дрифтачка и окачване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
дрифтачка и окачване
Здравейте колеги,
наумил съм си да си сглобя една е36-ца с цел излияния над нея
Проекта още е в идеен етап, в момента събирам информация
Базата ще е is-ка или 20-ка като начало,
въпроса ми е, дали оригиналното окачване /пружини и амортисьори/ от м3 е36 ще е добра база, в предвид на многото м3-ки които се продават или трябва да е задължително афтъмаркет.
Шперчето е ясно ...
а за в по-далечно бъдеще - м3 мотор или турбиниране на ис-ка
наумил съм си да си сглобя една е36-ца с цел излияния над нея

Проекта още е в идеен етап, в момента събирам информация

Базата ще е is-ка или 20-ка като начало,
въпроса ми е, дали оригиналното окачване /пружини и амортисьори/ от м3 е36 ще е добра база, в предвид на многото м3-ки които се продават или трябва да е задължително афтъмаркет.
Шперчето е ясно ...
а за в по-далечно бъдеще - м3 мотор или турбиниране на ис-ка

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Стандартното окачване, било то и М3ково няма да ти свърши никаква работа ако искаш сериозна дрифт кола... Ориентирай се към афтърмаркет... Колкото до мотора, аз винаги бих предпочел силен атмосферен мотор с голям обем пред малък обем с турбо... Но това е въпрос на предпочитания...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
И аз съм за силен атмосферен мотор пред турбото но тва е въпрос на личен избор!
За окачването тук решаваща роля(както и почти за всичко друго) са парите,ако не ти се дават пари за хубаво раздвижно окачване,ориентирай се към нещо от рода на Кони спорт или Б6 или Б8 и хубави пружини ще останеш доволен а и може да намериш и нещо изгодно втора ръка във форума изгодно.Поне това е моето мнение
За окачването тук решаваща роля(както и почти за всичко друго) са парите,ако не ти се дават пари за хубаво раздвижно окачване,ориентирай се към нещо от рода на Кони спорт или Б6 или Б8 и хубави пружини ще останеш доволен а и може да намериш и нещо изгодно втора ръка във форума изгодно.Поне това е моето мнение




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- dedektiv_p
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: Sofia
MOGY написа:И аз съм за силен атмосферен мотор пред турбото но тва е въпрос на личен избор!
За окачването тук решаваща роля(както и почти за всичко друго) са парите,ако не ти се дават пари за хубаво раздвижно окачване,ориентирай се към нещо от рода на Кони спорт или Б6 или Б8 и хубави пружини ще останеш доволен а и може да намериш и нещо изгодно втора ръка във форума изгодно.Поне това е моето мнение
Би ли пояснил какво имаш в предвид под хубаво раздвижно окачване?
Благодаря предварително!
Аз не карам бързо, просто летя ниско...
За дрифтарка ти трябва ниско тегло, добър баланс, силен въртящ момент и коне, много сериозно окачване, много голям ъгъл на завиване.
1. седана е с около 100кг по-лек от купето, говоря при голи коли.
2. баланса е горе-долу добър при е36,
3.силен въртящ момент на атмосферка, да ама М, но и скъпа подръжка, недай си боже ремонт, компресиран вариант, доста по-евтино, но доста неизвстни, за човек, който не го е правил.
4.окачване минимум койлоувър от реномирана марка, тия китайските нистаат, окачването за кафенце и Мокачването нистаат, към окачването спадат освен пружините и амортесьорите, влизат и стабилизиращи щанги, полиуретанови тампони и реглажи на камбър и кастър.
5.ъгъла на завиване на е36 е около 38 градуса, за да дрифти като хората ти треа ъгъл поне 52 градуса. прави се, има инфо из нета.
1. седана е с около 100кг по-лек от купето, говоря при голи коли.
2. баланса е горе-долу добър при е36,
3.силен въртящ момент на атмосферка, да ама М, но и скъпа подръжка, недай си боже ремонт, компресиран вариант, доста по-евтино, но доста неизвстни, за човек, който не го е правил.
4.окачване минимум койлоувър от реномирана марка, тия китайските нистаат, окачването за кафенце и Мокачването нистаат, към окачването спадат освен пружините и амортесьорите, влизат и стабилизиращи щанги, полиуретанови тампони и реглажи на камбър и кастър.
5.ъгъла на завиване на е36 е около 38 градуса, за да дрифти като хората ти треа ъгъл поне 52 градуса. прави се, има инфо из нета.
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
dedektiv_p написа:Би ли пояснил какво имаш в предвид под хубаво раздвижно окачване?
Благодаря предварително!
KW Variant 2, B16 няма впредвит тия от по 400-500лв. комплекта



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
мерси много за отговорите, мисля, че темата, ще е полезна и за другите колеги
Значи окачване - около 2000 лева
Кола - 3000
м3 мотор + скорости - 4000
шпер - 500+
спирачки - от м3 е36 - 600-700
майстори - около 1000

Значи окачване - около 2000 лева

Кола - 3000
м3 мотор + скорости - 4000
шпер - 500+
спирачки - от м3 е36 - 600-700
майстори - около 1000
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Сега добави към тази сума още толкова почти за седалка, колани, хидравлична ръчна, клетка (ако искаш да останеш цял при евентуална беля), непредвидени разни дреболии които обикновено излизат по-скъпи от основните неща и тя отиде на 20к 

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
DrivinGGoD написа:Сега добави към тази сума още толкова почти за седалка, колани, хидравлична ръчна, клетка (ако искаш да останеш цял при евентуална беля), непредвидени разни дреболии които обикновено излизат по-скъпи от основните неща и тя отиде на 20к
е да, аз давам само началото и основните неща

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
MOGY написа:dedektiv_p написа:Би ли пояснил какво имаш в предвид под хубаво раздвижно окачване?
Благодаря предварително!
KW Variant 2, B16 няма впредвит тия от по 400-500лв. комплекта
Вариант 2 не го препоръчват за писта... Прави се за улични коли... Хубаво е да е поне вариант 3, въпреки че от KW ще ти кажат че и то е за нормални коли а не за състезателни цели... Комплект KW V3 със съответните регулируеми монтажни комплекти отпред за надлъжен и напречен наклон и задни унибали за към купето излиза някъде около 2000Е... Ние избрахме GAZ което излиза толкова но в лв. с допълнителен комплект пружини за отпред и всичко необходимо

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
тоя Мков мотор за 4к дет е,дали няма да има нужда от някакво обслужване 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- netsurfer_bg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 9.05.2004
- Кара: ....
Явор написа:тоя Мков мотор за 4к дет е,дали няма да има нужда от някакво обслужване
най-вероятно


цените са минимални и примерни

Той и шпера ще трябва да се обслужи

powerflex навсякъде ...
стабилизираща щанга от м3
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Остави си настрана още едни 5 к - че се сещам за още доста дреболиики 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Съвет от мен - никога не слагайте минималното, а максималното... Иначе винаги излиза повече отколкото си го мислил... Мислиш си и че обслужването ще е евтино пък то излезе 1000лв.... Разни други дреболиики и те по 100-200лв ама като се съберат 20тина и ето ти още няколко хилядарки... Powerflex-чето е задължително нявсякъде и то отива над 500лв без монтаж, а се разглобява половината кола... За спирачките трябва хубава спирачна течност, метални маркучи, хубави накладки и дискове, нищо че са от М3... Маслата и те са различни като ще се кара на макс, а и те са по-скъпички... Воланчето го забравих горе, че с тия оригиналните нищо не става...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани