дрифтачка и окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

дрифтачка и окачване

Мнение от netsurfer_bg » 02 Юни 2009, 21:54

Здравейте колеги,
наумил съм си да си сглобя една е36-ца с цел излияния над нея :)
Проекта още е в идеен етап, в момента събирам информация :)
Базата ще е is-ка или 20-ка като начало,
въпроса ми е, дали оригиналното окачване /пружини и амортисьори/ от м3 е36 ще е добра база, в предвид на многото м3-ки които се продават или трябва да е задължително афтъмаркет.
Шперчето е ясно ...
а за в по-далечно бъдеще - м3 мотор или турбиниране на ис-ка :)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 02 Юни 2009, 22:00

Стандартното окачване, било то и М3ково няма да ти свърши никаква работа ако искаш сериозна дрифт кола... Ориентирай се към афтърмаркет... Колкото до мотора, аз винаги бих предпочел силен атмосферен мотор с голям обем пред малък обем с турбо... Но това е въпрос на предпочитания...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 02 Юни 2009, 22:52

И аз съм за силен атмосферен мотор пред турбото но тва е въпрос на личен избор!
За окачването тук решаваща роля(както и почти за всичко друго) са парите,ако не ти се дават пари за хубаво раздвижно окачване,ориентирай се към нещо от рода на Кони спорт или Б6 или Б8 и хубави пружини ще останеш доволен а и може да намериш и нещо изгодно втора ръка във форума изгодно.Поне това е моето мнение ;)
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: Sofia

Мнение от dedektiv_p » 03 Юни 2009, 0:07

MOGY написа:И аз съм за силен атмосферен мотор пред турбото но тва е въпрос на личен избор!
За окачването тук решаваща роля(както и почти за всичко друго) са парите,ако не ти се дават пари за хубаво раздвижно окачване,ориентирай се към нещо от рода на Кони спорт или Б6 или Б8 и хубави пружини ще останеш доволен а и може да намериш и нещо изгодно втора ръка във форума изгодно.Поне това е моето мнение ;)


Би ли пояснил какво имаш в предвид под хубаво раздвижно окачване?

Благодаря предварително!
Аз не карам бързо, просто летя ниско...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 03 Юни 2009, 0:12

За дрифтарка ти трябва ниско тегло, добър баланс, силен въртящ момент и коне, много сериозно окачване, много голям ъгъл на завиване.

1. седана е с около 100кг по-лек от купето, говоря при голи коли.
2. баланса е горе-долу добър при е36,
3.силен въртящ момент на атмосферка, да ама М, но и скъпа подръжка, недай си боже ремонт, компресиран вариант, доста по-евтино, но доста неизвстни, за човек, който не го е правил.
4.окачване минимум койлоувър от реномирана марка, тия китайските нистаат, окачването за кафенце и Мокачването нистаат, към окачването спадат освен пружините и амортесьорите, влизат и стабилизиращи щанги, полиуретанови тампони и реглажи на камбър и кастър.
5.ъгъла на завиване на е36 е около 38 градуса, за да дрифти като хората ти треа ъгъл поне 52 градуса. прави се, има инфо из нета.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 12.02.2009
Местоположение: Sofia

Мнение от dedektiv_p » 03 Юни 2009, 0:26

Благодаря!
Аз не карам бързо, просто летя ниско...

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 03 Юни 2009, 0:33

dedektiv_p написа:Би ли пояснил какво имаш в предвид под хубаво раздвижно окачване?

Благодаря предварително!


KW Variant 2, B16 няма впредвит тия от по 400-500лв. комплекта
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 03 Юни 2009, 10:28

мерси много за отговорите, мисля, че темата, ще е полезна и за другите колеги :)
Значи окачване - около 2000 лева :)
Кола - 3000
м3 мотор + скорости - 4000
шпер - 500+
спирачки - от м3 е36 - 600-700
майстори - около 1000

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 03 Юни 2009, 10:32

Сега добави към тази сума още толкова почти за седалка, колани, хидравлична ръчна, клетка (ако искаш да останеш цял при евентуална беля), непредвидени разни дреболии които обикновено излизат по-скъпи от основните неща и тя отиде на 20к :roll:
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 03 Юни 2009, 10:36

DrivinGGoD написа:Сега добави към тази сума още толкова почти за седалка, колани, хидравлична ръчна, клетка (ако искаш да останеш цял при евентуална беля), непредвидени разни дреболии които обикновено излизат по-скъпи от основните неща и тя отиде на 20к :roll:

е да, аз давам само началото и основните неща :)

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 03 Юни 2009, 10:36

MOGY написа:
dedektiv_p написа:Би ли пояснил какво имаш в предвид под хубаво раздвижно окачване?

Благодаря предварително!


KW Variant 2, B16 няма впредвит тия от по 400-500лв. комплекта


Вариант 2 не го препоръчват за писта... Прави се за улични коли... Хубаво е да е поне вариант 3, въпреки че от KW ще ти кажат че и то е за нормални коли а не за състезателни цели... Комплект KW V3 със съответните регулируеми монтажни комплекти отпред за надлъжен и напречен наклон и задни унибали за към купето излиза някъде около 2000Е... Ние избрахме GAZ което излиза толкова но в лв. с допълнителен комплект пружини за отпред и всичко необходимо ;)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 03 Юни 2009, 10:39

тоя Мков мотор за 4к дет е,дали няма да има нужда от някакво обслужване :roll:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 03 Юни 2009, 10:41

Явор написа:тоя Мков мотор за 4к дет е,дали няма да има нужда от някакво обслужване :roll:

най-вероятно :) :mhihi:
цените са минимални и примерни :)
Той и шпера ще трябва да се обслужи :)
powerflex навсякъде ...
стабилизираща щанга от м3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 03 Юни 2009, 10:46

Остави си настрана още едни 5 к - че се сещам за още доста дреболиики ;)
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 03 Юни 2009, 10:46

Съвет от мен - никога не слагайте минималното, а максималното... Иначе винаги излиза повече отколкото си го мислил... Мислиш си и че обслужването ще е евтино пък то излезе 1000лв.... Разни други дреболиики и те по 100-200лв ама като се съберат 20тина и ето ти още няколко хилядарки... Powerflex-чето е задължително нявсякъде и то отива над 500лв без монтаж, а се разглобява половината кола... За спирачките трябва хубава спирачна течност, метални маркучи, хубави накладки и дискове, нищо че са от М3... Маслата и те са различни като ще се кара на макс, а и те са по-скъпички... Воланчето го забравих горе, че с тия оригиналните нищо не става...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook