1000 лв. годишен еко данък за дизел 92г. от 1 януари 2010г.

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 22 Май 2009, 11:53

Не знаех, че т'ва да имаш кола на по-малко от 17 години те прави БОГАТ ...
In Ban We Trust!


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 22 Май 2009, 12:07

Точно така трябва да е.Трябва да го има този данък.Неможе едно БМВ да има катализатори едно друго и отпреде да ми пуши жигулата която на 1 км хвърла толкова вредни емисии колкото аз до София.Даже Екотаксата ако ще е толкова пари даже е малко.....едно е да дадеш примерно 15000лв акциз,друго е да дадеш средно 500лв. екотакса.Аз се радвам че ще е така защотото старите коли като голф 1 или 2 примерно които са дизел ще намалеят драстично по пътя и въздуха малко или много ще се прочисти!!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Май 2009, 12:19

аз тая държава накрая ще и тегля една дълга майна и ще си регистрирам колата в Англия. Писна ми да слушам само как измислят нови начини за цоцане от народа който си мълчи.
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 22 Май 2009, 12:41

Е на тия с голфчетата и с жигулите мислиш ли че не им се карат нови коли :?: Добре имам жигула и замарсявам страшно много околната среда плащам примерно 500лв. на година и кво,пак си замърсявам,само кадето някой печели на мой гръб.
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 10.05.2005

Мнение от eraziel » 22 Май 2009, 13:40

_65536_kb_sec_ написа:аз тая държава накрая ще и тегля една дълга майна и ще си регистрирам колата в Англия. Писна ми да слушам само как измислят нови начини за цоцане от народа който си мълчи.
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?


И като я регистрираш в Англия ще прокопсаш ли?
Иначе, добре, че беше ти да ни кажеш къде отиват парите...
In Ban We Trust!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 22 Май 2009, 13:51

[steeN] написа:явно ще разпределят парите по-равномерно върху всички. но това за 450 коня кола да се плаща 200 лева е доста не логично. тежестта върху другите ще стане прекалено голяма. а именно от тези, които имат коли по 450 коня събираемостта е най-голяма. ако сложат 1000 лева такса за 17 годишни дизели... е ясно че никой няма да ги даде. така че мощните нови коли ще си останат във фокуса на този закон според мен... но да поживеем и да видим ;)



Някъде бях гледал статистика, че CL63 има изгорели газове колкото Fiat Coupe Turbo версията.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 22 Май 2009, 14:27

speeder88 написа:
Демирев написа: Където и да отидат, взеха далеч по-доброто решение. Докато сега за возило 450 коня ще изтърсиш 20 000 лв. вече ще се плащат скромните 200 лв. годишно и гражданската да се добави при плащане след 12 г. пак не се стига стойноста на отменения акциз.

за тези който карат коли по за 20-30к и нагоре 200 лв. наистина не са много, но се замисли примерно за човек, който си е купил една 10-12 годишна колица сравнително читава за 4-5к, кво правим тогава? пак не е домислена работата


Който кара 13-14 годишна кола за 4 500 лева ще плаща 220-240 лв. всяка година еко данък. Ако не може да събере 220 лева за 12 месеца, то значи този човек не си поддържа въобще гробника и кара тотално опасно возило! Такъв е случаят с половин милион возила у нас и стигнахме до болната истина, че само въвеждането на суров данък, ще спре карането на грохнали таралясници, на които собственика не може да купи дори един чифт накладки за 90 лв., на 13-14 годишната морга и спира само с викане през стъклото!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 22 Май 2009, 16:11

за мен по-голям еко проблем са старите камиони
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 12.08.2008
Местоположение: София, копеле!
Пол: Мъж
Кара: кошара!
Мечтае да кара: BMW M3 E46

Мнение от speeder88 » 22 Май 2009, 17:30

Демирев написа:
speeder88 написа:
Демирев написа: Където и да отидат, взеха далеч по-доброто решение. Докато сега за возило 450 коня ще изтърсиш 20 000 лв. вече ще се плащат скромните 200 лв. годишно и гражданската да се добави при плащане след 12 г. пак не се стига стойноста на отменения акциз.

за тези който карат коли по за 20-30к и нагоре 200 лв. наистина не са много, но се замисли примерно за човек, който си е купил една 10-12 годишна колица сравнително читава за 4-5к, кво правим тогава? пак не е домислена работата


Който кара 13-14 годишна кола за 4 500 лева ще плаща 220-240 лв. всяка година еко данък. Ако не може да събере 220 лева за 12 месеца, то значи този човек не си поддържа въобще гробника и кара тотално опасно возило! Такъв е случаят с половин милион возила у нас и стигнахме до болната истина, че само въвеждането на суров данък, ще спре карането на грохнали таралясници, на които собственика не може да купи дори един чифт накладки за 90 лв., на 13-14 годишната морга и спира само с викане през стъклото!


Kолега, нали се сещаш че в БГ повече от половината собственици на автомобили наистина нямат възможност да си купят нещо по-добро, най-лесно е да кажем че тези коли не струват, понякога е кофти като ти се изпречи 70-годишен дядо с Моргел 78-а, но не трябва да гледаме нещата само от нашата камбанария, съгласи се че са малко хората които карат 6,1 HEMI '08
Поздрави
Изображение
SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 22 Май 2009, 17:37

MOGY написа:Е на тия с голфчетата и с жигулите мислиш ли че не им се карат нови коли :?: Добре имам жигула и замарсявам страшно много околната среда плащам примерно 500лв. на година и кво,пак си замърсявам,само кадето някой печели на мой гръб.


А да продължавам да карам в 20-метровите димни завеси ли? Айде няма нужда, все пак... :roll:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 22 Май 2009, 17:46

Много малко хора ще си сменят старите автомобили само защото са неекологични. По-добре е правителството да мисли как да примами собствениците на стари автомобили да ги еко-актуализират, в тази насока трябва да се мисли, а не как да ощавим още повече народа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 5.10.2006

Мнение от 3000 » 22 Май 2009, 17:48

MaXimal написа:
[steeN] написа:явно ще разпределят парите по-равномерно върху всички. но това за 450 коня кола да се плаща 200 лева е доста не логично. тежестта върху другите ще стане прекалено голяма. а именно от тези, които имат коли по 450 коня събираемостта е най-голяма. ако сложат 1000 лева такса за 17 годишни дизели... е ясно че никой няма да ги даде. така че мощните нови коли ще си останат във фокуса на този закон според мен... но да поживеем и да видим ;)



Някъде бях гледал статистика, че CL63 има изгорели газове колкото Fiat Coupe Turbo версията.

И след това хората питат-защо струва една торба пари?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 22 Май 2009, 18:18

eraziel написа:
_65536_kb_sec_ написа:аз тая държава накрая ще и тегля една дълга майна и ще си регистрирам колата в Англия. Писна ми да слушам само как измислят нови начини за цоцане от народа който си мълчи.
С тия еко такси едно дърво не са посадили, за да могат да се нарекат еко. Замисляте ли се къде отиват тези пари?

И като я регистрираш в Англия ще прокопсаш ли?
Иначе, добре, че беше ти да ни кажеш къде отиват парите...


Ми до колко съм чел има 2 правила които ме устройват перфектно:
1. Ако колата е над 20+ години се води ретро и не плаща данъци
2. Ако колата не се кара в UK не плаща данъци отново.

Аз определено влизам и по двата параграфа така че майната и на нащa умряла държавица по отношение на данъци еко, меко такси и тн подобни.
Изображение

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 22 Май 2009, 20:32

Feanor написа:А да продължавам да карам в 20-метровите димни завеси ли? Айде няма нужда, все пак... :roll:

Да пак ще продължаваш да си караш в димните завеси,само където някой ще прибира пари от цялата работа
И на мен ми се некара по разбити улици, и да си правя предницата и джантите всяка година ама кво.....
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Мнение от Демирев » 22 Май 2009, 21:12

speeder88 написа:
Демирев написа:
speeder88 написа:
Демирев написа: Където и да отидат, взеха далеч по-доброто решение. Докато сега за возило 450 коня ще изтърсиш 20 000 лв. вече ще се плащат скромните 200 лв. годишно и гражданската да се добави при плащане след 12 г. пак не се стига стойноста на отменения акциз.

за тези който карат коли по за 20-30к и нагоре 200 лв. наистина не са много, но се замисли примерно за човек, който си е купил една 10-12 годишна колица сравнително читава за 4-5к, кво правим тогава? пак не е домислена работата


Който кара 13-14 годишна кола за 4 500 лева ще плаща 220-240 лв. всяка година еко данък. Ако не може да събере 220 лева за 12 месеца, то значи този човек не си поддържа въобще гробника и кара тотално опасно возило! Такъв е случаят с половин милион возила у нас и стигнахме до болната истина, че само въвеждането на суров данък, ще спре карането на грохнали таралясници, на които собственика не може да купи дори един чифт накладки за 90 лв., на 13-14 годишната морга и спира само с викане през стъклото!


Kолега, нали се сещаш че в БГ повече от половината собственици на автомобили наистина нямат възможност да си купят нещо по-добро, най-лесно е да кажем че тези коли не струват, понякога е кофти като ти се изпречи 70-годишен дядо с Моргел 78-а, но не трябва да гледаме нещата само от нашата камбанария, съгласи се че са малко хората които карат 6,1 HEMI '08
Поздрави


Къде съм писал за новите и скъпи коли?

Навсякъде се карат 15 годишни коли и в САЩ на всеки ъгъл има 15 годишна Тойота - Мазда - Субару или СААБ 94-95 г. - тея коли са предимно на пресни емигранти и 17 годишни 100 кг.-ови американчета за първа кола, но се поддържат и минават стриктен сервиз.

2010 г. като влезе закона в сила колите от 1992 г. ще са 18 годишни и при минаването на годишен преглед в България само с талон без да се показва дори колата и да е на 100 км. от сервиза за прегледи е ясно че това е гробник който няма елементарна животоспасяваща поддръжка.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook