Външна температура?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
xenolith написа:Абе май тук е мястото да попитам... датчика за температурата една кръгла джунджурийка, която е вързана с няколко жички и се разкарва свободно под капака ми ли е?
Не се разкарва свободно, а си е фиксиран, и не под капака, където се намира топлия двигател, а е в левия въздуховод на бронята
Здравейте,
колега може да опиташ следното
1. Може да премериш съпротивлението на температурния датчик(за температура която си измерил с друго у-во) и да се увериш дали всичко е наред.
2. Може да подадеш директно съпротивление на входа на борд компютъра и отново да се увериш да ли измерва точно. Ако грешката е линейна пак може да се направи някаква схема и да се избегне грешката(ако е в борд'а или в датчика).
Поздрави и успех
колега може да опиташ следното
15 kOhm = +1.5 градуса
12 kOhm = +6.0 градуса
10 kOhm = +8.5 ~ +9.0 градуса (сменяше се често значи между двете стойности)
8 kOhm = +14.5 градуса
6 kOhm = +21.0 градуса
5 kOhm = +25.0 градуса
4 kOhm = +30.5 градуса
3 kOhm = +36.5 градуса
2 kOhm = +45.5 градуса
1. Може да премериш съпротивлението на температурния датчик(за температура която си измерил с друго у-во) и да се увериш дали всичко е наред.
2. Може да подадеш директно съпротивление на входа на борд компютъра и отново да се увериш да ли измерва точно. Ако грешката е линейна пак може да се направи някаква схема и да се избегне грешката(ако е в борд'а или в датчика).
Поздрави и успех
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- xenolith
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 20.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: E46 (M43B19)
dinkomg написа:Не се разкарва свободно, а си е фиксиран, и не под капака, където се намира топлия двигател, а е в левия въздуховод на бронята
А, извинявай... въздухоотвода ми малко го няма... след малък удар на бронята нещо се поизгуби при един майстор и аз така и не го потърсих повече, но въпросното кръглото се разкарваше свободно под капака

- dinkomg
- ентусиаст
-
- Мнения: 941
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Семейното комби
- Мечтае да кара: M5 touring
xenolith написа:dinkomg написа:Не се разкарва свободно, а си е фиксиран, и не под капака, където се намира топлия двигател, а е в левия въздуховод на бронята
А, извинявай... въздухоотвода ми малко го няма... след малък удар на бронята нещо се поизгуби при един майстор и аз така и не го потърсих повече, но въпросното кръглото се разкарваше свободно под капака
Аз голямо кълчене се кълчех докато го навра моето обратно във въздуховода, после разбрах, че като махнеш гумата става много лесно

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
не е кръгъл ,датчика е като кибритена клечка с клема с два извода,едното кабелче е на маса ,а другото е към бордкомпа -мисля че беше пин 12-кафяво-сив и има специална тема за свързване.
Датчика се намира във кората на левия въздуховод-предна лява гума
Датчика се намира във кората на левия въздуховод-предна лява гума
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
baitun написа:не е кръгъл ,датчика е като кибритена клечка с клема с два извода,едното кабелче е на маса ,а другото е към бордкомпа -мисля че беше пин 12-кафяво-сив и има специална тема за свързване.
Датчика се намира във кората на левия въздуховод-предна лява гума
12-ти pin на борда,при мен е кафяв с бяла ивица.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани