ангренажен ремък ? ---> отг: да
Модератор: Технически модератори
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
///peter написа:Колега на колко лазарника си?
hmm ако имаш предвид нещо за колата нямам идея

Смисъл какво да правя са няма да сядам да се ядосвам за някаква кола.Счупила се сега какво не е дошъл края на света,малко са ми проблемите на главата сега за това да се ядосвам.Имам с какво да се возя не е болка за умиране



Бмв-то ми хареса,но предполагам,че ще взема друго тъй като в това доста пари ще трябва да "налея" за да стане колата която искам

Поздрави
п.с не е смешно,ама Вие ...
моля някой Модератор (модерНатор както викат хората) да заключи темата,че се превърна в спам
За което се извинявам тъй като и аз участвам усилено в него
Благодаря все пак за отговорите
п.с в Неделя ще помоля да се отключи за малко,че да сложа някоя снимка да не е безполезна темата
Заключвам темата ,моля колегата автор и страдащ да каже или на мен или на Постман-а да я отключим когато има точна информация Георги Пенчев


Благодаря все пак за отговорите
п.с в Неделя ще помоля да се отключи за малко,че да сложа някоя снимка да не е безполезна темата

Заключвам темата ,моля колегата автор и страдащ да каже или на мен или на Постман-а да я отключим когато има точна информация Георги Пенчев
Postman написа:Отключвам по желание на автора, за да опише развитието по темата. Надявам се да е положително.

щях да задавам доста въпроси,но докато чаках да се отключи темата попрочетох полезни неща

Махнах само капака на главата...
Ремъка е скъсан (няма го) и имаше една счупена част.До колкото прочетох би трябвало тя (часта) да е кобилица

Ето и няколко снимки
http://picbg.net/u/22126/26688/317315.jpg
http://picbg.net/u/22126/26688/317316.jpg
http://picbg.net/u/22126/26688/317317.jpg
http://picbg.net/u/22126/26688/317318.jpg
Мислех,че като махна капака и ще разбера какъв е проблема

Явно не е така

Лошото е,че блока е захванат с някакви болтове като еврейска звезда,но обратни и няма как да го разглобя в момента.
До тук е ясно,че е скъсан ремъкът и доколкото аз разбирам


Да попитам за разглабянето на блока,отвъртам тези "болтове" 14 на брой (прегледах по какъв ред се развиват) и явно,че ще се освободи разпределителния вал? Като го махна ли идва ред на клапаните? По тях какво гледам?Предполагам дали са криви

Благодаря
... Недей да ме дразниш,че ще спра пред някое училище и ще се накачат в БМВ-то като в маршрутка 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Като развиеш въпросните болтове ще свалиш цялата глава, но с нея тръгват всмукателните и изпускателните колектори, и всичко вързано за тях. Друг начин няма, след тази операция те чакат нови изненади.
Нещо специално има ли при тази "операция" свалянето на главата
Да внимавам да не дочупя нещо ? Предполагам трябва да сваля и сивата алуминиева (май) част (колектора е май)
За да може да излезне блока ? Буталата в главата ли остават или излизат с блока ? Общо взето не ми изглежда сложно та ще я разглобя де
По разглабяне и чупене няма по-добър от мене
п.с До сега съм сменял водна помпатермостат,радиатор,бензинова помпа,скоростна кутия,стартер и цяло окачване
Като се има в предвид,че в действителност от колата не знаех нищо друго освен акумулатора кое е и за какво служи
НЕ СЪМ с вързани ръце само малко помощ ми трябва
Крайно време е да разбера кое за какво служи 




п.с До сега съм сменял водна помпатермостат,радиатор,бензинова помпа,скоростна кутия,стартер и цяло окачване


НЕ СЪМ с вързани ръце само малко помощ ми трябва


... Недей да ме дразниш,че ще спра пред някое училище и ще се накачат в БМВ-то като в маршрутка 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Айде бе шопи, помогнете на човека да си оправи колата.
Вземи ми един билет за рейса да дойда да ти я оправя, че другите се услушват.
Между другото, гарнитурата за главата е около 40лв, ангренажен ремък 20лв. бутало Mahle 150лв/броя. Клапани отдавна не съм взимал. Преди бяха към 10-15лв/броя. Кобиличка незнам какви пари е.

Вземи ми един билет за рейса да дойда да ти я оправя, че другите се услушват.
Между другото, гарнитурата за главата е около 40лв, ангренажен ремък 20лв. бутало Mahle 150лв/броя. Клапани отдавна не съм взимал. Преди бяха към 10-15лв/броя. Кобиличка незнам какви пари е.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
За да свалиш главата първо махаш кутията на въздушния филтър барабар с гофрирания маркуч и моторчето за празен ход. Надписваш всички кабели и маркучи за къде са. Сваляш шестте кабела за високо напрежение от към свещите и кабела от бобината. Развиваш и дистрибуторната капачка и всичко това го отмяташ да виси на една страна, за да не ти пречи. Кабела който е свързан за кабела на свещта към първи цилиндър не го пишаш. С шестостен развиваш палеца и го сваляш, а след него и кръглата пластмаса. Махаш предпазните алуминиеви капаци( 2бр.) на ангренажния ремък. Развиваш шестте гайки/болта на изпускателните колектори(2колектора х 3болта , там където се съединяват с ауспуха. Под всмукателния колектор има кръгъл клеморед- развиваш и разединяваш. Развиваш гайките, които държат водача на маслената щека и пластмасовата магистрала за кабелите( хванати са за всмукателния колектор)
Останаха 14 болта, които свързват главата с блока. Развиваш ги по-обратен ред на стягането им. Първо с половин-един оборот и накрая изцяло.
Може да съм забравил нещо, но питай ако има неяснотии
Останаха 14 болта, които свързват главата с блока. Развиваш ги по-обратен ред на стягането им. Първо с половин-един оборот и накрая изцяло.
Може да съм забравил нещо, но питай ако има неяснотии

Sasho.85 написа:...
Kолега,10 реда обяснение си написал,само заради това си заслужава да се помъча сам

Добре обяснено,ще се справя

По принцип се ще разбера какво трябва да сваля за да се разглоби,но въпроса ми беше дали трябва да се внимава с нещо конкретно при разглабянето да не изпочупя още нещо


Благодаря
п.с главата на какво се шлайфа


... Недей да ме дразниш,че ще спра пред някое училище и ще се накачат в БМВ-то като в маршрутка 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Колега, този ремонт точно не е за хора които не са пипали нищо до сега.
Трябва да се види буталото/та в какво състояние са, ако са счупени да се подменят, но не може да сложиш кое да е. Трябва всичките да са с еднаква тежина приблизително. Трябва да затягаш болтовете на петите с определена сила, трябва лагера да е съответния ремонтен комплект...
Изобщо не е толко лесно както ти го написа колегата
Със сигурност не си само с този цилиндър дал фира, щом колата не иска да запали изобщо... Направо ходи дето ти казах и ще ти сглоби един мотор от 2
Трябва да се види буталото/та в какво състояние са, ако са счупени да се подменят, но не може да сложиш кое да е. Трябва всичките да са с еднаква тежина приблизително. Трябва да затягаш болтовете на петите с определена сила, трябва лагера да е съответния ремонтен комплект...
Изобщо не е толко лесно както ти го написа колегата

Със сигурност не си само с този цилиндър дал фира, щом колата не иска да запали изобщо... Направо ходи дето ти казах и ще ти сглоби един мотор от 2

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
///peter написа:Колега, този ремонт точно не е за хора които не са пипали нищо до сега.
Трябва да се види буталото/та в какво състояние са, ако са счупени да се подменят, но не може да сложиш кое да е. Трябва всичките да са с еднаква тежина приблизително. Трябва да затягаш болтовете на петите с определена сила, трябва лагера да е съответния ремонтен комплект...
Изобщо не е толко лесно както ти го написа колегата![]()
Със сигурност не си само с този цилиндър дал фира, щом колата не иска да запали изобщо... Направо ходи дето ти казах и ще ти сглоби един мотор от 2
Както ти е написал колегата интервенцията изобщо не е за хора който не са го правили!
А колегата който ти написа 10 реда обяснения пропусна доста като за начало се почва с всички водни маркучи към главата , разкичването на всичко което може да свалиш от главата -колектори(входящи и изходящи), кабелите на всички датчици разположени по главата!А всичко се сваля от главата защото тя си и тежи!
А както се вижда с тая счупена кобилица резултата е ясен там клапана е приел форма доста различна от нормалното което най вероятно няма да позволи нормалното му зилизане ,което от своя страна води до сигурно увреждане на водача на клапана , а като я занесеш за ремонт тази глава,майстора ще си каже!Не се опитваи сам да си ремонтираш главата ако успееш да я свалиш може да направиш по големи поразии!
На края както ти каза колегата си трябва някой доста разбиращ да прегледа за уврежадния буталата , за да не направиш работата двоина и троина.А за стягането на всички части по мотора (главата и валовете) ти трябва динамометричен ключ който силно се съмнявам да притежаваш!
Така , че най добре затегли колата при някой майстор защото може наистина да си я дотрошиш качествено!
Успех!
Значи аз не съм тръгнал да я правя сам колата
Просто искам да сваля главата и да се погледне за какво става въпрос (какво трябва да се сменя) след това естествено,че майстор ще сменя каквото трябва ще натяга и напасва 


... Недей да ме дразниш,че ще спра пред някое училище и ще се накачат в БМВ-то като в маршрутка 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Определено не се захващай ,защото освен човек да развива и завива болтове трябва да разбира нещата , да разбере всички проблеми ако е възможно а не да затвори мотора и утре да хвърли котва отново
Аз също мога да съм полезен с контакт за човек ,който може да свърши това изключително качествено
Георги Пенчев

Аз също мога да съм полезен с контакт за човек ,който може да свърши това изключително качествено

Георги Пенчев
61 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани