Койловъри в Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 30 Май 2009, 0:53

Има да 15ки ,а гумата че е 195 ,а не 255 :) На него му стърже гумата не джантата с едни фланци ще се оправи :roll:
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 30 Май 2009, 1:51

Благодаря на всички, които се включиха до момента, но има колеги които се спотайват. 8)
Dirty, гумите ми са 225/50х16 на джанти 7J16 ET46, според книгите това е точната гума за тази джанта (справка погледни си стикера за налягането в гумите). Да наистина ми опира гумата, но когато го установих даже не съм я смъквал от крика и след това не съм шофирал с тези джанти и нямам представа дали би опряла джантата, но тя беше много близо до навивките на пружината. Ще онагледя какво е положението при колегата kik_777 (надявам се няма нищо против), с когото поговорихме по този случай:ИзображениеИзображение
При него също стандартни джанти с размер като при мен, включително и гумите. Дори и да сложа 205 гума не мисля ,че ще оправя нещата, протектора е по-тесен , но проблема е в стените на гумата, които ще останат същите. В момента отпред съм с джанти 7J15 ET35, гуми 205/60 и няма опиране. Пробвал съм Шнитцер 8J17 ET33, на косъм са, но да кажем , че стават.
Драйвър, благодаря ти за компетентното мнение, каза неща които май не са известни и човек незапознат с това може да попадне в моето положение.
Не съм привърженик на фланците, ще търся друго решение.
Кажете нещо за пружите, има ли значение малката отгоре-отдолу, трябва ли да е свита докрай...
Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно. :dunno:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 30 Май 2009, 2:27

Алкохола няма да помогне ,решението не е нови по тесни гуми а фланци примерно 10мм или други джанти ,хубаво гледате че по каталог го дават ет47 но с койловерите няма да стане с по малко от ет35 ,аз ти препоръчвам фланци: http://www.momo-bg.com/products_bg.html#
в този сайт има перфектни фланци и доста леки ,да те попитам защо не искаш фланци като това ще е най ефтиното и лесно решение?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 4.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36-ци
Мечтае да кара: e30-ка

Мнение от kik_777 » 30 Май 2009, 9:59

Ще направя още малко уточнения по въпроса

Онзи ден пробвах едни 17-ки 7Ж на ЕТ41 и имаше доста място до пружината това с гуми 225/45

Когато ходих до Маргел да си търся джанти там се продаваха 10мм фланци на 140лв. 2бр. и си мислих да ги купя но пича който работи там ми каза че само с предни няма да стане защото щяла да се промени стъпката на колата или нещо подобно, сега не се сещам и се отказах 240лв. за фланци :shock:

Когато слагахме хамортис орите на колата не погледнахме дали ще опира, и като направих един кръг на колата се чуваше едно тропане на ляв завой. И после не бяха едни смени на шарнири чудесии и т.н. но нямаше трито по пружината и не се осамнихме тогава само тропането си остана

Когато ходих до КАТ да я регистрирам се наложи да я навия малко от пред да се дигне, че не можа да влезе на канала. Регистрирах аз колата и на връщане усетих че вече не тропа на ляв завой и ми стана ясно от какво е, а през цялото време ми миришеше на гима и си викам са пък кво стана с тоя кошник. Качваме колата на подемника свалям аз гумата и гледам пружината с изтрита боя а гумата ще се запали. И ми идеше да разхвърлям всичко на ред :evil: и да се свърши с тоя ужас.

После като ходих на реглаж човека който работи там ми каза че лявото колело е малко по прибрано на вътре в горния край и за това жули само от едната страна. Така че с реглаж няма да стане и пак ще си жули с тия джанти :help:

Така че е хубаво първо да се информираш и после да действаш

ПОЗДРАВИ на всички колеги :yes:
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 30 Май 2009, 13:02

Le Transporteur написа: Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно. :dunno:


Тук марката няма никакво значение.Цялата работа идва от това,че амортисьора
няма чашка и пружината идва по-ниско,за да може да се регулира височината.
Ако ще те утеша,на окачване K-Sport за 1400 лв с безброй настройки
пак опира.Колегите gazzzar и DrivinGGoD също са с фланци на М3-ката,
а окачването е GAZ пак за крупна сума.
И аз не съм привърженик на фланците,но това е най-безболезненото решение.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 30 Май 2009, 13:33

bmwdriver написа:По принцип има такъв проблем с коиловърите.Зависимостта е,че колкото
по-малък цол е джантата,толкова с по-тесни гуми опира.Демек стандартна
7Jx15 ще опира и с гума 205.В повечето упътвания за монтаж пише,че
би могло да се наложи монтирането на фланци(обикновено 5-10 мм. вършат
работа.Може да ви "спаси" само джанта с по-малко ЕТ.Примерно джанти
8х17 с ЕТ35 не опират дори с гума 235/45,но пък джанти 8х17 с ЕТ 42 опират
дори с 225/45.Решението е фланци 5 мм.А колегата,дето са му казали,
че трябва да сложи и отзад... :roll:


Аз съм със 8ж ет 42 гуми 215/45 и не опира ..нали за отпред говориме
А и мойте койовери са по различни.Грешката също не съм чул да се оплаква ,нито пък Чочо
Последна промяна Smoocki на 30 Май 2009, 13:50, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 4.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36-ци
Мечтае да кара: e30-ка

Мнение от kik_777 » 30 Май 2009, 13:44

bmwdriver написа:
Le Transporteur написа: Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно. :dunno:


Тук марката няма никакво значение.Цялата работа идва от това,че амортисьора
няма чашка и пружината идва по-ниско,за да може да се регулира височината.
Ако ще те утеша,на окачване K-Sport за 1400 лв с безброй настройки
пак опира.Колегите gazzzar и DrivinGGoD също са с фланци на М3-ката,
а окачването е GAZ пак за крупна сума.
И аз не съм привърженик на фланците,но това е най-безболезненото решение.



Като стана въпрос за фланци ето една идея на добра цена
Но не видях да има за е36 :help:
http://pitstopshop.eu/product_info.php? ... ts_id=5000
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 30 Май 2009, 16:17

Значи за фланците само да предупредя, че трябва да са над 10мм такива, които се захващат за главината с отделни болтове, защото ако е само ламаринка май се получавали вибрации (това да каже човек, който е пробвал де :)) мен ми го казаха от маргел като исках да си слагам на моите 17-ки с ЕТ47
И понеже според мен е важно стъпката да е еднаква отпред и отзад се отказах да давам толкова пари за фланци и си взех други джанти с малко ЕТ.
В крайна сметка много по-добре седи колата и се държи като се разшири стъпката, мен лично много грозно ми седи колата особено отзад с ЕТ над 35 за е36 :confused:
Mens sana in corpore sano

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 30 Май 2009, 16:29

kik_777 написа:
bmwdriver написа:
Le Transporteur написа: Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно. :dunno:


Тук марката няма никакво значение.Цялата работа идва от това,че амортисьора
няма чашка и пружината идва по-ниско,за да може да се регулира височината.
Ако ще те утеша,на окачване K-Sport за 1400 лв с безброй настройки
пак опира.Колегите gazzzar и DrivinGGoD също са с фланци на М3-ката,
а окачването е GAZ пак за крупна сума.
И аз не съм привърженик на фланците,но това е най-безболезненото решение.



Като стана въпрос за фланци ето една идея на добра цена
Но не видях да има за е36 :help:
http://pitstopshop.eu/product_info.php? ... ts_id=5000


Идеята не е добра ,с този вид фланци без ръб за централния отвор вероятността да ти изпадне колелото е по голяма ако се беше загледал в предният ми пост щеше да видиш че в сайта предлагат перфектни фланци за 77лв!
И не виждам какъв е проблема да си сложиш фланци само отпред.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 30 Май 2009, 17:23

archie я сподели ти след като сложи моторетката и ти ли си с койовери ?
имам предвид за М-power-a
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 30 Май 2009, 19:20

Smoocki написа:archie я сподели ти след като сложи моторетката и ти ли си с койовери ?
имам предвид за М-power-a

Койловерите ги сложих като слагах б25 мотора взех ги за 600 но можеби не е това което трябва дa e, като се поопарича малко ще си взема нещо по истинско :uups:
с50-то още не съм го сложил поради финансови проблеми но предполагам че до две седмици ще е в коша.В момента сменям всички тампони с полиуретан и изхвърлих всичко ненужно от интериора като я направя може да пусна тема но ще видим има време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 4.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36-ци
Мечтае да кара: e30-ка

Мнение от kik_777 » 30 Май 2009, 19:33

gotcha написа:Значи за фланците само да предупредя, че трябва да са над 10мм такива, които се захващат за главината с отделни болтове, защото ако е само ламаринка май се получавали вибрации (това да каже човек, който е пробвал де :)) мен ми го казаха от маргел като исках да си слагам на моите 17-ки с ЕТ47
И понеже според мен е важно стъпката да е еднаква отпред и отзад се отказах да давам толкова пари за фланци и си взех други джанти с малко ЕТ.
В крайна сметка много по-добре седи колата и се държи като се разшири стъпката, мен лично много грозно ми седи колата особено отзад с ЕТ над 35 за е36 :confused:


Мда много си прав колега :yes:

п.с. и аз сега чак се загледах че тези фланчи не се захващат за главината а се държат само на болтовете в Маргел има и за 40лв двата, но това явно не е вариант :uups:
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 31 Май 2009, 0:52

Дали има разлика между мойте койовери и тези който сте монтирали вие ?Смисъл мойте са малко по различни
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 4.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е36-ци
Мечтае да кара: e30-ка

Мнение от kik_777 » 31 Май 2009, 19:55

Smoocki написа:Дали има разлика между мойте койовери и тези който сте монтирали вие ?Смисъл мойте са малко по различни


Еми ето какво представляват моите.

Изображение

p.s. нека и колегата покаже неговите ;)
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 01 Юни 2009, 0:08

Изображение
Изображение



Пре мен плоската пружина беше от долната страна ,да не би за това да ви опират ? незнам дали има значение де
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook