Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Такаа ето и снимки на кабела, който имам. Извинявам се за лошото качество, но от телефон с 3.2Mpix камера .... кофти
Пробвал съм с чиста версия на 44 и модната 55, при стартиран и угасен двигател - грешката е същата като по-горе. Според мен и jomby проблема ще се окаже в кабела .... може би
Забелязах също, че при мен ето това нещо се различава от скрийншота от инструкциите на jomby с една зелена кутийка на това жълтото нещо





Пробвал съм с чиста версия на 44 и модната 55, при стартиран и угасен двигател - грешката е същата като по-горе. Според мен и jomby проблема ще се окаже в кабела .... може би

Забелязах също, че при мен ето това нещо се различава от скрийншота от инструкциите на jomby с една зелена кутийка на това жълтото нещо


- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
jomby написа:Може и да ме лъжат снимките, но според мен ти липсва мостчето между 7 и 8 пин. Относно зелената кутийка не го мисли, това може да го оправиш в настройките на емулатора на главата, дай на 100% сигнала, но проблема не е там.
даааа, там е бил ключа от палатката


Още не съм почнал процедурата, но от два дни се запознавам с информация (основно на бмвеку сайта). Всички с този проблем страдат от кабели според това което прочетох. Т.е. ДИС не засича ингнишън-а и също не разпознава автоматично колата. Ако същия кабел за едни колеги работи по всяка вероятност ще се окаже, че работи за тези с коли след 2002 (включително) ... за по-старите коли дори и да имате ОБД конектор под волана той нещо не работи и задължително се ползва 20 пиновата букса при двигателя - а там игнишън няма как да извадиш през преходник (трябва хубав интерфейс). В обобщение ако имате кръгла букса ползвате нея с интерфейс на 20пин (без преходник), ако я нямате си взимате работещия интефейс към ОБД и си програмирате.
Поздрави
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

jomby написа:Моят кабел съм го пробвал и на Е46 2000г и си работеше абсолютно всичко, както при мен.
Ти ме изненада .... може пък да е само за щатите.
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
tankishev написа:
Още не съм почнал процедурата, но от два дни се запознавам с информация (основно на бмвеку сайта). Всички с този проблем страдат от кабели според това което прочетох. Т.е. ДИС не засича ингнишън-а и също не разпознава автоматично колата. Ако същия кабел за едни колеги работи по всяка вероятност ще се окаже, че работи за тези с коли след 2002 (включително) ... за по-старите коли дори и да имате ОБД конектор под волана той нещо не работи и задължително се ползва 20 пиновата букса при двигателя - а там игнишън няма как да извадиш през преходник (трябва хубав интерфейс). В обобщение ако имате кръгла букса ползвате нея с интерфейс на 20пин (без преходник), ако я нямате си взимате работещия интефейс към ОБД и си програмирате.
Поздрави
От каде ти хрумна тази глупост!!!
Кабела си разпознава коли и от 98г. Само че може да се кодира само от 20 пиновия ОБД. Диагностиката става и от под волана. Но определено колата има ли 2 те букси се ползва кръглата, така имаш достъп до всички модули.
milennyc написа:От каде ти хрумна тази глупост!!!
Кабела си разпознава коли и от 98г.
Дай ти идея от къде идва проблема тогава де ... нали си голям диагностик.... проблемът идва от интерфейса ... прочети малко в bmwecu.org и пак пиши ... възможно решение е да смени в настройките интефейса да е АДС а не ОБД и да ръчка през 20 пиновата, но може и да не сработи ... при всички положения ако не стане с това или с нова версия трябвя друг кабел по възможност на истиснки сериен порт - както съм написал по-горе ... така че хайде без коментари кое е глупост и кое не е

и още един върпос milennyc ... твоя кабел vag-kkl ли е ... и ако да игнишъна емулираш ли го или кабела ти дава сигнал за него ?
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
tankishev написа:milennyc написа:От каде ти хрумна тази глупост!!!
Кабела си разпознава коли и от 98г.
Дай ти идея от къде идва проблема тогава де ... нали си голям диагностик.... проблемът идва от интерфейса ... прочети малко в bmwecu.org и пак пиши ... възможно решение е да смени в настройките интефейса да е АДС а не ОБД и да ръчка през 20 пиновата, но може и да не сработи ... при всички положения ако не стане с това или с нова версия трябвя друг кабел по възможност на истиснки сериен порт - както съм написал по-горе ... така че хайде без коментари кое е глупост и кое не е
и още един върпос milennyc ... твоя кабел vag-kkl ли е ... и ако да игнишъна емулираш ли го или кабела ти дава сигнал за него ?
Ами идеята я няма и даже човека който продава кабела





Хъм... странно защо на някой хора от въпросния форум точно това им решава проблема (Отново НЕграмотност от твоя страна)milennyc написа:Най вероятно проблема е в интерфейса НО АДС не ти решава проблема, пробвано е! (Пак Глупост от тоя страна)
milennyc написа:От каде ти хрумна тази глупост!!!
Кабела си разпознава коли и от 98г.
Какво стана нали уж кабела "си разпознава коли" сам... а се оказа че ти ги посочваш... май глупостта я каза ти ... аз много точно ти казах, че кабеля трябва абсолютно сам да разпознае колата (модел, година и тн.).milennyc написа: Но така настроен кабела няма автматично разпознаване. Това не е проблем просто посочвам колата ръчно.
Готов съм да се обзаложа (пари), че ако колегата намери интерфейс с който да разпознава автоматично колата проблемът му ще изчезне веднага !!! .... ти готов ли си???
Което отново връща на първоначалното ми твърдение (което ти нарече глупост), а именно: Проблемът е в интерфейса!
milennyc написа: Най вероятно проблема е в интерфейса
И с което явно и ти си съгласен!
(Нещо май малко фурнаджийска лопата си падаш - хем глупост хем съгласен.


Последна промяна tankishev на 29 Май 2009, 13:46, променена общо 1 път
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
tankishev написа:Хъм... странно защо на някой хора от въпросния форум точно това им решава проблема (Отново НЕграмотност от твоя страна)milennyc написа:Най вероятно проблема е в интерфейса НО АДС не ти решава проблема, пробвано е! (Пак Глупост от тоя страна)
И след като го посочват що не е решен проблема? Ако там не си чел през редовете ще видиш че този проблем съществува и при АДС
milennyc написа:От каде ти хрумна тази глупост!!!
Кабела си разпознава коли и от 98г.Какво стана нали уж кабела "си разпознава коли" сам... а се оказа че ти ги посочваш... май глупостта я каза ти ... аз много точно ти казах, че кабеля трябва абсолютно сам да разпознае колата (модел, година и тн.).milennyc написа: Но така настроен кабела няма автматично разпознаване. Това не е проблем просто посочвам колата ръчно.
Вече си загубил, интерфейса си разпознава вичко без проблем. Може да питаш колегата Стоян който ги продава.( Та вече ми дължиш пари). Ти дори не си подкарал нещата и си компетентен!!!
Готов съм да се обазаложа (пари), че ако колегата намери интерфейс с който да разпознава автоматично колата проблемът му ще изчезне веднага !!! .... ти готов ли си???
Което отново връща на първоначалното ми твърдение (което ти нарече глупост), а именно: Проблемът е в интерфейса!
По проблема че е интерфейса е и Да и Не. Като имам в предвид как е настроен моя интерфейс... това значи че така е решен проблема с игнишъна който ми е нужен при кодирането!!!! И за това няма автоматично разпознаване.....Ако има автоматично разпознаване ИГНИШЪНА е винаги включен и не можеш да кодираш.milennyc написа: Най вероятно проблема е в интерфейса
И с което явно и ти си съгласен!
(Нещо май малко фурнаджийска лопата си падаш - хем глупост хем съгласен.![]()
)
И ще ти кажа защо съм сагласен, защото при колегата който пусна темата vag-kkl кабела си бачка без проблем.... И кодиране и диагностика. Но при мене с негови софт не бачка кодирането. Сега си имам напално работещ софт и интерфейс.... Но кабела ми е модефициран, не е оригиналния
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
tankishev написа:Готов съм да се обазаложа (пари), че ако колегата намери интерфейс с който да разпознава автоматично колата проблемът му ще изчезне веднага !!! .... ти готов ли си???
Което отново връща на първоначалното ми твърдение (което ти нарече глупост), а именно: Проблемът е в интерфейса!
Колега, много си се запалил, но не показваш никакво знание по въпроса

Ето ти задачка, аз съм с ADS, всичко работи в DIS, разпознава си колата, мога да кодирам, ретрофит си работи, при диагностика си вади всичко за колата автоматично.Единственото, което не ми работи в DIS е Car Key Memory.
В INPA всичко си работи, включително и NCS Expert, който си кодира без проблеми и чете ZCS/FA.
Да, понякога проблема е в интерфейса, но това е само в случаите, когато този интерфейс не чете въобще данните от колата, в моят случай едва ли е интерфейса

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
mad_presley написа:tankishev написа:Готов съм да се обазаложа (пари), че ако колегата намери интерфейс с който да разпознава автоматично колата проблемът му ще изчезне веднага !!! .... ти готов ли си???
Което отново връща на първоначалното ми твърдение (което ти нарече глупост), а именно: Проблемът е в интерфейса!
Колега, много си се запалил, но не показваш никакво знание по въпроса![]()
Ето ти задачка, аз съм с ADS, всичко работи в DIS, разпознава си колата, мога да кодирам, ретрофит си работи, при диагностика си вади всичко за колата автоматично.Единственото, което не ми работи в DIS е Car Key Memory.
В INPA всичко си работи, включително и NCS Expert, който си кодира без проблеми и чете ZCS/FA.
Да, понякога проблема е в интерфейса, но това е само в случаите, когато този интерфейс не чете въобще данните от колата, в моят случай едва ли е интерфейса
То колега е много лесно да си лаладжия и да се говорят пълни глупости. Добре че има колеги като тебе каде са наясно малко повече.... ти си единствения питал ме за Т-модовете

А аз ще ти дам решението за Car and Key memory na ЛС

- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
milennyc написа:А аз ще ти дам решението за Car and Key memory na ЛС
Е, бива ли така сега ... на лична. Мисля, че сме тук, за да споделяме и черпим информация.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани