проблем с температурата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Нормално е , подпомага виското...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
vladiverm написа:Нормално е , подпомага виското...
Абе, пич, 100% си за смяна на виското. Какви вестници за тест ползваш? Това не е никакъв достоверен тест, защото и при неработещо виско веднага ще накъса вестника от инерционните сили, както други преди мен се изказаха. Това че се върти нищо не означава. Предишните ми две коли бяха с виско и вентилатора през горещите летни дни, особено на малки предавки и градско каране, направо се чуваше как работи, дори и на затворени прозорци. А за въздушната струя да не говорим, на по-високи обороти духа по-силно от голяма прахосмукачка. А и това, че ти се включва вентилатора на климатика, без самият той да е включен, означава заминало виско. Електрическия вентилатор компенсира липсата на охлаждане от виското. Когато завъртиш врътките към червената зона, се отваря клапана, който пуска охлаждащата течност през радиатора за отопление в купето. Повреденото виско съвсем намалява дебита на въздуха през радиатора, защото той частично се охлажда от другия в купето, температурата на двигателя се повишава до определени граници и след това се включва ел. перката на климатика. Общо взето това е.
- dichodichev3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ-та
Колега проблема ти е само от радиатора.Провери го за течове.
И на мен ми прави тези въртели,но сега нямам 250 лв да го сменя.
Ако видиш стрелката да отива много на мах набузваш врътката на парното на червено и спираш възможно наи-бързо.
И на мен ми прави тези въртели,но сега нямам 250 лв да го сменя.
Ако видиш стрелката да отива много на мах набузваш врътката на парното на червено и спираш възможно наи-бързо.
killswitch написа:мотора ми е е м42 с виско съм,а как мога да го проверя със завъртането на ръка ли?евентуално колко парички би ми излезнало новото?
от 70 до 250лв, та и до 380 за оригинално .......... а за проверката - по принцип трябва трудно да се върти на ръка (...дори и така да е пак няма гаранции че е ОК), в повечето случаи се стига до температура над нормалната и тогава разбираш че трябва да се сменя ..........
killswitch написа:ако беше радиатора нали щях да губя вода?
Колега гледам, че си писал по-рано, че ти се включва перката на климатика, като почне да загрява. Това е най-сигурния признак, че си за виско. Ако проблема ти беше във задръстен радиатор или водна помпа тогава температурата на течността в радиатора ще ше да е по-ниска и нямаше да ти се включва нито перката на климатика, нито виското ще зацепи защото просто се нарушава движението на течността и горещата течност се движи бавно към радиатора. При положение, че ти се включва перката на климатика значи датчика на температурата на течността в казанчето е отчел висока температура и включва перката на климатика в авариен режим - тоест подпомага виското, което явно не работи достатъчно добре. Както ти казаха колегите при всички положение перката ще се върти и изглежда, че се върти бързо, но всъщност е трудно да се прецени. Горе долу най-лесно се преценява, когато при напълно загрял двигател го изключиш и пробваш да завъртиш перката. Ако не се получи или се получи трудно значи виското е ок. Ако се завърти лесно - сменяш виско и се радвай, защото си с лесно отстраним проблем. Моята количка прегрява и даже немога да разбера от какво

36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани