Койловъри в Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Има да 15ки ,а гумата че е 195 ,а не 255
На него му стърже гумата не джантата с едни фланци ще се оправи 


I'm slowly drifting


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Благодаря на всички, които се включиха до момента, но има колеги които се спотайват.
Dirty, гумите ми са 225/50х16 на джанти 7J16 ET46, според книгите това е точната гума за тази джанта (справка погледни си стикера за налягането в гумите). Да наистина ми опира гумата, но когато го установих даже не съм я смъквал от крика и след това не съм шофирал с тези джанти и нямам представа дали би опряла джантата, но тя беше много близо до навивките на пружината. Ще онагледя какво е положението при колегата kik_777 (надявам се няма нищо против), с когото поговорихме по този случай:
При него също стандартни джанти с размер като при мен, включително и гумите. Дори и да сложа 205 гума не мисля ,че ще оправя нещата, протектора е по-тесен , но проблема е в стените на гумата, които ще останат същите. В момента отпред съм с джанти 7J15 ET35, гуми 205/60 и няма опиране. Пробвал съм Шнитцер 8J17 ET33, на косъм са, но да кажем , че стават.
Драйвър, благодаря ти за компетентното мнение, каза неща които май не са известни и човек незапознат с това може да попадне в моето положение.
Не съм привърженик на фланците, ще търся друго решение.
Кажете нещо за пружите, има ли значение малката отгоре-отдолу, трябва ли да е свита докрай...
Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно.

Dirty, гумите ми са 225/50х16 на джанти 7J16 ET46, според книгите това е точната гума за тази джанта (справка погледни си стикера за налягането в гумите). Да наистина ми опира гумата, но когато го установих даже не съм я смъквал от крика и след това не съм шофирал с тези джанти и нямам представа дали би опряла джантата, но тя беше много близо до навивките на пружината. Ще онагледя какво е положението при колегата kik_777 (надявам се няма нищо против), с когото поговорихме по този случай:


При него също стандартни джанти с размер като при мен, включително и гумите. Дори и да сложа 205 гума не мисля ,че ще оправя нещата, протектора е по-тесен , но проблема е в стените на гумата, които ще останат същите. В момента отпред съм с джанти 7J15 ET35, гуми 205/60 и няма опиране. Пробвал съм Шнитцер 8J17 ET33, на косъм са, но да кажем , че стават.
Драйвър, благодаря ти за компетентното мнение, каза неща които май не са известни и човек незапознат с това може да попадне в моето положение.
Не съм привърженик на фланците, ще търся друго решение.
Кажете нещо за пружите, има ли значение малката отгоре-отдолу, трябва ли да е свита докрай...
Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Алкохола няма да помогне ,решението не е нови по тесни гуми а фланци примерно 10мм или други джанти ,хубаво гледате че по каталог го дават ет47 но с койловерите няма да стане с по малко от ет35 ,аз ти препоръчвам фланци: http://www.momo-bg.com/products_bg.html#
в този сайт има перфектни фланци и доста леки ,да те попитам защо не искаш фланци като това ще е най ефтиното и лесно решение?
в този сайт има перфектни фланци и доста леки ,да те попитам защо не искаш фланци като това ще е най ефтиното и лесно решение?
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Ще направя още малко уточнения по въпроса
Онзи ден пробвах едни 17-ки 7Ж на ЕТ41 и имаше доста място до пружината това с гуми 225/45
Когато ходих до Маргел да си търся джанти там се продаваха 10мм фланци на 140лв. 2бр. и си мислих да ги купя но пича който работи там ми каза че само с предни няма да стане защото щяла да се промени стъпката на колата или нещо подобно, сега не се сещам и се отказах 240лв. за фланци
Когато слагахме хамортис орите на колата не погледнахме дали ще опира, и като направих един кръг на колата се чуваше едно тропане на ляв завой. И после не бяха едни смени на шарнири чудесии и т.н. но нямаше трито по пружината и не се осамнихме тогава само тропането си остана
Когато ходих до КАТ да я регистрирам се наложи да я навия малко от пред да се дигне, че не можа да влезе на канала. Регистрирах аз колата и на връщане усетих че вече не тропа на ляв завой и ми стана ясно от какво е, а през цялото време ми миришеше на гима и си викам са пък кво стана с тоя кошник. Качваме колата на подемника свалям аз гумата и гледам пружината с изтрита боя а гумата ще се запали. И ми идеше да разхвърлям всичко на ред
и да се свърши с тоя ужас.
После като ходих на реглаж човека който работи там ми каза че лявото колело е малко по прибрано на вътре в горния край и за това жули само от едната страна. Така че с реглаж няма да стане и пак ще си жули с тия джанти
Така че е хубаво първо да се информираш и после да действаш
ПОЗДРАВИ на всички колеги
Онзи ден пробвах едни 17-ки 7Ж на ЕТ41 и имаше доста място до пружината това с гуми 225/45
Когато ходих до Маргел да си търся джанти там се продаваха 10мм фланци на 140лв. 2бр. и си мислих да ги купя но пича който работи там ми каза че само с предни няма да стане защото щяла да се промени стъпката на колата или нещо подобно, сега не се сещам и се отказах 240лв. за фланци

Когато слагахме хамортис орите на колата не погледнахме дали ще опира, и като направих един кръг на колата се чуваше едно тропане на ляв завой. И после не бяха едни смени на шарнири чудесии и т.н. но нямаше трито по пружината и не се осамнихме тогава само тропането си остана
Когато ходих до КАТ да я регистрирам се наложи да я навия малко от пред да се дигне, че не можа да влезе на канала. Регистрирах аз колата и на връщане усетих че вече не тропа на ляв завой и ми стана ясно от какво е, а през цялото време ми миришеше на гима и си викам са пък кво стана с тоя кошник. Качваме колата на подемника свалям аз гумата и гледам пружината с изтрита боя а гумата ще се запали. И ми идеше да разхвърлям всичко на ред

После като ходих на реглаж човека който работи там ми каза че лявото колело е малко по прибрано на вътре в горния край и за това жули само от едната страна. Така че с реглаж няма да стане и пак ще си жули с тия джанти

Така че е хубаво първо да се информираш и после да действаш
ПОЗДРАВИ на всички колеги

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Le Transporteur написа: Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно.
Тук марката няма никакво значение.Цялата работа идва от това,че амортисьора
няма чашка и пружината идва по-ниско,за да може да се регулира височината.
Ако ще те утеша,на окачване K-Sport за 1400 лв с безброй настройки
пак опира.Колегите gazzzar и DrivinGGoD също са с фланци на М3-ката,
а окачването е GAZ пак за крупна сума.
И аз не съм привърженик на фланците,но това е най-безболезненото решение.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
bmwdriver написа:По принцип има такъв проблем с коиловърите.Зависимостта е,че колкото
по-малък цол е джантата,толкова с по-тесни гуми опира.Демек стандартна
7Jx15 ще опира и с гума 205.В повечето упътвания за монтаж пише,че
би могло да се наложи монтирането на фланци(обикновено 5-10 мм. вършат
работа.Може да ви "спаси" само джанта с по-малко ЕТ.Примерно джанти
8х17 с ЕТ35 не опират дори с гума 235/45,но пък джанти 8х17 с ЕТ 42 опират
дори с 225/45.Решението е фланци 5 мм.А колегата,дето са му казали,
че трябва да сложи и отзад...
Аз съм със 8ж ет 42 гуми 215/45 и не опира ..нали за отпред говориме
А и мойте койовери са по различни.Грешката също не съм чул да се оплаква ,нито пък Чочо
Последна промяна Smoocki на 30 Май 2009, 13:50, променена общо 1 път

- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
bmwdriver написа:Le Transporteur написа: Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно.
Тук марката няма никакво значение.Цялата работа идва от това,че амортисьора
няма чашка и пружината идва по-ниско,за да може да се регулира височината.
Ако ще те утеша,на окачване K-Sport за 1400 лв с безброй настройки
пак опира.Колегите gazzzar и DrivinGGoD също са с фланци на М3-ката,
а окачването е GAZ пак за крупна сума.
И аз не съм привърженик на фланците,но това е най-безболезненото решение.
Като стана въпрос за фланци ето една идея на добра цена
Но не видях да има за е36

http://pitstopshop.eu/product_info.php? ... ts_id=5000
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Значи за фланците само да предупредя, че трябва да са над 10мм такива, които се захващат за главината с отделни болтове, защото ако е само ламаринка май се получавали вибрации (това да каже човек, който е пробвал де
) мен ми го казаха от маргел като исках да си слагам на моите 17-ки с ЕТ47
И понеже според мен е важно стъпката да е еднаква отпред и отзад се отказах да давам толкова пари за фланци и си взех други джанти с малко ЕТ.
В крайна сметка много по-добре седи колата и се държи като се разшири стъпката, мен лично много грозно ми седи колата особено отзад с ЕТ над 35 за е36

И понеже според мен е важно стъпката да е еднаква отпред и отзад се отказах да давам толкова пари за фланци и си взех други джанти с малко ЕТ.
В крайна сметка много по-добре седи колата и се държи като се разшири стъпката, мен лично много грозно ми седи колата особено отзад с ЕТ над 35 за е36

Mens sana in corpore sano
kik_777 написа:bmwdriver написа:Le Transporteur написа: Така ми се иска да се появи някой колега с Кони, Айбах или Билщайн и да ми рече,..."опират и няма накъде повече,..." та да ми се отмие тая горчилка от гърлото, не помага нито бира, нито алкохолно-безалкохолно.
Тук марката няма никакво значение.Цялата работа идва от това,че амортисьора
няма чашка и пружината идва по-ниско,за да може да се регулира височината.
Ако ще те утеша,на окачване K-Sport за 1400 лв с безброй настройки
пак опира.Колегите gazzzar и DrivinGGoD също са с фланци на М3-ката,
а окачването е GAZ пак за крупна сума.
И аз не съм привърженик на фланците,но това е най-безболезненото решение.
Като стана въпрос за фланци ето една идея на добра цена
Но не видях да има за е36
http://pitstopshop.eu/product_info.php? ... ts_id=5000
Идеята не е добра ,с този вид фланци без ръб за централния отвор вероятността да ти изпадне колелото е по голяма ако се беше загледал в предният ми пост щеше да видиш че в сайта предлагат перфектни фланци за 77лв!
И не виждам какъв е проблема да си сложиш фланци само отпред.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Smoocki написа:archie я сподели ти след като сложи моторетката и ти ли си с койовери ?
имам предвид за М-power-a
Койловерите ги сложих като слагах б25 мотора взех ги за 600 но можеби не е това което трябва дa e, като се поопарича малко ще си взема нещо по истинско

с50-то още не съм го сложил поради финансови проблеми но предполагам че до две седмици ще е в коша.В момента сменям всички тампони с полиуретан и изхвърлих всичко ненужно от интериора като я направя може да пусна тема но ще видим има време.
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
gotcha написа:Значи за фланците само да предупредя, че трябва да са над 10мм такива, които се захващат за главината с отделни болтове, защото ако е само ламаринка май се получавали вибрации (това да каже човек, който е пробвал де) мен ми го казаха от маргел като исках да си слагам на моите 17-ки с ЕТ47
И понеже според мен е важно стъпката да е еднаква отпред и отзад се отказах да давам толкова пари за фланци и си взех други джанти с малко ЕТ.
В крайна сметка много по-добре седи колата и се държи като се разшири стъпката, мен лично много грозно ми седи колата особено отзад с ЕТ над 35 за е36
Мда много си прав колега

п.с. и аз сега чак се загледах че тези фланчи не се захващат за главината а се държат само на болтовете в Маргел има и за 40лв двата, но това явно не е вариант

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Дали има разлика между мойте койовери и тези който сте монтирали вие ?Смисъл мойте са малко по различни

- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Smoocki написа:Дали има разлика между мойте койовери и тези който сте монтирали вие ?Смисъл мойте са малко по различни
Еми ето какво представляват моите.

p.s. нека и колегата покаже неговите

*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582


Пре мен плоската пружина беше от долната страна ,да не би за това да ви опират ? незнам дали има значение де

34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани