав и като го хвана си се върти свободно .dangerous написа:ако можех да качвам снимки щях да ти покажа от къде съска а сега само ще ти кажа
заставаш пред мотора и поглеждаш към кутията за възд филтър
после от нея излиза гофрирания маркуч който заминава за всмук.колектори
успоредно с него върви и едно малко маркуче което се навира някъде из под колекторите.
Е те това малко маркуче по средата има една пласмасарийка(клапан одушник) от сам съска
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
не това е за вакуума на сервото и това е еднопосочен клапан
аз говоря за маркуча който върви заедно с големия от дебитомера
но сега видях че ти нямаш такъв клапан или поне не се вижда
имаш ли проблем със спирачките?
аз говоря за маркуча който върви заедно с големия от дебитомера
но сега видях че ти нямаш такъв клапан или поне не се вижда
имаш ли проблем със спирачките?
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
да , имам проблем със спирачките . някой път сякаш сервето не ми работи , педала се втърдява и имам проблем сас задните спирачки действат с голямо закаснениеdangerous написа:не това е за вакуума на сервото и това е еднопосочен клапан
аз говоря за маркуча който върви заедно с големия от дебитомера
но сега видях че ти нямаш такъв клапан или поне не се вижда
имаш ли проблем със спирачките?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
скъсана мембрана на сервото от там може да идва и съскането 

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5%F0%E2%EE
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5%F0%E2%EE
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5%F0%E2%EE
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани