1000 лв. годишен еко данък за дизел 92г. от 1 януари 2010г.
Модератор: Общи модератори
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Точно така трябва да е.Трябва да го има този данък.Неможе едно БМВ да има катализатори едно друго и отпреде да ми пуши жигулата която на 1 км хвърла толкова вредни емисии колкото аз до София.Даже Екотаксата ако ще е толкова пари даже е малко.....едно е да дадеш примерно 15000лв акциз,друго е да дадеш средно 500лв. екотакса.Аз се радвам че ще е така защотото старите коли като голф 1 или 2 примерно които са дизел ще намалеят драстично по пътя и въздуха малко или много ще се прочисти!!!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
аз тая държава накрая ще и тегля една дълга майна и ще си регистрирам колата в Англия. Писна ми да слушам само как измислят нови начини за цоцане от народа който си мълчи.
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Е на тия с голфчетата и с жигулите мислиш ли че не им се карат нови коли
Добре имам жигула и замарсявам страшно много околната среда плащам примерно 500лв. на година и кво,пак си замърсявам,само кадето някой печели на мой гръб.




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
_65536_kb_sec_ написа:аз тая държава накрая ще и тегля една дълга майна и ще си регистрирам колата в Англия. Писна ми да слушам само как измислят нови начини за цоцане от народа който си мълчи.
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?
И като я регистрираш в Англия ще прокопсаш ли?
Иначе, добре, че беше ти да ни кажеш къде отиват парите...
In Ban We Trust!
[steeN] написа:явно ще разпределят парите по-равномерно върху всички. но това за 450 коня кола да се плаща 200 лева е доста не логично. тежестта върху другите ще стане прекалено голяма. а именно от тези, които имат коли по 450 коня събираемостта е най-голяма. ако сложат 1000 лева такса за 17 годишни дизели... е ясно че никой няма да ги даде. така че мощните нови коли ще си останат във фокуса на този закон според мен... но да поживеем и да видим
Някъде бях гледал статистика, че CL63 има изгорели газове колкото Fiat Coupe Turbo версията.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
speeder88 написа:Демирев написа: Където и да отидат, взеха далеч по-доброто решение. Докато сега за возило 450 коня ще изтърсиш 20 000 лв. вече ще се плащат скромните 200 лв. годишно и гражданската да се добави при плащане след 12 г. пак не се стига стойноста на отменения акциз.
за тези който карат коли по за 20-30к и нагоре 200 лв. наистина не са много, но се замисли примерно за човек, който си е купил една 10-12 годишна колица сравнително читава за 4-5к, кво правим тогава? пак не е домислена работата
Който кара 13-14 годишна кола за 4 500 лева ще плаща 220-240 лв. всяка година еко данък. Ако не може да събере 220 лева за 12 месеца, то значи този човек не си поддържа въобще гробника и кара тотално опасно возило! Такъв е случаят с половин милион возила у нас и стигнахме до болната истина, че само въвеждането на суров данък, ще спре карането на грохнали таралясници, на които собственика не може да купи дори един чифт накладки за 90 лв., на 13-14 годишната морга и спира само с викане през стъклото!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
за мен по-голям еко проблем са старите камиони
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Демирев написа:speeder88 написа:Демирев написа: Където и да отидат, взеха далеч по-доброто решение. Докато сега за возило 450 коня ще изтърсиш 20 000 лв. вече ще се плащат скромните 200 лв. годишно и гражданската да се добави при плащане след 12 г. пак не се стига стойноста на отменения акциз.
за тези който карат коли по за 20-30к и нагоре 200 лв. наистина не са много, но се замисли примерно за човек, който си е купил една 10-12 годишна колица сравнително читава за 4-5к, кво правим тогава? пак не е домислена работата
Който кара 13-14 годишна кола за 4 500 лева ще плаща 220-240 лв. всяка година еко данък. Ако не може да събере 220 лева за 12 месеца, то значи този човек не си поддържа въобще гробника и кара тотално опасно возило! Такъв е случаят с половин милион возила у нас и стигнахме до болната истина, че само въвеждането на суров данък, ще спре карането на грохнали таралясници, на които собственика не може да купи дори един чифт накладки за 90 лв., на 13-14 годишната морга и спира само с викане през стъклото!
Kолега, нали се сещаш че в БГ повече от половината собственици на автомобили наистина нямат възможност да си купят нещо по-добро, най-лесно е да кажем че тези коли не струват, понякога е кофти като ти се изпречи 70-годишен дядо с Моргел 78-а, но не трябва да гледаме нещата само от нашата камбанария, съгласи се че са малко хората които карат 6,1 HEMI '08
Поздрави

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
MOGY написа:Е на тия с голфчетата и с жигулите мислиш ли че не им се карат нови колиДобре имам жигула и замарсявам страшно много околната среда плащам примерно 500лв. на година и кво,пак си замърсявам,само кадето някой печели на мой гръб.
А да продължавам да карам в 20-метровите димни завеси ли? Айде няма нужда, все пак...

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
Много малко хора ще си сменят старите автомобили само защото са неекологични. По-добре е правителството да мисли как да примами собствениците на стари автомобили да ги еко-актуализират, в тази насока трябва да се мисли, а не как да ощавим още повече народа.
MaXimal написа:[steeN] написа:явно ще разпределят парите по-равномерно върху всички. но това за 450 коня кола да се плаща 200 лева е доста не логично. тежестта върху другите ще стане прекалено голяма. а именно от тези, които имат коли по 450 коня събираемостта е най-голяма. ако сложат 1000 лева такса за 17 годишни дизели... е ясно че никой няма да ги даде. така че мощните нови коли ще си останат във фокуса на този закон според мен... но да поживеем и да видим
Някъде бях гледал статистика, че CL63 има изгорели газове колкото Fiat Coupe Turbo версията.
И след това хората питат-защо струва една торба пари?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
eraziel написа:_65536_kb_sec_ написа:аз тая държава накрая ще и тегля една дълга майна и ще си регистрирам колата в Англия. Писна ми да слушам само как измислят нови начини за цоцане от народа който си мълчи.
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?
И като я регистрираш в Англия ще прокопсаш ли?
Иначе, добре, че беше ти да ни кажеш къде отиват парите...
Ми до колко съм чел има 2 правила които ме устройват перфектно:
1. Ако колата е над 20+ години се води ретро и не плаща данъци
2. Ако колата не се кара в UK не плаща данъци отново.
Аз определено влизам и по двата параграфа така че майната и на нащa умряла държавица по отношение на данъци еко, меко такси и тн подобни.

- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Feanor написа:А да продължавам да карам в 20-метровите димни завеси ли? Айде няма нужда, все пак...
Да пак ще продължаваш да си караш в димните завеси,само където някой ще прибира пари от цялата работа
И на мен ми се некара по разбити улици, и да си правя предницата и джантите всяка година ама кво.....



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
speeder88 написа:Демирев написа:speeder88 написа:Демирев написа: Където и да отидат, взеха далеч по-доброто решение. Докато сега за возило 450 коня ще изтърсиш 20 000 лв. вече ще се плащат скромните 200 лв. годишно и гражданската да се добави при плащане след 12 г. пак не се стига стойноста на отменения акциз.
за тези който карат коли по за 20-30к и нагоре 200 лв. наистина не са много, но се замисли примерно за човек, който си е купил една 10-12 годишна колица сравнително читава за 4-5к, кво правим тогава? пак не е домислена работата
Който кара 13-14 годишна кола за 4 500 лева ще плаща 220-240 лв. всяка година еко данък. Ако не може да събере 220 лева за 12 месеца, то значи този човек не си поддържа въобще гробника и кара тотално опасно возило! Такъв е случаят с половин милион возила у нас и стигнахме до болната истина, че само въвеждането на суров данък, ще спре карането на грохнали таралясници, на които собственика не може да купи дори един чифт накладки за 90 лв., на 13-14 годишната морга и спира само с викане през стъклото!
Kолега, нали се сещаш че в БГ повече от половината собственици на автомобили наистина нямат възможност да си купят нещо по-добро, най-лесно е да кажем че тези коли не струват, понякога е кофти като ти се изпречи 70-годишен дядо с Моргел 78-а, но не трябва да гледаме нещата само от нашата камбанария, съгласи се че са малко хората които карат 6,1 HEMI '08
Поздрави
Къде съм писал за новите и скъпи коли?
Навсякъде се карат 15 годишни коли и в САЩ на всеки ъгъл има 15 годишна Тойота - Мазда - Субару или СААБ 94-95 г. - тея коли са предимно на пресни емигранти и 17 годишни 100 кг.-ови американчета за първа кола, но се поддържат и минават стриктен сервиз.
2010 г. като влезе закона в сила колите от 1992 г. ще са 18 годишни и при минаването на годишен преглед в България само с талон без да се показва дори колата и да е на 100 км. от сервиза за прегледи е ясно че това е гробник който няма елементарна животоспасяваща поддръжка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mr_petroff, TheDriver, Top Gun Maverick, Моджо, немо