Външна температура?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 07 Апр 2009, 19:46

xenolith написа:Абе май тук е мястото да попитам... датчика за температурата една кръгла джунджурийка, която е вързана с няколко жички и се разкарва свободно под капака ми ли е? :mhihi:

Не се разкарва свободно, а си е фиксиран, и не под капака, където се намира топлия двигател, а е в левия въздуховод на бронята
Има много коли и ....BMW
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 743
Регистриран на: 2.03.2007
Кара: в шоуто на тройките

Мнение от swh_bmw » 07 Апр 2009, 21:58

Здравейте,
колега може да опиташ следното
15 kOhm = +1.5 градуса
12 kOhm = +6.0 градуса
10 kOhm = +8.5 ~ +9.0 градуса (сменяше се често значи между двете стойности)
8 kOhm = +14.5 градуса
6 kOhm = +21.0 градуса
5 kOhm = +25.0 градуса
4 kOhm = +30.5 градуса
3 kOhm = +36.5 градуса
2 kOhm = +45.5 градуса

1. Може да премериш съпротивлението на температурния датчик(за температура която си измерил с друго у-во) и да се увериш дали всичко е наред.
2. Може да подадеш директно съпротивление на входа на борд компютъра и отново да се увериш да ли измерва точно. Ако грешката е линейна пак може да се направи някаква схема и да се избегне грешката(ако е в борд'а или в датчика).
Поздрави и успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 08 Апр 2009, 10:55

Благодаря! При първа възможност ще го направя.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 20.02.2009
Местоположение: София
Кара: E46 (M43B19)

Мнение от xenolith » 08 Апр 2009, 20:49

dinkomg написа:Не се разкарва свободно, а си е фиксиран, и не под капака, където се намира топлия двигател, а е в левия въздуховод на бронята

А, извинявай... въздухоотвода ми малко го няма... след малък удар на бронята нещо се поизгуби при един майстор и аз така и не го потърсих повече, но въпросното кръглото се разкарваше свободно под капака :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 941
Регистриран на: 17.11.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Семейното комби
Мечтае да кара: M5 touring

Мнение от dinkomg » 08 Апр 2009, 22:50

xenolith написа:
dinkomg написа:Не се разкарва свободно, а си е фиксиран, и не под капака, където се намира топлия двигател, а е в левия въздуховод на бронята

А, извинявай... въздухоотвода ми малко го няма... след малък удар на бронята нещо се поизгуби при един майстор и аз така и не го потърсих повече, но въпросното кръглото се разкарваше свободно под капака :)

Аз голямо кълчене се кълчех докато го навра моето обратно във въздуховода, после разбрах, че като махнеш гумата става много лесно :D
Има много коли и ....BMW
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Мнение от baitun » 23 Май 2009, 11:58

не е кръгъл ,датчика е като кибритена клечка с клема с два извода,едното кабелче е на маса ,а другото е към бордкомпа -мисля че беше пин 12-кафяво-сив и има специална тема за свързване.
Датчика се намира във кората на левия въздуховод-предна лява гума

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 23 Май 2009, 22:49

baitun написа:не е кръгъл ,датчика е като кибритена клечка с клема с два извода,едното кабелче е на маса ,а другото е към бордкомпа -мисля че беше пин 12-кафяво-сив и има специална тема за свързване.
Датчика се намира във кората на левия въздуховод-предна лява гума

12-ти pin на борда,при мен е кафяв с бяла ивица.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook