Мистериозно прекъсва и губи мощност 318ис

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мистериозно прекъсва и губи мощност 318ис

Мнение от стан » 23 Май 2009, 9:53

Когато запаля първите 2-3 секунди сякаш не и достига бензина, става сигурно от 140 на 30 коня и прекъсва, след това се оправя. Това го прави при всяко палене ако колата е постояла примерно 5 минути, независимо при топъл или студен двигател. Преди да сменя датчика и дебитомера също веднъж-два пъти го направи това и тогава мислех че е от лош бензин, дали беше преди да чистя стъпковото моторче не съм сигурен ама едва ли е и от него. При палене си мени обороти 2-3 секунди след това ги заковава, като когато беше здрава не беше така, а даже някой път играят повече и колата изгасва. Проблема го има и на бензин, и на газ(газов инжекцион). Вече започна да го прави много рядко и в движение
Последна промяна стан на 31 Май 2009, 22:16, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 23 Май 2009, 10:24

Защо не замериш компресия, ще провериш и състоянието на свещите. Другото което се сещам, потенциометъра на дроселовата клапа, не знам на диагностика излиза ли, но и той е забъркван в менкането на оборотите заедно с деби-то и стъпковото. :idea:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Май 2009, 10:39

Колата върви перфектно когато започне да работи добре двигателя не се усеща че работи, свещите са Денсо Иридиум, проблема с оборотите мисля че е комплексен, било е дебитомер + още нещо описах просто какво съм правил за да стане ясно. Сега проблема е в това че нещо не и стига бензин веднага след палене, от което и мени много рядко вече оборотите заиграват леко...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 23 Май 2009, 11:20

Аз съм за сондата , с новия дебитомер как е разхода :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Май 2009, 11:41

Ламбдата я замервах профилактично преди няколко хиляди километра и беше добре :)
Добре е разхода вече май пак е една идея по-голям от както беше преди ама това може да е от много неща. Проблема не е в оборотите, а в това че като паля глъхне усещам че не и стига бензин после като подкачи се оправя, 99.9% съм сигурен че вече проблема с оборотите е последствие от другия, а преди е бил комплексен. Само да разбера какво е ми е интересно... дайте предположения какво по горивната система може да е че с нея не съм се занимавал и там съм бос. Оправя ли го и оборотите ще заспят сигурен съм ;)
Последна промяна стан на 23 Май 2009, 11:45, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 23 Май 2009, 11:43

сондата е вероятно да е
вчера даже един колега обясни че клеясват кабелчетата и не прави контакт понякога
имаш ли катализатор?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Май 2009, 17:56

От сигурно 200 човека които четат в Е36 един да не знае от какво може да не достига бензин на колата в първите 10-ина секунди е просто това не мога да го повярвам :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 23 Май 2009, 18:19

Ето ти 2 теми с подобни проблеми,прочети ги внимателно.
Дано ти помогнат.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %EA%E0+100
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=136072

Успех ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Май 2009, 19:18

Гледал съм ги тия теми и преди, ще видя всички букси до които мога да се добера.


И сега ми присветна... може ли да глъхне след палене от това че маркуча номер 11 на схемата го скъсах без да искам като чистех моторчето, за късмет се скъса на около 1см от регулатора, отрязах скъсаното и го закачих обратно стана както си е било преди само дето е по-късо с примерно 1.5-2.5см не повече

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ion_valve/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Мнение от stef4o_BMW » 23 Май 2009, 20:40

стан написа:И сега ми присветна...

Не мисля,че може да е от него.Прегледай всички букси,клапанчета и т.н. Почистиги хубаво,защото външно може да са ок ама вътре да са зле.Има спрей за даване на хубава маса-напръскай ги.На Петьо проблема беше точно такъв.
Успех :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 23 Май 2009, 20:48

Ще взема и да им измеря съпротивленията и смяна наред... че дано да не се занимавам с двигателя поне 50-60 000км :) Пък а дано се оправи от някаква такава глупост, че като четох цените на нещата по горивната система те 100лв за нищо ги нямат швабите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe Hellrot

Мнение от Nik4oZ » 24 Май 2009, 2:03

Имам го същия проблем . Върви добре . но някои път започва да мени оборотите . и като я огася и запаля след това и една такава глъхне и номоже да си качи оборотите . и след 5 мин се оправя .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Мнение от nedbmw » 24 Май 2009, 2:54

Колега,правери си дюзите, и налягането на помпата.Компа се стреми да запази програмираните обороти.Може да не ти затваря добре някоя дюза.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 24 Май 2009, 14:45

Nik4oZ написа:Имам го същия проблем . Върви добре . но някои път започва да мени оборотите . и като я огася и запаля след това и една такава глъхне и номоже да си качи оборотите . и след 5 мин се оправя .


Tочно. Само че при мене след 2 хубави форсирания се оправя. Ще направя профилактика на всички буксички, ще проверя съпротивленията на де що датчик набарам, ако не се оправи ще взема верно да видя дюзите уж са чистени на ултразвук наскоро... и ще пиша какво е станало

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 24 Май 2009, 17:29

Колега провери и вакум регулатора за налягането на бензина да не се е прецакал и да пропуска бензин през макручето което си скъсил и оттам да вкарва бензин в смукателя. Извади маркучето и някой да завърти и да запали колата, а ти гледай дали капе бензин оттам.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook