Мистериозно прекъсва и губи мощност 318ис
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Мистериозно прекъсва и губи мощност 318ис
Когато запаля първите 2-3 секунди сякаш не и достига бензина, става сигурно от 140 на 30 коня и прекъсва, след това се оправя. Това го прави при всяко палене ако колата е постояла примерно 5 минути, независимо при топъл или студен двигател. Преди да сменя датчика и дебитомера също веднъж-два пъти го направи това и тогава мислех че е от лош бензин, дали беше преди да чистя стъпковото моторче не съм сигурен ама едва ли е и от него. При палене си мени обороти 2-3 секунди след това ги заковава, като когато беше здрава не беше така, а даже някой път играят повече и колата изгасва. Проблема го има и на бензин, и на газ(газов инжекцион). Вече започна да го прави много рядко и в движение
Последна промяна стан на 31 Май 2009, 22:16, променена общо 2 пъти
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Защо не замериш компресия, ще провериш и състоянието на свещите. Другото което се сещам, потенциометъра на дроселовата клапа, не знам на диагностика излиза ли, но и той е забъркван в менкането на оборотите заедно с деби-то и стъпковото. 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Колата върви перфектно когато започне да работи добре двигателя не се усеща че работи, свещите са Денсо Иридиум, проблема с оборотите мисля че е комплексен, било е дебитомер + още нещо описах просто какво съм правил за да стане ясно. Сега проблема е в това че нещо не и стига бензин веднага след палене, от което и мени много рядко вече оборотите заиграват леко...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Аз съм за сондата , с новия дебитомер как е разхода 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ламбдата я замервах профилактично преди няколко хиляди километра и беше добре
Добре е разхода вече май пак е една идея по-голям от както беше преди ама това може да е от много неща. Проблема не е в оборотите, а в това че като паля глъхне усещам че не и стига бензин после като подкачи се оправя, 99.9% съм сигурен че вече проблема с оборотите е последствие от другия, а преди е бил комплексен. Само да разбера какво е ми е интересно... дайте предположения какво по горивната система може да е че с нея не съм се занимавал и там съм бос. Оправя ли го и оборотите ще заспят сигурен съм

Добре е разхода вече май пак е една идея по-голям от както беше преди ама това може да е от много неща. Проблема не е в оборотите, а в това че като паля глъхне усещам че не и стига бензин после като подкачи се оправя, 99.9% съм сигурен че вече проблема с оборотите е последствие от другия, а преди е бил комплексен. Само да разбера какво е ми е интересно... дайте предположения какво по горивната система може да е че с нея не съм се занимавал и там съм бос. Оправя ли го и оборотите ще заспят сигурен съм

Последна промяна стан на 23 Май 2009, 11:45, променена общо 1 път
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
сондата е вероятно да е
вчера даже един колега обясни че клеясват кабелчетата и не прави контакт понякога
имаш ли катализатор?
вчера даже един колега обясни че клеясват кабелчетата и не прави контакт понякога
имаш ли катализатор?
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
От сигурно 200 човека които четат в Е36 един да не знае от какво може да не достига бензин на колата в първите 10-ина секунди е просто това не мога да го повярвам 

- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
Ето ти 2 теми с подобни проблеми,прочети ги внимателно.
Дано ти помогнат.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %EA%E0+100
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=136072
Успех
Дано ти помогнат.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... %EA%E0+100
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=136072
Успех


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Гледал съм ги тия теми и преди, ще видя всички букси до които мога да се добера.
И сега ми присветна... може ли да глъхне след палене от това че маркуча номер 11 на схемата го скъсах без да искам като чистех моторчето, за късмет се скъса на около 1см от регулатора, отрязах скъсаното и го закачих обратно стана както си е било преди само дето е по-късо с примерно 1.5-2.5см не повече
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ion_valve/
И сега ми присветна... може ли да глъхне след палене от това че маркуча номер 11 на схемата го скъсах без да искам като чистех моторчето, за късмет се скъса на около 1см от регулатора, отрязах скъсаното и го закачих обратно стана както си е било преди само дето е по-късо с примерно 1.5-2.5см не повече
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ion_valve/
- stef4o_BMW
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: настрани
- Мечтае да кара: M3 Power
- Детайли за колата: BMW E36 320 coupe
стан написа:И сега ми присветна...
Не мисля,че може да е от него.Прегледай всички букси,клапанчета и т.н. Почистиги хубаво,защото външно може да са ок ама вътре да са зле.Има спрей за даване на хубава маса-напръскай ги.На Петьо проблема беше точно такъв.
Успех


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Ще взема и да им измеря съпротивленията и смяна наред... че дано да не се занимавам с двигателя поне 50-60 000км
Пък а дано се оправи от някаква такава глупост, че като четох цените на нещата по горивната система те 100лв за нищо ги нямат швабите

- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Имам го същия проблем . Върви добре . но някои път започва да мени оборотите . и като я огася и запаля след това и една такава глъхне и номоже да си качи оборотите . и след 5 мин се оправя .
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Колега,правери си дюзите, и налягането на помпата.Компа се стреми да запази програмираните обороти.Може да не ти затваря добре някоя дюза.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Nik4oZ написа:Имам го същия проблем . Върви добре . но някои път започва да мени оборотите . и като я огася и запаля след това и една такава глъхне и номоже да си качи оборотите . и след 5 мин се оправя .
Tочно. Само че при мене след 2 хубави форсирания се оправя. Ще направя профилактика на всички буксички, ще проверя съпротивленията на де що датчик набарам, ако не се оправи ще взема верно да видя дюзите уж са чистени на ултразвук наскоро... и ще пиша какво е станало
.
Колега провери и вакум регулатора за налягането на бензина да не се е прецакал и да пропуска бензин през макручето което си скъсил и оттам да вкарва бензин в смукателя. Извади маркучето и някой да завърти и да запали колата, а ти гледай дали капе бензин оттам.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани