проблем с температурата

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 10 Май 2009, 17:41

Нормално е , подпомага виското...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 11 Май 2009, 10:35

vladiverm написа:Нормално е , подпомага виското...

Абе, пич, 100% си за смяна на виското. Какви вестници за тест ползваш? Това не е никакъв достоверен тест, защото и при неработещо виско веднага ще накъса вестника от инерционните сили, както други преди мен се изказаха. Това че се върти нищо не означава. Предишните ми две коли бяха с виско и вентилатора през горещите летни дни, особено на малки предавки и градско каране, направо се чуваше как работи, дори и на затворени прозорци. А за въздушната струя да не говорим, на по-високи обороти духа по-силно от голяма прахосмукачка. А и това, че ти се включва вентилатора на климатика, без самият той да е включен, означава заминало виско. Електрическия вентилатор компенсира липсата на охлаждане от виското. Когато завъртиш врътките към червената зона, се отваря клапана, който пуска охлаждащата течност през радиатора за отопление в купето. Повреденото виско съвсем намалява дебита на въздуха през радиатора, защото той частично се охлажда от другия в купето, температурата на двигателя се повишава до определени граници и след това се включва ел. перката на климатика. Общо взето това е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ-та

Мнение от dichodichev3 » 13 Май 2009, 21:50

Колега проблема ти е само от радиатора.Провери го за течове.

И на мен ми прави тези въртели,но сега нямам 250 лв да го сменя.
Ако видиш стрелката да отива много на мах набузваш врътката на парното на червено и спираш възможно наи-бързо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 22.12.2007

Мнение от killswitch » 14 Май 2009, 0:44

ако беше радиатора нали щях да губя вода?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 14 Май 2009, 15:39

killswitch написа:мотора ми е е м42 с виско съм,а как мога да го проверя със завъртането на ръка ли?евентуално колко парички би ми излезнало новото?


от 70 до 250лв, та и до 380 за оригинално .......... а за проверката - по принцип трябва трудно да се върти на ръка (...дори и така да е пак няма гаранции че е ОК), в повечето случаи се стига до температура над нормалната и тогава разбираш че трябва да се сменя ..........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 28 Май 2009, 12:40

killswitch написа:ако беше радиатора нали щях да губя вода?



Колега гледам, че си писал по-рано, че ти се включва перката на климатика, като почне да загрява. Това е най-сигурния признак, че си за виско. Ако проблема ти беше във задръстен радиатор или водна помпа тогава температурата на течността в радиатора ще ше да е по-ниска и нямаше да ти се включва нито перката на климатика, нито виското ще зацепи защото просто се нарушава движението на течността и горещата течност се движи бавно към радиатора. При положение, че ти се включва перката на климатика значи датчика на температурата на течността в казанчето е отчел висока температура и включва перката на климатика в авариен режим - тоест подпомага виското, което явно не работи достатъчно добре. Както ти казаха колегите при всички положение перката ще се върти и изглежда, че се върти бързо, но всъщност е трудно да се прецени. Горе долу най-лесно се преценява, когато при напълно загрял двигател го изключиш и пробваш да завъртиш перката. Ако не се получи или се получи трудно значи виското е ок. Ако се завърти лесно - сменяш виско и се радвай, защото си с лесно отстраним проблем. Моята количка прегрява и даже немога да разбера от какво :(
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook