318 тдс надува маркучите на охладителната

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

Мнение от GRECE » 25 Май 2009, 1:02

Мисля че,може и да греша Колегите да кажат,Че като подадеш газ и задаржиш на 2500-оборота и друг да гледа вътре в казанчето мехурите трябва да излизат от долу( да балбука антифриза) и тогава маи има проблем а не от щутерчето в казанчето. А това с подаването на гас до 2500-оборота се прави на изтинал двигател.Четох го тук в форума някаде но неможах да намеря темата.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Варна

Мнение от ivojeliazkov » 25 Май 2009, 1:05

в сервиза ми казаха че от щуцера като излизат значи проблем и пак на изгорелите газове от къде ще влизат ако няма пробоина някъде
бъди кавалер уважавай колата си за да те уважава и тя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

Мнение от GRECE » 25 Май 2009, 1:18

Като подадеж газ от щуцера започва да пръска постоянно а като е на обороти без газ само препръсква мисля че за това се далжи колко силно се върти водната помпа.Като е на обороти се върти бавно и затова препръсква а като подадеж газ започва да пръска постоянно.Гледаи от вътре да не бълбука .Пък ако има пробоина това означава че Антифриза трябва да изчезва(намалява) да влиза в пробоината да минава през двигатела и да излиза на бял пупек от аспуха. Което Ти казваш че няма такива признаци.И да влиза при маслото(антифриза)
Последна промяна GRECE на 25 Май 2009, 1:26, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Варна

Мнение от ivojeliazkov » 25 Май 2009, 1:26

а изгорелите газове от къде ще идват
бъди кавалер уважавай колата си за да те уважава и тя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: BG

Мнение от GRECE » 25 Май 2009, 1:33

Ако трябва върви на още 2,3 сервиза на тест.Мисля че тестовете се правят с някаква апаратура с някакви лентички(лакмуси) и с вземане от антифриза някакво количество и се иследва за наличие на изг.газове.За тези 3-начина съм чувал.Изчакаи и за други мнения от Колегите,мога да греша някъде.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Варна

Мнение от ivojeliazkov » 25 Май 2009, 10:42

:help: :help: :help: :help: :help:
бъди кавалер уважавай колата си за да те уважава и тя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 25 Май 2009, 11:23

ivojeliazkov написа:благодаря за бързата реакция имам и друг въпрос при положение че не надува много и не пипа маслото и охлаждащата течност може ли да се надявам само на гарнитура или не е гаранция

Преди месец пуснах тема за втвърдяването на маркучите. В моя случай беше от капачката на радиатора. Смених я с нова и оттогава нямам проблеми. Както vld написа, иди в оторизиран сервиз да измерят налягането в системата със специален уред. Мери се на две места- гърловината на разширителното казанче и капачката на радиатора с тестер. Когато двигателя е студен тестера се завива в гърловината и се повишава налягането до 0.1 бара, най-малко 2 минути. Ако налягането намалява бързо и няма течове, със сигурност може да се направи заключение в дефектирала гарнитура на главата. Капачката се мери със същиа тестер и пригоден адаптор, като налягането се повишава до 2 бара.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook